Zakladatel Slevomatu rozjel nový byznys. Chce přinést revoluci ve stravování

Tomáš Čupr nevydržel dlouhou dobu zahálet a pustil se do nového projektu, který se týká jídla. Chce být opět jedničkou. Čtěte, jaké má plány.

Tomáš Čupr, zakladatel Slevomatu, se pustil do nového byznysu. Přichází s projektem, který má změnit stravovací návyky Čechů. Ti totiž stále častěji sahají po dovážce hotových jídel z vybraných restaurací. 

Tomáš Čupr rozjíždí nový projekt DámeJídlo.cz

Novou poptávku by měl uspokojil nový projekt Dámejídlo.cz, který nahradil již dosavadní existující PizzaTime.cz. Nový název Čupr odůvodňuje rozdílnou nabídkou. Projekt Dámejídlo.cz se totiž nebude omezovat pouze na pizzu, už nyní si mohou lidé objednat i jiné druhy jídel. 

Chceme ukázat, že dovoz není jenom o pizze, ale kvalitně se dá dovézt čína, svíčková, steak nebo dobrý burger, řekl pro Vitalia.cz Tomáš Čupr. 

Podle něj je nový systém objednání a dovoz dostatečně jednoduchý a pohodlný. Netvrdím, že si rodina bude objednávat jídlo pět dnů v týdnu, ale každý si občas potřebuje odpočinout nebo nemá náladu vařit, odůvodňuje podnikatelský záměr Čupr.

I když je projekt DámeJídlo.cz pouze agregátorem nabídek dovážek jídel, přesto chce nabídnout přidanou hodnotu v uživatelských recenzích. Podle Čupra tak vznikne velký tlak na restaurace, aby přestaly šidit, aby vozily rychle. Ten tlak vznikne tím, že je nebudeme nabízet, v seznamu půjdou dolů. Budeme se snažit lidem naopak nabízet podniky, které to myslí vážně, uzavřel pro Vitalia.cz Tomáš Čupr. 

Čtěte exkluzivní rozhovor pro Vitalia.cz: Tomáš Čupr rozjíždí po Slevomatu nový projekt: Dáme jídlo?

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Měření a vyhodnocování kampaní

  •  
    Jak připravit a plánovat kampaně
  • Jak vyhodnocovat a využít důležité metriky
  • Jak to dělat u různých obchodních aktivit

Detailní informace o školení Měření a vyhodnocování kampaní»

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+