Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Zabalte zboží do retro obalu, zákazníci vám utrhnou ruce

Autor: Vitalia.cz / Ondřej Hošt
Redakce

Nejen kvalita, ale i originalita táhne. Výrobky v netradičním balení z regálů mizí samy. Co teprve, pokud obal připomíná například dětství. FOTOGALERIE

Podpořit prodej výrobků lze hned několika způsoby. Akce, slevy, kvalita atd. Jeden z marketingových způsobů je také návrat do dob minulých, kdy například obal výrobku v zákazníkovi vyvolává nostalgické vzpomínky. Třeba zrovna na jeho dětství.

Psali jsme dříve: Retro se veze na vlně úspěchu, v Praze se otevřel druhý obchod s „botaskami“

Marketingová kampaň řetězce Lidl týkající se retro obalů potravinových a kosmetických výrobků je natolik úspěšná, že se mohli zákazníci těšit i z druhé vlny. Další bezesporu přijde. Retro táhne. Lidé rádi vzpomínají. Alespoň tedy na to, co se objevovalo na pultech.

Zda zákazník očekává i stejnou kvalitu, která byla dříve, je otázka, které se věnoval článek publikovaný na sesterském serveru Vitalia.cz.

Čtěte více: Retrosajrajt?

V Národním zemědělském muzeu Praha byla k vidění interaktivní výstava o historii a současnosti obalů na potraviny a jejich recyklaci. 

Nahlédněte do rozsáhlé galerie a získejte tak inspiraci. 

Našli jste v článku chybu?