Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

IT a eByznys

Kdy bude v Česku možné založit firmu z domova a za pár minut?

Snazší komunikace s úřady i založení firmy v řádech hodin. I to slibují politici před blížícími se volbami. Přinášíme přehled názorů na eGovernment.

Zdeněk Vesecký

Dnes 0:00

Co dřív za celý rok, teď za půl roku. Češi utratili v e-shopech 46 miliard

Více jak 46 miliard korun utratili čeští online zákazníci za předchozích 6 měsíců. E-shopy vybírají hlavně na základě tzv. šeptandy.

Jana Knížková

26. 7. 2017 11:20
| 1

Odhlašují se vám odběratelé newsletterů? Víme, jak na to reagovat

Odhlášený kontakt je lepší než nahlášený spam. Ani v momentě odhlašování z odběru novinek ale nemusí být všechno ztraceno. Snažte se zabojovat.

Zdeněk Vesecký

19. 7. 2017 0:00
| 4

Čím naštvete fanouška na sociálních sítích? Hlavně přehnanou propagací

Nejčastěji fanoušky na sociálních sítích naštvete tím, když budete svoji značku přehnaně propagovat. Více než třetinu pak irituje slang a žargon.

Ivan (Drago) Sárközi

18. 7. 2017 0:00

Google mění systém vyhledávání. Pozor na riziko růstu výdajů za reklamu

Čtěte, co pro inzerenty znamená rozvolnění shody klíčových slov v Google AdWords. Jaké jsou výhody a nevýhody systému a na co se připravit.

Zdeněk Vesecký

17. 7. 2017 0:00
| 6

Účetní přišel fiktivní mail od majitele, podvodníkovi poslala půl milionu korun

Policie upozorňuje majitele firem, aby byli obezřetní při zasílání plateb a své zaměstnance poučili, aby si raději každou platbu před odesláním řádně ověřili

Daniel Morávek

14. 7. 2017 17:41

Rozesílá za vás obchodní sdělení prostředník? Odpovědnost za SPAM jde i za vámi

Někteří podnikatelé se domnívají, že v případě, když využijí pro rozesílání obchodního sdělení prostředníky, nejsou odpovědní za případný SPAM. To je ale mýlka.

Daniel Morávek

14. 7. 2017 0:00

Jak zdarma špehovat a nahrávat návštěvníky vašeho webu

Podívat se na chování návštěvníků přímo na vašem webu nemusí být nedostupné ani pro malé weby s malým rozpočtem na testování. Jde to i zdarma.

Tomáš Krause

11. 7. 2017 0:00
| 3

Je nutné u eshopu vytvářet i obchodní podmínky pro právnické osoby?

Všeobecné smluvní podmínky se vztahují většinou na spotřebitele, co když ale v e-shopu chce nakupovat právnická osoba? Platí pro ni stejné podmínky?

Petr Čížek

10. 7. 2017 15:20
| 2

Amazon Marketplace už je dostupný i pro Čechy. Zkuste prodej napříč Evropou

Malým prodejcům z České republiky se otevírá přímá a snadná cesta na evropský online trh. Amazon spouští českou verzi svého tržiště.

Zdeněk Vesecký

7. 7. 2017 0:00
| 2

4 důvody, proč zapomenout na nákup fanoušků na Instagramu

Máte pocit, že vám šíleně pomalu rostou fanoušci, nebo byste chtěli spolupracovat se značkami, ale chybí vám tisíce fanoušků? Rozhodně si je nekupujte.

Katka Pavlíčková

4. 7. 2017 0:00

Nepoučitelní provozovatelé e-shopů. Stále klamou své zákazníky

Česká obchodní inspekce provedla za první čtvrtletí letošního roku více jak 300 kontrol u internetových obchodů. 85 procent kontrolami neprošlo s čistým štítem.

Jana Knížková

30. 6. 2017 14:19

Objevit nedostatky webu dá práci. Zkuste nástroje, které vám s tím pomohou

Pro zvýšení návštěvnosti i konverzí je potřeba mít do detailu vyladěný web. Zkuste toho vedle analytiky dosáhnout i s pomocí speciálních nástrojů.

Zdeněk Vesecký

30. 6. 2017 0:00

Dívejte se zvlášť na chování lidí na počítači a zvlášť na mobilech

Návštěvníky můžete segmentovat prakticky donekonečna podle všech možných i nemožných parametrů. Úplně základní rozlišení je ale, podle mě, na základě zařízení.

Tomáš Krause

27. 6. 2017 0:00

Malé e-shopy úspěšně konkurují velkým. Dodat zboží do druhého dne? Není problém

Malé e-shopy to mají na poli e-commerce hodně těžké. Konkurence těch velkých je enormní. Ony se s tím ale vyrovnávají stále lépe. Na čem musely zapracovat?

Jana Knížková

21. 6. 2017 13:45

V létě se neflákejte, jde o ideální čas na vyjasnění si investic do reklamy

Léto a období prázdnin je pro mnohé firmy ta nejslabší sezóna vůbec. Právě proto je letní čas ideální na to udělat si jasno v investicích do digitální reklamy.

Michal Kubic

20. 6. 2017 0:00

Češi jsou nevěrníci, alespoň co se týká e-shopů. Pořád jdou po ceně

Věrnost k e-shopům se u Čechů snížila. I když jsou se službami spokojeni, stále je pro ně rozhodujícím faktorem, kde nakoupí, cena.

Michael Hovorka

19. 6. 2017 14:13
| 1

Povinnosti internetových portálů a e-shopů při ochraně osobních údajů zákazníků

Zajistit dostatečnou ochranu osobních údajů je v době vzestupu moderních technologií stále důležitější. Jaké povinnosti mají konkrétně online prodejci?

Jiří Matzner

15. 6. 2017 0:00

Jak přitáhnout zákazníka k opuštěnému košíku? Nejlepší cestou je e-mailing

Čtěte, jak získat alespoň část na první pohled ztracených objednávek v e-shopu. Známe cestu k výraznému zefektivnění e-mailingových kampaní i zvýšení obratu.

Zdeněk Vesecký

14. 6. 2017 0:00
| 3

E-shop jen jako experiment. Jak se vyhnout plátcovství DPH a EET, radí odborník

Chce si založit e-shop. Odborník připomíná, jak se nestát plátcem DPH, identifikovanou osobou k DPH a vyhnout elektronické evidenci tržeb?

Jan Molín

7. 6. 2017 13:22

V tuktuku jsme procestovali Srí Lanku, zažili dobrodružství a u toho pracovali

Srí Lanka je známá skvělým jídlem, možností pronájmu tuktuku a dobrým internetem kdekoliv. Co víc si digitální nomád může přát?

Daniel Nytra

6. 6. 2017 0:00
| 1

Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu

Přemýšleli jste někdy o tom, jaké důvody vedou vaše zákazníky k tomu, aby naplnili nákupní košík a pak nákup nedokončili? Není to náhodou vaše chyba?

Zdeněk Vesecký

5. 6. 2017 0:00

Pozor na katalogové šmejdy. Co se stane, když je budete ignorovat?

Už řadu let chodí podnikatelům různé e-maily či dopisy od katalogových firem, který nabízí „výhodné“ zapsání do jejich registru.

Redakce

2. 6. 2017 12:24
| 1

10 tipů pro zvýšení potenciálu e-mailingových kampaní

Některé taktiky e-mailingu už jsou zastaralé a nepřináší žádné výsledky. Je potřeba sledovat vývoj a především měnící se návyky příjemců obchodních sdělení.

Zdeněk Vesecký

31. 5. 2017 0:00

Dostaňte z lidí na Instagramu kontakt na e-mailing. Jak je k tomu motivovat?

Lidé si ještě neuvědomují, že Instagram je skvělé místo i pro aplikování dalších marketingových strategií. Jeden z konkrétních případů tvoří e-mail marketing.

Katka Pavlíčková

30. 5. 2017 0:00

Bez práce nejsou koláče. To platí i pro internetové obchodníky

Jsou obory, do kterých se lidé často pouští s růžovými brýlemi na očích. Internetové obchodování je bohužel jedním z nich. Je čas je sundat.

Zdeněk Vesecký

24. 5. 2017 0:00

Zapomeňte na nové domény, český web musí mít doménu CZ

Nenechte se zblbnout marketingovou masáží registrátorů domén. Pro český web potřebujete koncovku CZ a ne bike, cars, cafe, shop a podobné.

Tomáš Krause

23. 5. 2017 0:00
| 2

Se šířením obchodních sdělení opatrně, padla doposud nejvyšší pokuta za SPAM

Úřad pro ochranu osobních údajů uložil doposud nejvyšší pokutu za rozesílání nevyžádaných obchodních sdělení. Její výše činí 4 a čtvrt milionu korun.

Daniel Morávek

19. 5. 2017 12:10
| 1

Pro a proti zapamatovaných platebních karet. Je rozumné je akceptovat?

Některé technické novinky to při svém zavádění nemají zrovna lehké. Jednou z nich je možnost registrovat si karty pro další platby. Proč?

Zdeněk Vesecký

10. 5. 2017 0:00

Chcete web? Dobře nastavená smlouva je stejně důležitá jako samotná realizace

Chystáte-li se utratit za své nové webovky nemalý finanční obnos, správně nastavená smlouva o dílo je stejně důležitá jako samotný výsledek práce.

Petra Dolejšová

9. 5. 2017 0:00

Poradna IT a eByznys