Změny v DPH ovlivnily i hledání na internetu. Hitem byly stavební firmy

DPH je vyhledávacím hitem na internetu. Uživatelé se zajímali hlavně o nabídku stavebních firem. Aktuálně pak letí klíčové slovo DPH 2013.

Chování lidí na internetu bylo ovlivněnou změnami v oblasti DPH. Například stavební firmy hledali uživatelé v září o téměř 100 % více, než tomu bylo ve stejném období v roce 2011. Vyplývá to ze statistik společnosti Seznam.cz.


Autor: www.isifa.com

 Hitem ve vyhledávání na internetu se díky DPH staly stavební firmy.

Ta uvedla, že v roce 2012 hledali stavební společnosti hlavně v březnu (nárůst o 30 % oproti březnu 2011), květnu (nárůst o 33 %). To jsou klasické měsíce, kdy většina lidí začíná stavět. Druhý takový boom zájmu o stavební firmy bývá na podzim. Loňské září bylo ale rekordní. Jen během září stoupla hledanost firem, které nabízí stavební práce meziročně o téměř 100 %, píše Seznam.cz na svém blogu.

Hitem vyhledávání je klíčové slovo DPH 2013

Na internetu je aktuálně vyhledáváno klíčové slovo DPH 2013. To se například v prosinci vyhledávalo podle Seznamu 2,5× více než v předchozím měsíci. Ostatně lídrem tohoto klíčového slova na Seznamu je server Podnikatel.cz, který se problematice DPH intenzivně věnuje. 


Autor: www.seznam.cz

Výsledky vyhledávání platné k 28.1.2013

Jak vyplynulo z ankety serveru Podnikatel.cz, za nejhorší změnu letošního roku považují podnikatelé právě zvýšení obou sazeb DPH o jeden procentní bod. Nárůst sazeb DPH takto označily dvě třetiny respondentů. Kromě samotného zvýšení sazeb navíc podnikatele trápila před koncem minulého roku nejistota, jaké sazby budou od roku 2013 platit. Ještě dva týdny před koncem roku neměli jasno a nemohli se tak na nové sazby DPH s dostatečným předstihem připravit.

Čtěte také: Nejhorší novinka roku 2013 podle podnikatelů? Zvýšení sazeb DPH

Poradna – pokud si nevíte rady

Další poradny Nové téma

Školení: Právo vs. online marketing

  •  
    Jak chránit vlastní značku a obsah.
  • Jak využívat cizí díla pro svoje prezentace.
  • Na co si dát pozor při tvorbě reklamy na internetu.

Více o školení Právo vs. online marketing »

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+