Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

E-Commerce

Spojení dvou online supermarketů nakonec dopadlo. Mall Group přebírá Košík.cz

Dva online markety pod jednou střechou. Skupina Mall Group ke Koloniálu přibrala Košík.cz. Chce být jedničkou v online prodeji potravin.

Jana Knížková

16. 8. 2017 10:11

S remarketingem je potřeba si vyhrát, jinak napáchá víc škody než užitku

Blokují vám uživatelé reklamu? Víme, čím by to mohlo být a jak se zbavit ignorování tohoto obsahu. Reklamy nesmí být rušivé a musí mít větší význam.

Zdeněk Vesecký

9. 8. 2017 0:00

Slevový portál Pepa.cz má na krku insolvenční návrh, prý ale nekrachuje

Slevový portál Pepa.cz uvádí na pravou míru informace ohledně svého krachu. Kvůli ztrátě domény je nucen přejít na doménu jinou.

Jana Knížková

7. 8. 2017 14:52
| 2

Plánované spojení online marketů Košíku a Koloniálu padlo, rýsuje se ale jiné

Změny na poli online supermarketů nabraly jiný směr, než se původně plánovalo. Odstartovaly námluvy mezi Košík.cz a Rohlík.cz.

Jana Knížková

7. 8. 2017 13:17
| 1

7 věcí, které by neměly chybět v obchodních podmínkách e-shopů

Alfou a omegou internetového podnikání je správné nastavení všeobecných obchodních podmínek. Co by v nich určitě nemělo chybět?

Petra Dolejšová

1. 8. 2017 0:00

Co dřív za celý rok, teď za půl roku. Češi utratili v e-shopech 46 miliard

Více jak 46 miliard korun utratili čeští online zákazníci za předchozích 6 měsíců. E-shopy vybírají hlavně na základě tzv. šeptandy.

Jana Knížková

26. 7. 2017 11:20
| 1

Odhlašují se vám odběratelé newsletterů? Víme, jak na to reagovat

Odhlášený kontakt je lepší než nahlášený spam. Ani v momentě odhlašování z odběru novinek ale nemusí být všechno ztraceno. Snažte se zabojovat.

Zdeněk Vesecký

19. 7. 2017 0:00
| 4

Google mění systém vyhledávání. Pozor na riziko růstu výdajů za reklamu

Čtěte, co pro inzerenty znamená rozvolnění shody klíčových slov v Google AdWords. Jaké jsou výhody a nevýhody systému a na co se připravit.

Zdeněk Vesecký

17. 7. 2017 0:00
| 7

Rozesílá za vás obchodní sdělení prostředník? Odpovědnost za SPAM jde i za vámi

Někteří podnikatelé se domnívají, že v případě, když využijí pro rozesílání obchodního sdělení prostředníky, nejsou odpovědní za případný SPAM. To je ale mýlka.

Daniel Morávek

14. 7. 2017 0:00

Amazon Marketplace už je dostupný i pro Čechy. Zkuste prodej napříč Evropou

Malým prodejcům z České republiky se otevírá přímá a snadná cesta na evropský online trh. Amazon spouští českou verzi svého tržiště.

Zdeněk Vesecký

7. 7. 2017 0:00
| 2

Košík a Kolonial pod jedním majitelem, Rohlík si do akvizice rýpnul

Trh s rozvozem potravin zažije první turbulenci. Skupina Mall Group chce spolknout Košík, přitom už vlastní stejný byznys pod značkou Kolonial.

Michael Hovorka

3. 7. 2017 13:58

Nepoučitelní provozovatelé e-shopů. Stále klamou své zákazníky

Česká obchodní inspekce provedla za první čtvrtletí letošního roku více jak 300 kontrol u internetových obchodů. 85 procent kontrolami neprošlo s čistým štítem.

Jana Knížková

30. 6. 2017 14:19

Objevit nedostatky webu dá práci. Zkuste nástroje, které vám s tím pomohou

Pro zvýšení návštěvnosti i konverzí je potřeba mít do detailu vyladěný web. Zkuste toho vedle analytiky dosáhnout i s pomocí speciálních nástrojů.

Zdeněk Vesecký

30. 6. 2017 0:00

Malé e-shopy úspěšně konkurují velkým. Dodat zboží do druhého dne? Není problém

Malé e-shopy to mají na poli e-commerce hodně těžké. Konkurence těch velkých je enormní. Ony se s tím ale vyrovnávají stále lépe. Na čem musely zapracovat?

Jana Knížková

21. 6. 2017 13:45

Češi jsou nevěrníci, alespoň co se týká e-shopů. Pořád jdou po ceně

Věrnost k e-shopům se u Čechů snížila. I když jsou se službami spokojeni, stále je pro ně rozhodujícím faktorem, kde nakoupí, cena.

Michael Hovorka

19. 6. 2017 14:13
| 1

Povinnosti internetových portálů a e-shopů při ochraně osobních údajů zákazníků

Zajistit dostatečnou ochranu osobních údajů je v době vzestupu moderních technologií stále důležitější. Jaké povinnosti mají konkrétně online prodejci?

Jiří Matzner

15. 6. 2017 0:00

Jak přitáhnout zákazníka k opuštěnému košíku? Nejlepší cestou je e-mailing

Čtěte, jak získat alespoň část na první pohled ztracených objednávek v e-shopu. Známe cestu k výraznému zefektivnění e-mailingových kampaní i zvýšení obratu.

Zdeněk Vesecký

14. 6. 2017 0:00
| 3

Jak jsem za 2 roky v Asii ztrojnásobil mé podnikání

V lednu roku 2015 jsem odletěl za sluncem a teplem do jihovýchodní Asie, našel si tu přítelkyni i nový domov. A nejen to.

David Lörincz

13. 6. 2017 0:00
| 2

E-shop jen jako experiment. Jak se vyhnout plátcovství DPH a EET, radí odborník

Chce si založit e-shop. Odborník připomíná, jak se nestát plátcem DPH, identifikovanou osobou k DPH a vyhnout elektronické evidenci tržeb?

Jan Molín

7. 6. 2017 13:22

Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu

Přemýšleli jste někdy o tom, jaké důvody vedou vaše zákazníky k tomu, aby naplnili nákupní košík a pak nákup nedokončili? Není to náhodou vaše chyba?

Zdeněk Vesecký

5. 6. 2017 0:00

10 tipů pro zvýšení potenciálu e-mailingových kampaní

Některé taktiky e-mailingu už jsou zastaralé a nepřináší žádné výsledky. Je potřeba sledovat vývoj a především měnící se návyky příjemců obchodních sdělení.

Zdeněk Vesecký

31. 5. 2017 0:00

Bez práce nejsou koláče. To platí i pro internetové obchodníky

Jsou obory, do kterých se lidé často pouští s růžovými brýlemi na očích. Internetové obchodování je bohužel jedním z nich. Je čas je sundat.

Zdeněk Vesecký

24. 5. 2017 0:00

Zapomeňte na nové domény, český web musí mít doménu CZ

Nenechte se zblbnout marketingovou masáží registrátorů domén. Pro český web potřebujete koncovku CZ a ne bike, cars, cafe, shop a podobné.

Tomáš Krause

23. 5. 2017 0:00
| 2

Pro a proti zapamatovaných platebních karet. Je rozumné je akceptovat?

Některé technické novinky to při svém zavádění nemají zrovna lehké. Jednou z nich je možnost registrovat si karty pro další platby. Proč?

Zdeněk Vesecký

10. 5. 2017 0:00

Zdokonalte popisky vašeho e-shopu tak, aby samy začaly prodávat

Internetové obchodníky čeká podle analytiků další úspěšný rok. Celkové tržby se zvýší až o pětinu. Nebude to ale zadarmo. Úspěch čeká jen ty připravené.

Zdeněk Vesecký

5. 5. 2017 0:00

Přestává být online zákazník “konzerva”? Dobírka už mezi možnostmi plateb nevede

Loni platbu kartou preferoval jen jeden Čech ze 4. Teď se ale dere na vrchol pomyslného žebříčku oblíbenosti plateb na internetu. Dobírka tak dostává na frak.

Jana Knížková

26. 4. 2017 9:09

Bidování může prospět i malým e-shopům. Čtěte rady odborníků

Aukce reklamního prostoru jsou běžnou součástí online obchodu. A netýkají se jen PPC reklamy. Dražit můžete i pozice ve zbožových srovnávačích. Vyplatí se to?

Zdeněk Vesecký

26. 4. 2017 0:00

Čím zvýšit hodnotu objednávky? Ovládněte umění up-sellingu a cross-sellingu

Jak dosáhnout vyššího obratu a ještě udělat zákazníky spokojenější? Zkuste třeba metody up-selling a cross-selling. Nepleťte si je ale s klasickou reklamou.

Zdeněk Vesecký

19. 4. 2017 0:00

Není důvod platit zbytečně. Peníze za marketing dávejte jen za konkrétní výkon

Odrazují vás špatné zkušenosti s neefektivní reklamou od dalších marketingových aktivit? Pak je na čase začít hledat nové cesty a zkusit výkonnostní marketing.

Zdeněk Vesecký

12. 4. 2017 0:00

Místo desítek hodin podnikání jsme museli nastavovat tisíce „kravin“ v #EET

No a máme za sebou první měsíc s EET. A ač nám pánové politici slibovali, jak to nebude žádný problém, tak teď už víme, že procházka růžovou zahradou to není.

Milan Polák

11. 4. 2017 0:00