Hlavní navigace

Začít provozovat svůj vlastní e-shop není žádná věda. Poradíme

Michal Andera

Je pokaždé nutné použít pro založení e-shopu předpřipravenou šablonu? Jak vyřešit způsob výdeje či distribuce prodávaného zboží? Poradí odborník.

Jak vyplývá z rubriky eByznys na Podnikatel.cz, eshopům se v Česku daří. Potvrzují to ostatně poslední údaje, kdy se rozrůstá počet výdejních míst největších českých eshopů. Uspět v záplavě internetových prodejců ale stále jde. Důležité je soustředit se na originální nabídku a především chytře nastavit cenovou politiku. Roli také hrají počáteční náklady na zřízení eshopu. 

V úplném počátku mohou pomoci přednastavené šablony, které dokážou vytvořit eshop během pár minut. Důležité je také vyřešit způsob výdeje či distribuce a v některých případech i skladové prostory. Nesmí se zapomínat i na marketingovou podporu, která s provozem eshopu úzce souvisí. Více nám k tomu řekl Pavel Kovařík, Business Partner společnosti SMARTLAB SOLUTIONS.

Našli jste v článku chybu?
29. 5. 2013 23:46
František S. (neregistrovaný)

Dobrý den, jsem provozovatelem internetového obchodu krátkou dobu přibližně 2 roky a musím říct, že tento rozhovor byl poněkud prázdný. Informace, které přednesl pan Kovařík, jsem jako provozovatel vyčetl během několika dní z internetu a naprosto stejné informace mi byli opakovaně sděleny od všech obchodních zástupců, které jsem oslovil když jsem eshop rozjížděl. Dá se říct že tento rozhovor slouží čistě k tomu aby budoucí provozovatel eshopu vyslyšel informace které mu budou pravidelně omílány …