Začít provozovat svůj vlastní e-shop není žádná věda. Poradíme

Je pokaždé nutné použít pro založení e-shopu předpřipravenou šablonu? Jak vyřešit způsob výdeje či distribuce prodávaného zboží? Poradí odborník.

Jak vyplývá z rubriky eByznys na Podnikatel.cz, eshopům se v Česku daří. Potvrzují to ostatně poslední údaje, kdy se rozrůstá počet výdejních míst největších českých eshopů. Uspět v záplavě internetových prodejců ale stále jde. Důležité je soustředit se na originální nabídku a především chytře nastavit cenovou politiku. Roli také hrají počáteční náklady na zřízení eshopu. 

V úplném počátku mohou pomoci přednastavené šablony, které dokážou vytvořit eshop během pár minut. Důležité je také vyřešit způsob výdeje či distribuce a v některých případech i skladové prostory. Nesmí se zapomínat i na marketingovou podporu, která s provozem eshopu úzce souvisí. Více nám k tomu řekl Pavel Kovařík, Business Partner společnosti SMARTLAB SOLUTIONS.

1 názor Vstoupit do diskuse
poslední názor přidán 29. 5. 2013 23:46

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+