Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Obchod a marketing

Články

Posílat nevyžádané obchodní sdělení se vám nemusí vyplatit. Přijdete o miliony

Obchodní sdělení do schránky všem bez rozdílu, ať už o to stojí nebo ne, není vůbec chytrý způsob propagace. Mohl by vás vyjít hodně draho. Ve hře jsou miliony.

Navštívili jsme pekárnu, kde se s těstem nejprve „mazlí“, než putuje na pult

Rodinná pekárna sází na tradici a kvalitu. Nikde se zbytečně nepřidává ani neubírá. Pojďte se společně s námi podívat, jak to vypadá v zázemí pekárny Kabát.

Reklamu můžete mít i na pečivu. Inspirujte se ve fotogalerii

Láska prochází žaludkem. Ta k vaší firmě může stejně tak. Dejte o sobě zákazníkům vědět skrze chléb, anebo vánočku. I tady se nabízí skvělý prostor pro reklamu.

Kapitál už nemusíte navyšovat jen penězi, nově to jde třeba i přes know-how

V rámci staré právní úpravy bylo možno v zásadě poskytnout příplatek pouze v penězích. Nová úprava však výslovně připouští poskytnutí i nepeněžitého příplatku.

Zavřít obchody na svátky zavání diskriminací. Komu to pomůže?

Shodné názory na zákon o prodejní době má jak Hospodářská komora, tak Svaz obchodu a cestovního ruchu. Apelují na poslance, aby hlasovali proti němu.

Prohlédněte si skvosty, které vznikají pod rukama šikovných řemeslníků

V Česku si stále vydělává řada šikovných řemeslníků, kteří se věnují ruční výrobě. Podívejte na galerii jejich výrobků.

Naštvaný nebo znuděný obchodník kšefty nepřiláká. Pracujte s emocemi

Není nic horšího, než když se zpoza pultu dívá prodavačka s nepříjemným výrazem. Ta vám byznys určitě nepozvedne. Donuťte ji k úsměvu, nebo ji vyměňte.

Přečtěte si profil „krále šmejdů“ Jense Beckhäusera, který v ČR stále podniká

Ačkoli se už z předváděcích akcí Jens Beckhäuser stáhl, pořád v Česku podniká, i když v jiných oblastech. Provozuje například síť fitness.

Poznejte hodnotu svých zákazníků a nejslabším dejte padáka

Každá společnost má řadu ztrátových zákazníků. Kdyby se jich zbavila, dařilo by se jí po všech stránkách lépe. Jak je ale poznat?

Podívejte se na pochoutky, které živí české cukráře a lahůdkáře

Tuzemská cukrářství a lahůdkářství se rozhodně nemají za co stydět. Podívejte se na některé chuťovky, které vyrábí a prodávají.
Archiv článků s nálepkou Obchod a marketing

reklama

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+