Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Obchod a marketing

Články

Zákon omezující otevírací dobu obchodů patří do koše. Důvodů existuje několik

Návrh senátorů, aby měly obchody během 7 svátků zcela zavřeno, patří do propadliště dějin. Důvodů pro zamítnutí lze najít hned několik. (KOMENTÁŘ)

Marketingové oddělení nemá výsledky? Třeba jen nechápete jeho účel

Marketing neprochází krizí, to je jen špatně chápán. Byla by škoda se od něj odvracet a šetřit na něm, když je dnes základní esencí celého byznysu.

Recenze, fotky i videa. To všechno vám přivede zákazníka

Obsahový marketing má zbraně, kterými nemůžete zákazníka minout. Naučte je psát dobré recenze, oslňujte fotkami a šokujte videem. Už se vás nepustí.

Ice Bucket Challenge se šíří i byznysem. Podívejte se, kdo se už zapojil

Ice Bucket Challenge se šíří i světem byznysu. Podívejte se, kdo všechno z podnikatelů a manažerů se už nechal polít kbelíkem studené vody.

Udržet si stávajícího zákazníka je desetkrát levnější než získat nového

Kolik stojí získání nového zákazníka a kolik vydáváme za udržení stávajícího? Neplatí to vždy, ale je jasné, že více úsilí i peněz si žádá nový zákazník.

Otevírací doba obchodů se má omezit. Během 7 svátků by měly mít zcela zavřeno

Pokud projde návrh senátorů ČSSD, budou muset mít obchodníci během 7 svátků zcela zavřeno. Na Štědrý den by pak mohli prodávat jen do 12 hodin.

Propojenec podnikatelských vztahů v kauze Opencard? Žádná novinka

Pracovníci magistrátu, včetně dvou posledních primátorů, čelí žalobě kvůli Opencard. Podnikatel.cz přitom o podezřelé spleti vazeb psal již v roce 2008.

Dočkáme se billboardů s reklamou na pohřební služby? Pravidla se mají uvolnit

Ministerstvo průmyslu a obchodu chce uvolnit přísná pravidla pro reklamu v oblasti pohřebnictví. Nově by zákon už taxativně neříkal, co reklama může obsahovat.

Každého, kdo zaútočí na nejmenší podnikatele, svlékneme do trenek, říká Havlíček

Celá vláda ať zapomene na to, že se bude vozit po nejmenších podnikatelích, říká šéf Asociace malých a středních podniků ČR Karel Havlíček.

Končí další televize, na konci června přestane vysílat TV Metropol

Vydavatelství Mladá fronta, majitel TV Metropol, dnes oznámilo, že ke konci letošního června ukončí její vysílání. Důvodem je nenaplnění obchodních očekávání.
Archiv článků s nálepkou Obchod a marketing

reklama

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+