Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Newsletter

Odhlašují se vám odběratelé newsletterů? Víme, jak na to reagovat

Odhlášený kontakt je lepší než nahlášený spam. Ani v momentě odhlašování z odběru novinek ale nemusí být všechno ztraceno. Snažte se zabojovat.

Zdeněk Vesecký

19. 7. 2017 0:00
| 4

Rozesílá za vás obchodní sdělení prostředník? Odpovědnost za SPAM jde i za vámi

Někteří podnikatelé se domnívají, že v případě, když využijí pro rozesílání obchodního sdělení prostředníky, nejsou odpovědní za případný SPAM. To je ale mýlka.

Daniel Morávek

14. 7. 2017 0:00

Se šířením obchodních sdělení opatrně, padla doposud nejvyšší pokuta za SPAM

Úřad pro ochranu osobních údajů uložil doposud nejvyšší pokutu za rozesílání nevyžádaných obchodních sdělení. Její výše činí 4 a čtvrt milionu korun.

Daniel Morávek

19. 5. 2017 12:10
| 1

Co smí a naopak nesmí zástupci firem? Sami v tom dost často tápou

Zastupovat firmu je spojeno s velkou zodpovědností a přináší to celou řadu povinností. Ne o všech ale mají sami zástupci firem jasno.

Jana Knížková

5. 4. 2017 12:01

Jak na předvánoční newsletter, aby zaujal a neskončil v koši

Před Vánocemi přijde do e-mailových schránek až čtvrtina ročního objemu obchodních sdělení. Víme, jak zajistit, aby si lidé přečetli právě to vaše.

Zdeněk Vesecký

5. 12. 2016 0:00
| 1

Marketingová automatizace: Nastartujte své obchody pomocí Velkého bratra

Sníte o tom, že dokážete odhadnout potřeby potenciálních klientů a budete s nimi schopni komunikovat ve správnou dobu? Pak vyzkoušejte automatický marketing.

Zdeněk Vesecký

18. 7. 2016 0:00

Mobilní zákazníci chtějí víc utrácet. Oslovte je responzivními newslettery

Responzivní newslettery nabízí nezanedbatelný prostor ke zvýšení úspěšnosti vašich kampaní. Nenechte se proto připravit o klienty tím, že je ještě nemáte.

Zdeněk Vesecký

11. 4. 2016 0:00

3 vteřiny rozhodují u většiny lidí o tom, zda si váš e-mail vůbec přečtou

Mějte na paměti, že více než polovina uživatelů se na základě předmětu e-mailu rozhodne do 3 vteřin, zda ho přečíst. Nepodceňujte proto předmět zprávy.

Daniel Morávek

16. 2. 2016 15:55
| 3

Jak na newslettery, aby nenudily, a jak na zprávy transakční

U rozesílaných marketingových sdělení se vyplatí hodně přemýšlet, měřit a zkoušet, abyste dosáhli jejich účinnosti. Nezanedbávejte přitom ani zprávy transakční.

Marek Janouš

5. 1. 2016 0:00
| 3

Jak vyladit vánoční newsletter, aby si ho všiml i Ježíšek

Přípravám předvánočního newsletteru se vyplatí věnovat větší pozornost. V záplavě reklam se musí odlišovat a být relevantní. Jen tak přinese zákazníka.

Zdeněk Vesecký

18. 12. 2015 0:00

Když venku prší, můžete svého online zákazníka odchytit lépe

Ráz počasí ovlivňuje úspěšnost emailové kampaně. Víme, jaké newslettery posílat za deště a jaké za slunného počasí.

Michal Menšík

5. 11. 2015 0:00

Jak dostat nově nadefinovanou značku ke kolegům i zákazníkům?

Prošli jsme celým postupem strategie značky. Co je potřeba promyslet, abyste ji teď skutečně uvedli do života, namísto toho, aby zůstala jen založena v šuplíku?

Honza Páv

22. 9. 2015 0:00

Chcete, aby ve vašem e-shopu nakupoval dárky i Ježíšek? Připravujte už kampaň

Podle kalendáře je sice stále léto, e-shopaři by však již měli plánovat vánoční kampaně. Přinášíme rady, na co se vyplatí zaměřit a na co si dát pozor.

Daniel Morávek

17. 9. 2015 0:00

Nepodceňujte odhlašovací stránku newsletteru, data z ní se cení jako zlato

Skoro nikdo jí nevěnuje pozornost a v e-mailingu ji často opomíjejí. Přitom data, která z ní můžete získat, jsou k nezaplacení. Řeč je o unsubscribe page.

Ondřej Valuštík

10. 9. 2015 0:00
| 5

7 e-shopařů vysvětluje, proč (ne)používají personalizaci v e-mailingu

Zvažujete, že byste začali v rámci e-mailingu využívat personalizaci? Přečtěte si názory a zkušenosti 7 e-shopů, zda a proč personalizaci využívají.

Daniel Morávek

21. 8. 2015 0:00
| 2

Jardovi posílejte jiný newsletter než Mirkovi. Personalizace e-mailů se vyplatí

Přestože personalizaci e-mailů využívá zatím stále jen zlomek e-shopů, jedná se o efektivní způsob, jak lze navýšit tržby. A to až o desítky procent.

Daniel Morávek

14. 8. 2015 0:00

Jak získat databázi kontaktů na e-mailing? 3 věci, které nikdy nedělejte

Základem e-mailingu je kvalitní databáze kontaktů. Ty proto nekupujte a raději budujte krok po kroku svoji vlastní. Vyplatí se to.

Ondřej Valuštík

30. 6. 2015 0:00

Složka „Hromadné“ v poště od Seznamu ničí e-mailing firem. Víme, jak z toho ven

V únoru nasadil Seznam.cz do e-mailu „hromadnou“ složku, čímž srazil výsledky e-mailingu firem. Existují ale způsoby, jak lze s poklesem účinně bojovat.

Ondřej Valuštík

28. 4. 2015 0:00

Vytěžte ze svátku zamilovaných co nejvíce. Buďte originální. Máme inspiraci

Obchodník chce vytěžit z každé příležitosti, která vytváří dobré podmínky pro prodej. V únoru se nabízí svátek Svatého Valentýna. Umíte přilákat zákazníka?

Jana Knížková

2. 2. 2015 11:16

Facebook mění pravidla. Bude ho vaše firma ještě potřebovat?

Tisíce fanoušků vašeho profilu na Facebooku, ale dosah propagačních příspěvků téměř nulový. Je nutné ho dále spravovat? Jaké jsou další alternativy?

Jana Knížková

3. 12. 2014 16:40
| 1

Vánoční šílenství v plném proudu, oni začali s Valentýnem. Zbláznili se?

V období vánočního šílenství zprávy s valentýnskou nabídkou. Může to mít efekt? Ptali jsem se odborníků z oblasti marketingu.

Jana Knížková

26. 11. 2014 15:28
| 1

7 grafických inspirací pro váš vánoční newsletter

Nenechávejte nic na poslední chvíli a připravte si již nyní newsletter s vánočními motivy. Vyrábět ho na koleně nemusíte, od toho jsou šablony.

Michael Hovorka

18. 11. 2014 13:42

Dva měsíce do Vánoc. Je nejvyšší čas spustit kampaň

Období, kdy jde zboží na dračku, je za dveřmi. Lidé s nakupováním vánočních dárků začínají už v listopadu. Chystejte vánoční akce.

Jana Knížková

22. 10. 2014 16:27
| 1

Marketingové oddělení nemá výsledky? Třeba jen nechápete jeho účel

Marketing neprochází krizí, to je jen špatně chápán. Byla by škoda se od něj odvracet a šetřit na něm, když je dnes základní esencí celého byznysu.

Zdeněk Vesecký

8. 9. 2014 0:00
| 1

5 online nástrojů pro produktivitu a rozvoj podnikatele

Sledujete svoji produktivitu v práci a zajímáte se o svůj rozvoj? Vyzkoušejte námi doporučované aplikace, které ušetří čas pro rozšíření vaší odbornosti.

Ondřej Juřička

28. 8. 2014 0:00

Dobrý newsletter není otravný spam. Spíš milostné psaní

Posíláte svým zákazníkům pravidelně e-maily? Jak docílit toho, aby neskončily v koši nebo v antispamovém filtru?

Zdeněk Fekar

18. 7. 2014 0:00

Vylepšete si svůj newsletter. Tady je několik užitečných tipů

Posíláte svým zákazníkům pravidelně e-maily? Jak docílit toho, aby neskončily v koši nebo v antispamovém filtru? Tady je pár užitečných tipů, jak na to.

Jana Koutná

20. 2. 2014 0:00

7 způsobů, jak můžete v e-shopu získat e-maily na své (potenciální) zákazníky

Mít kvalitní kontakty na své zákazníky pomůže každému podnikateli. Vybrali jsme 7 nejčastějších metod, které můžete použít, abyste legálně získali e-maily.

Daniel Morávek

25. 6. 2013 0:00
| 1

Newsletter prodává předmět e-mailu. Čtěte 5 tipů, jak předmět napsat poutavý

Články prodávají nadpisy a newslettery předměty e-mailu. Čtěte naše tipy, díky kterým nebudou vaše newslettery končit v koši, ale získají si pozornost čtenářů.

Daniel Morávek

20. 6. 2013 0:00
| 2

Obchodní sdělení nemůžete posílat, komu chcete. Víme, co vše musíte dodržet

Newslettery a další obchodní sdělení nemohou podnikatelé rozesílat elektronickou poštou, jak se jim zamane. Čtěte, jakými pravidly se obchodníci musí řídit.

Daniel Morávek

4. 6. 2013 0:00