Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Obchod a marketing

Články

Podívejte se, jak zchátraly dřívější chlouby československého průmyslu

Byly chloubou československého průmyslu a výroba v nich šlapala desítky let jako na běžícím pásu. Dnes z továren Pragovka a Poldovka zůstaly jen trosky.

Posílat nevyžádané obchodní sdělení se vám nemusí vyplatit. Přijdete o miliony

Obchodní sdělení do schránky všem bez rozdílu, ať už o to stojí nebo ne, není vůbec chytrý způsob propagace. Mohl by vás vyjít hodně draho. Ve hře jsou miliony.

Navštívili jsme pekárnu, kde se s těstem nejprve „mazlí“, než putuje na pult

Rodinná pekárna sází na tradici a kvalitu. Nikde se zbytečně nepřidává ani neubírá. Pojďte se společně s námi podívat, jak to vypadá v zázemí pekárny Kabát.

Reklamu můžete mít i na pečivu. Inspirujte se ve fotogalerii

Láska prochází žaludkem. Ta k vaší firmě může stejně tak. Dejte o sobě zákazníkům vědět skrze chléb, anebo vánočku. I tady se nabízí skvělý prostor pro reklamu.

Kapitál už nemusíte navyšovat jen penězi, nově to jde třeba i přes know-how

V rámci staré právní úpravy bylo možno v zásadě poskytnout příplatek pouze v penězích. Nová úprava však výslovně připouští poskytnutí i nepeněžitého příplatku.

Zavřít obchody na svátky zavání diskriminací. Komu to pomůže?

Shodné názory na zákon o prodejní době má jak Hospodářská komora, tak Svaz obchodu a cestovního ruchu. Apelují na poslance, aby hlasovali proti němu.

Prohlédněte si skvosty, které vznikají pod rukama šikovných řemeslníků

V Česku si stále vydělává řada šikovných řemeslníků, kteří se věnují ruční výrobě. Podívejte na galerii jejich výrobků.

Naštvaný nebo znuděný obchodník kšefty nepřiláká. Pracujte s emocemi

Není nic horšího, než když se zpoza pultu dívá prodavačka s nepříjemným výrazem. Ta vám byznys určitě nepozvedne. Donuťte ji k úsměvu, nebo ji vyměňte.

Přečtěte si profil „krále šmejdů“ Jense Beckhäusera, který v ČR stále podniká

Ačkoli se už z předváděcích akcí Jens Beckhäuser stáhl, pořád v Česku podniká, i když v jiných oblastech. Provozuje například síť fitness.

Poznejte hodnotu svých zákazníků a nejslabším dejte padáka

Každá společnost má řadu ztrátových zákazníků. Kdyby se jich zbavila, dařilo by se jí po všech stránkách lépe. Jak je ale poznat?
Archiv článků s nálepkou Obchod a marketing

reklama

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+