Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

E-Commerce

Malé e-shopy úspěšně konkurují velkým. Dodat zboží do druhého dne? Není problém

Malé e-shopy to mají na poli e-commerce hodně těžké. Konkurence těch velkých je enormní. Ony se s tím ale vyrovnávají stále lépe. Na čem musely zapracovat?

Jana Knížková

21. 6. 2017 13:45

Češi jsou nevěrníci, alespoň co se týká e-shopů. Pořád jdou po ceně

Věrnost k e-shopům se u Čechů snížila. I když jsou se službami spokojeni, stále je pro ně rozhodujícím faktorem, kde nakoupí, cena.

Michael Hovorka

19. 6. 2017 14:13
| 1

Povinnosti internetových portálů a e-shopů při ochraně osobních údajů zákazníků

Zajistit dostatečnou ochranu osobních údajů je v době vzestupu moderních technologií stále důležitější. Jaké povinnosti mají konkrétně online prodejci?

Jiří Matzner

15. 6. 2017 0:00

Jak přitáhnout zákazníka k opuštěnému košíku? Nejlepší cestou je e-mailing

Čtěte, jak získat alespoň část na první pohled ztracených objednávek v e-shopu. Známe cestu k výraznému zefektivnění e-mailingových kampaní i zvýšení obratu.

Zdeněk Vesecký

14. 6. 2017 0:00
| 3

Jak jsem za 2 roky v Asii ztrojnásobil mé podnikání

V lednu roku 2015 jsem odletěl za sluncem a teplem do jihovýchodní Asie, našel si tu přítelkyni i nový domov. A nejen to.

David Lörincz

13. 6. 2017 0:00
| 2

E-shop jen jako experiment. Jak se vyhnout plátcovství DPH a EET, radí odborník

Chce si založit e-shop. Odborník připomíná, jak se nestát plátcem DPH, identifikovanou osobou k DPH a vyhnout elektronické evidenci tržeb?

Jan Molín

7. 6. 2017 13:22

Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu

Přemýšleli jste někdy o tom, jaké důvody vedou vaše zákazníky k tomu, aby naplnili nákupní košík a pak nákup nedokončili? Není to náhodou vaše chyba?

Zdeněk Vesecký

5. 6. 2017 0:00

10 tipů pro zvýšení potenciálu e-mailingových kampaní

Některé taktiky e-mailingu už jsou zastaralé a nepřináší žádné výsledky. Je potřeba sledovat vývoj a především měnící se návyky příjemců obchodních sdělení.

Zdeněk Vesecký

31. 5. 2017 0:00

Bez práce nejsou koláče. To platí i pro internetové obchodníky

Jsou obory, do kterých se lidé často pouští s růžovými brýlemi na očích. Internetové obchodování je bohužel jedním z nich. Je čas je sundat.

Zdeněk Vesecký

24. 5. 2017 0:00

Zapomeňte na nové domény, český web musí mít doménu CZ

Nenechte se zblbnout marketingovou masáží registrátorů domén. Pro český web potřebujete koncovku CZ a ne bike, cars, cafe, shop a podobné.

Tomáš Krause

23. 5. 2017 0:00
| 2

Pro a proti zapamatovaných platebních karet. Je rozumné je akceptovat?

Některé technické novinky to při svém zavádění nemají zrovna lehké. Jednou z nich je možnost registrovat si karty pro další platby. Proč?

Zdeněk Vesecký

10. 5. 2017 0:00

Zdokonalte popisky vašeho e-shopu tak, aby samy začaly prodávat

Internetové obchodníky čeká podle analytiků další úspěšný rok. Celkové tržby se zvýší až o pětinu. Nebude to ale zadarmo. Úspěch čeká jen ty připravené.

Zdeněk Vesecký

5. 5. 2017 0:00

Přestává být online zákazník “konzerva”? Dobírka už mezi možnostmi plateb nevede

Loni platbu kartou preferoval jen jeden Čech ze 4. Teď se ale dere na vrchol pomyslného žebříčku oblíbenosti plateb na internetu. Dobírka tak dostává na frak.

Jana Knížková

26. 4. 2017 9:09

Bidování může prospět i malým e-shopům. Čtěte rady odborníků

Aukce reklamního prostoru jsou běžnou součástí online obchodu. A netýkají se jen PPC reklamy. Dražit můžete i pozice ve zbožových srovnávačích. Vyplatí se to?

Zdeněk Vesecký

26. 4. 2017 0:00

Čím zvýšit hodnotu objednávky? Ovládněte umění up-sellingu a cross-sellingu

Jak dosáhnout vyššího obratu a ještě udělat zákazníky spokojenější? Zkuste třeba metody up-selling a cross-selling. Nepleťte si je ale s klasickou reklamou.

Zdeněk Vesecký

19. 4. 2017 0:00

Není důvod platit zbytečně. Peníze za marketing dávejte jen za konkrétní výkon

Odrazují vás špatné zkušenosti s neefektivní reklamou od dalších marketingových aktivit? Pak je na čase začít hledat nové cesty a zkusit výkonnostní marketing.

Zdeněk Vesecký

12. 4. 2017 0:00

Místo desítek hodin podnikání jsme museli nastavovat tisíce „kravin“ v #EET

No a máme za sebou první měsíc s EET. A ač nám pánové politici slibovali, jak to nebude žádný problém, tak teď už víme, že procházka růžovou zahradou to není.

Milan Polák

11. 4. 2017 0:00

Prodáváte? Pak šetřete na ochránce osobních údajů. Budete ho potřebovat

Nové zaměstnance abys pohledal. S pověřenci pro ochranu osobních údajů to bude ještě horší. Specialistů pro tuto činnost je málo.

Zdeněk Vesecký

10. 4. 2017 0:00

5 rad pro e-shopy, jak se vyvarovat nejčastějších právních přešlapů

Nepodceňujte právní stránku svého online podnikání. Každý e-shop musí splnit několik náležitostí, které ukládají různé zákony.

Petra Dolejšová

28. 3. 2017 0:00

3. a 4. vlna #EET nebude fungovat, tvrdí bývalý šéf finanční správy

3. a 4. vlna EET nebude fungovat ve smyslu fiskálního očekávání. Na „neevidenci“ totiž vydělává i zákazník, říká Jiří Žežulka, bývalý šéf finanční správy.

Daniel Morávek

22. 3. 2017 0:00

Nedělejte zásoby ležáků, nabízejte jen oblíbené zboží. Víme, jak na to

Bude nabízený produkt stále oblíbený a je potřeba ho naskladnit, nebo už začíná být passé a je lépe rychle doprodat zásoby? Jak zjistit, co se bude prodávat?

Zdeněk Vesecký

22. 3. 2017 0:00

Policie vs. Čupr: Padají ostrá slova o ilegálních zaměstnancích nebo o StB

Kontrola, která se uskutečnila v pražském skladu Rohlik.cz, online prodejny potravin podnikatele Tomáše Čupra, vyvolala spor, který zřejmě jen tak neskončí.

Daniel Morávek

10. 3. 2017 11:26

Chcete expandovat do zahraničí? Žádný problém, kurýrní služby vám pomohou

Zákazníci v online světě jsou zvyklí na pružnost a pohodlnost nakupování. Tu vedle obchodníků zajišťují i přepravní firmy. Co všechno e-shopům nabízí?

Zdeněk Vesecký

10. 3. 2017 0:00
| 1

70 % Čechů nakupuje na internetu. Jaké zboží jim nejlépe nabízet?

Více než dvě třetiny české populace bez obav nakupuje po internetu. Stále je tu však 26 procent těch, kteří se e-shopům vyhýbají obloukem.

Michael Hovorka

9. 3. 2017 13:54

Ve skladu Rohlik.cz řádí cizinecká policie. V Praze nejde nic objednat

Rozvážkový byznys Rohlik.cz se v Praze dočasně zastavil. Na sklad se vrhla přepadová kontrola z cizinecké policie.

Michael Hovorka

9. 3. 2017 13:10

Jarní úklid bude letos důležitější než kdy jindy. Usnadní vám přijetí GDPR

Nutnost přizpůsobit se unijnímu nařízení o ochraně osobních údajů bude vyžadovat čas i peníze. Na druhou stranu firmám pomůže pracovat s daty a podpoří obchod.

Zdeněk Vesecký

8. 3. 2017 0:00

5 tipů, jak (a proč) se pustit bez bázně a hany do rekonstrukce obchodu

Když jsme otevírali první obchod v roce 2008, vše jsme dělali svépomocí. Jenže doba se mění a já si asi před 5 lety řekl, že už hlavně nikdy nebudu sám malovat.

Milan Polák

7. 3. 2017 0:00

První den druhé vlny: Systém #EET nápor zvládl, potíže však měli podnikatelé

Nával více než sta tisíc podnikatelů, kterých se dotknula druhá vlna EET, systém finanční správy zvládl. Sami podnikatelé ale měli problémy.

Daniel Morávek

2. 3. 2017 0:00

Finanční správa varuje, doba hájení u 2. vlny #EET nebude. Kontroly začnou zítra

Podnikatelé, kterých se zítra dotkne EET, by neměli spoléhat na žádnou benevolenci úřadů. Kontroly začnou probíhat již od zítra.

Daniel Morávek

28. 2. 2017 15:14
| 7

Přehled pro e-shopy: Kdy musíte v rámci #EET evidovat dobírku a kdy nikoli

Zveřejnění upřesňující metodiky k dobírce a EET týden před startem 2. vlny a zavádějící vyjádření České pošty způsobily u některých e-shopařů značné zmatky.

Daniel Morávek

28. 2. 2017 0:00
| 1