Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Obchod a marketing

Články

Řiďte se heslem „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křišťálové lupy firmám

Pokud chcete uspět, musíte mít spokojeného zákazníka. Základním vaším krédem tak má být „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křištálové lupy podnikatelům.

Patří mezi 10 největších boháčů. Jak vypadá impérium Daniela Křetínského?

Daniel Křetínský se letos vyhoupl mezi 10 nejbohatších Čechů. Přečtěte si jeho dosavadní životní příběh a podívejte se, kde všude aktuálně přímo působí.

FOTOGALERIE: Výlohy, které předvánoční atmosféru nepodcenily

Vstupní brána do obchodu by měla zaujmout. Před Vánoci teprve. Inspirujte se vánočními výlohami obchodů různých druhů.

Je neuvěřitelné, s čím MPO přišlo, říká k novele energetického zákona Vít Jásek

Nedávno předložená novela energetického zákona byla paskvil, který by postihl desetitisíce podnikatelů, tvrdí Vít Jásek z Unie zaměstnavatelských svazů.

Zákon omezující otevírací dobu obchodů patří do koše. Důvodů existuje několik

Návrh senátorů, aby měly obchody během 7 svátků zcela zavřeno, patří do propadliště dějin. Důvodů pro zamítnutí lze najít hned několik. (KOMENTÁŘ)

Marketingové oddělení nemá výsledky? Třeba jen nechápete jeho účel

Marketing neprochází krizí, to je jen špatně chápán. Byla by škoda se od něj odvracet a šetřit na něm, když je dnes základní esencí celého byznysu.

Recenze, fotky i videa. To všechno vám přivede zákazníka

Obsahový marketing má zbraně, kterými nemůžete zákazníka minout. Naučte je psát dobré recenze, oslňujte fotkami a šokujte videem. Už se vás nepustí.

Ice Bucket Challenge se šíří i byznysem. Podívejte se, kdo se už zapojil

Ice Bucket Challenge se šíří i světem byznysu. Podívejte se, kdo všechno z podnikatelů a manažerů se už nechal polít kbelíkem studené vody.

Udržet si stávajícího zákazníka je desetkrát levnější než získat nového

Kolik stojí získání nového zákazníka a kolik vydáváme za udržení stávajícího? Neplatí to vždy, ale je jasné, že více úsilí i peněz si žádá nový zákazník.

Otevírací doba obchodů se má omezit. Během 7 svátků by měly mít zcela zavřeno

Pokud projde návrh senátorů ČSSD, budou muset mít obchodníci během 7 svátků zcela zavřeno. Na Štědrý den by pak mohli prodávat jen do 12 hodin.
Archiv článků s nálepkou Obchod a marketing

reklama

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+