Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Obchod a marketing

Články

Co tlačí podnikatelky k úspěchu? Vytrvalost a touha po samostatnosti

Počet podnikatelek v Česku roste. A tak jsme zjišťovali, proč ženy podnikají, v čem je ženský byznys specifický a jaké to je, když ženy dělají byznys pro ženy.

Feng Shui na pracovišti není sci-fi. Čtěte, v čem vám v podnikání může pomoci

Pečovat o pracovní prostředí přikazuje zákon. Je to však také cesta, jak rozvíjet tvořivost zaměstnanců i prosperitu firmy. Ať už pomocí Feng Shui nebo umění.

Jak vymyslet název pro vaši značku, aby ji čas neudusil? Tady je 8 přístupů

Nad názvem vaší značky je nutné přemýšlet, a k tomu se hodí brainstorming. V dalším díle o budování značky vás naučíme, jak takový název vlastně vymyslet.

Babiš může zůstat v klidu, politici budou moct vlastnit firmy i nadále

Podle litery zákona se ministr financí Andrej Babiš kvůli vlastnictví Agrofertu ve střetu zájmů nenachází. Nic na tom nemění ani nově předložená novela.

Páteční koťátka už nikoho nebaví. Postavte svou značku na pevných základech

Prázdné značky jsou jako paruka. Když jednou víc foukne, jdou do háje. Pokud chcete, aby vám značka pomáhala v byznysu, potřebuje obsah.

Retro se veze na vlně úspěchu, v Praze se otevřel druhý obchod s „botaskami“

Na socialistické retroznačky nedají Češi dopustit. V Praze se před pár dny například otevřel již druhý obchod s „botaskami“. [FOTOGALERIE]

Alena, 29 let, ráda se opaluje nahá. Víme, jak vám pomůžou persony v podnikání

Při budování značky je důležité brát v potaz samotného zákazníka. Vaše cílová skupina by měla mít pocit, jako by produkt či služba vznikaly přímo jí.

Vydělávejte peníze s Kofolou. Spouští nový fast food NAGRILU. Podívejte se

Kofola se pustila do byznysu rychlého občerstvení. V úterý otevírá svůj první fast food. Rozšiřovat se chce pomocí franšíz v Česku i na Slovensku.

Zkušený obchoďák je to nejdražší zboží na trhu. Nebojte se ho zaplatit

Jak najít a udržet si dobrého obchodního zástupce? Zapomeňte na provize a především na něm nešetřete.

Konkurence: Zjistěte si, které značky bojují o přízeň vašich zákazníků

Ve čtvrtém díle seriálu Budujeme značku se zaměříme na konkurenci. Vysvětlíme, co je positioning a proč by vás vůbec měla konkurence zajímat.
Archiv článků s nálepkou Obchod a marketing

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+
Ušetřete