Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Obchod a marketing

Články

Produkt nebo služba: Dokážete říct, v čem je vaše firma nejlepší?

Význam značky už je jasný. Cestu, jak si stanovit poslání byznysu, už také znáte. Podíváme se nyní na zoubek vašemu produktu, případně službě.

Podepsaný papír nebo slovo? Proč je pro mě podání ruky víc než smlouva

Papír nebo slovo, podpis nebo pevný stisk. Kdy riskovat, kdy se raději pojistit a co to znamená, když i vyhraný soudní spor představuje pro firmu prohru?

7 důvodů, které vás přesvědčí, že má smysl začít makat na svojí značce

Podtrhněte své podnikání značkou. V rámci seriálu o budování brandu nabízíme praktické rady, jak na své značce začít pracovat.

Jančura: Taxíky Tick Tack mi ukázaly fungování socialismu a kapitalismu v praxi

100 řidičů – OSVČ nám teď dělá stejný obrat jako 300 řidičů zaměstnanců dříve. To je důkaz o fungování kapitalismu a socialismu, říká podnikatel Radim Jančura.

Stát by neměl rozhodovat, jestli může podnikatel pracovat o svátcích

Zákon omezující otevírací dobu obchodů vede podle Hospodářské komory k omezení svobod jak občanů, tak podnikatelů. Měl by stát rozhodovat za ně?

Kdybych nezaložil STUDENT AGENCY, možná bych vozil lidi na pivo, říká Jančura

Radim Jančura podnikal už na vysoké. Pronajal kulturák, Ikarusy a vozil studenty na party. Nebýt STUDENT AGENCY, možná bych vozil lidi na pivo, říká Jančura.

7 názorů, proč je léto v podnikání mrtvá sezóna a jak toho naopak využít

Čas prázdnin a dovolených znamená žně pro cestovky či zmrzlináře. Zajímalo nás, jak se vytoužené léto podepíše na výsledcích jiných podnikatelů.

Retro značky slaví úspěch, v Praze otevřela první prodejna značky Pedro

Češi socialistickým retro značkám fandí a řadě z nich se tak daří prosadit. Například značka Pedro má nyní vlastní prodejnu v Praze v Letňanech.

Restaurační zahrádky, z kterých vám bude přecházet zrak. Inspirujte se

Máte restauraci? Tržby vám může zvýšit restaurační zahrádka. Pokud máte možnost si ji pořídit, neváhejte ani minutu. A v této galerii se můžete inspirovat.

Kupte si reklamu v regionální televizi. Argumenty pro jsou víc než silné

Televizní reklama už dávno není jen pro nadnárodní řetězce a velké značky. Profitovat z ní může i obyčejný živnostník nebo malá firma. A to za slušné peníze.
Archiv článků s nálepkou Obchod a marketing

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+
Ušetřete