Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Zlatý Měšec 2012: startuje hlasování

Včera bylo spuštěno hlasování v 8. ročníku ankety Zlatý Měšec 2012 – Nejlepší finanční instituce. Veřejnost v ní může ohodnotit kvalitu a úroveň finančních domů působících na českém trhu a v pěti kategoriích vybrat ty nejlepší. Anketa potrvá dva měsíce a 21. února 2012 budou slavnostně vyhlášeni vítězové.

Tradiční anketa serveru Měšec.cz přináší každoročně možnost ohodnotit finanční instituce z pohledu různých kritérií a poskytuje souhrnný přehled o úrovni nabídky a služeb finančního sektoru v České republice. Široká veřejnost může v anketě Zlatý Měšec 2012 – Nejlepší finanční instituce hlasovat od 21. listopadu 2011 do 24. ledna 2012.

Anketa díky tomu, jak je konstruována, nepřináší pouhý žebříček finančních institucí seřazený podle počtu hlasů. Rozhodující jsou také známky, které veřejnost přidělí za nabídku produktů, rozsah a kvalitu služeb, cenovou politiku, nebo za klientský servis. Hodnocení lze dále upřesnit slovním komentářem. To přináší cenné informace pro komplexní analýzu, kterou na základě výsledků každoročně připravujeme a která může sloužit managementu dotčených institucí jako podklad pro další vylepšování, vysvětluje Dalibor Z. Chvátal, šéfredaktor serveru Měšec.cz, který anketu pořádá.

Prostřednictvím online hlasovacího formuláře je možné hodnotit instituce v následujících pěti kategoriích:

  • Banky a družstevní záložny
  • Pojišťovny
  • Úvěrové společnosti
  • Penzijní fondy
  • Obchodníci s cennými papíry

Čtenáři mají možnost hodnotit vždy pouze jedinou finanční instituci v každé kategorii s výjimkou kategorií Banky a družstevní záložny a Pojišťovny, kde si mohou zvolit dvě. Je to dáno tím, že klienti často využívají služeb více bank či pojišťoven.

Podrobná pravidla ankety a váhy parametrů v jednotlivých kategoriích jsou k dispozici na stránkách ankety. Výsledky ankety budou slavnostně vyhlášeny 21. února 2012.

EBF17

Finanční instituce mohou upozornit své klienty na možnost hlasování v anketě prostřednictvím propagačních bannerů, které jsou na stránkách ankety volně ke stažení.

Toto je P.R. sdělení.

Našli jste v článku chybu?