Hlavní navigace

Vlákno názorů k článku Jak na základy SEO optimalizace? od Michal Kubíček - "Stránky s vyšší hodnotou Page Rank jsou vyhledavači...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 28. 11. 2010 22:41

    Michal Kubíček (neregistrovaný)
    "Stránky s vyšší hodnotou Page Rank jsou vyhledavači považovány za důležitější a důvěryhodnější, než stránky s nižší hodnotou."

    - není pravda, PageRank neurčuje důležitost stránek

    "Pokud tedy zadáte do vyhledavače požadované klíčové slovo, vyhledavač seřadí výsledky nalezených stránek tak, aby odpovídaly hodnotám jejich Page Rank."

    - není pravda, zkuste si to...

    "Cílem SEO optimalizace je tedy co nejvíce zvýšit hodnotu Page Rank dané stránky nebo stránek."

    - jak vyplývá z výše uvedeného. Cíle SEO není zvýšit PR stránky, ale přivést na ni relevantní návtěvníky

    "Faktory ovlivňující hodnotu Page Rank"

    - celý tento odstavec je silně zavádějící. Např. titulek stránky, pokud by ovlivňoval hodnotu PR, pak by se při jeho změně PR zvýšil nebo snížil? Nesmysl.

    Problémem článku je, že vytrhl zčásti pravdivé informace a smíchal je s evidentní neznalostí komplexní problematiky. Prosím, příště podobné články raději nezveřejňujte.
  • 29. 11. 2010 1:31

    MartiN (neregistrovaný)
    "Pro zvyšování počtu zpětných odkazů jsou nejlepší internetové katalogy, kterých jsou tisíce. "

    Nejjednoduší možná, ale nejlepší těžko.

    Tenhle článek je fakt hrozný a na smysluplném webu nemá co dělat. I člověk, který si jen přečetl knížku o SEO od Michala musí mít větší znalosti, než autor tohoto článku.
  • 29. 11. 2010 3:03

    Jan (neregistrovaný)
    Problémem spíše je, že si tady chce někdo udělat reklamu na své služby, že? V půlce věcí melete stejné nesmysly, jako jsou v článku..
  • 29. 11. 2010 10:48

    Michael Hovorka, šéfredaktor

    Dobrý den, pane Kubíčku,

    velmi si vážíme Vašeho názoru. Rád bych však zdůraznil, že se jedná o obecný článek pro především začínající podnikatele. Ti mnohdy vůbec netuší, co to SEO je. Nejedná se zde o výčet všech přesných nástrojů, což vyplývá ostatně i z názvu samotného článku. Text berete příliš odborně, ale jsem rád, že jste reagoval.

    Potvrdil jste vy i obecně obrovský čtenářský zájem o tento článek, abychom v tématu pokračovali a už to vzali opravdu z toho konkrétního úhlu pohledu.

    Rád bych u této příležitosti přidal reakci autora článku, pana Vojtěcha Šťavíka:

    SEO je tak trochu alchymie a hádání, protože nikdo přesně neví, jak vyhledavače fungují, každý má tedy svůj názor na to, co funguje a co ne. Samozřejmě jsme problematiku velmi zjednodušili, ale proto jsou to jen „základy SEO“. Každopádně v článku nejsou uvedeny věci, které nefungují.

    S panem Šťavíkem jsme se dohodli na dalším dílu tohoto článku, který bude už více konkrétnější a zkusíme zapojit do přípravy textu i naši poradenskou společnost Dobrý web, která se na tuto problematiku ostatně specializuje. Pokud budete chtít také přispět trochou do mlýna, prosím, kontaktujte nás skrze redakční e-mail.

    Hezký den,

    Michael Hovorka
    šéfredaktor

  • 29. 11. 2010 16:40

    Jan Řezáč (neregistrovaný)
    Vážený pane Hovorko,

    problém s článkem je právě v tom, že jde o úvod pro začínající podnikatele. Když zasejete nesmysly hned na začátku, tak se budou táhnout ještě řadu let. V poslední době vysvětluji nezanedbatelné části klientů, že registrace do katalogů a zahušťování klíčových slov najatým praSEO expertem není nejlepší cesta k úspěchu a klient pak může přijít a říct: "Vždyť i na tak renomovaném webu, jako je podnikatel.cz psali, že...", což není úplně šťastné.

    SEO je tak trochu alchymie pro ty, kteří o něm moc netuší. Zeptejte se Marka Prokopa, jak moc je pro něj SEO alchymie či temná magie. :-)

    Pokusím se to shrnout stručně. V článku jsou bludy. Buď ho nechte projít korekcí nebo ho smažte. (ačkoliv kdo jsem já, abych mluvil do úrovně vašeho webu - koneckonců obrovský čtenářský zájem jsem úspěšně podpořil tweetem, stejně jako Honza Tichý a několik dalších - ale ani jeden z nich nebyl pozitivní - ti lidé se sem šli podívat na tu hrůzu, na kterou jsme odkázali...)
  • 29. 11. 2010 16:53

    Michael Hovorka, šéfredaktor
    Dobrý den,

    článek prošel korekcí, s níž nám pomohli i odborníci specializující se na SEO. Nyní snad bude už vše v pořádku. Bohužel jsme nemohli sami rozpoznat případné nedostatky, v redakci není žádný odborník na tuto oblast.

    Každopádně jsme se již poučili, že tato témata raději necháme projít revizí ještě jinými odborníky.

    Za tweety díky, ale ty nám zrovna návštěvnost nenavyšují.

    S pozdravem,

    Michael Hovorka
  • 30. 11. 2010 19:14

    Marek Hnátek (neregistrovaný)
    Ono jde o to, že kdyby se začínající podnikatel řídil návodem v článku, dost možná by pohořel. Není ani zmíněno, že základním kritériem je kvalitní obsah webu cílený na návštěvníky, ne na stroje/vyhledávače („Obsah je král“ – heslo profi optimalizátorů).

    Rank rozhodně není nejvíc důležitý. Je to jen jeden ze stovek faktorů, podle kterých vyhledávače určují výsledky. Co se týče budování zpětných odkazů, možností je celá řada.
    30. 11. 2010 19:35 redakčně upravil Admin serveru, důvod: Nepovolený odkaz
Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).