Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Weby a vyhledávače

Jak zdarma špehovat a nahrávat návštěvníky vašeho webu

Podívat se na chování návštěvníků přímo na vašem webu nemusí být nedostupné ani pro malé weby s malým rozpočtem na testování. Jde to i zdarma.

Tomáš Krause

11. 7. 2017 0:00
| 3

Objevit nedostatky webu dá práci. Zkuste nástroje, které vám s tím pomohou

Pro zvýšení návštěvnosti i konverzí je potřeba mít do detailu vyladěný web. Zkuste toho vedle analytiky dosáhnout i s pomocí speciálních nástrojů.

Zdeněk Vesecký

30. 6. 2017 0:00

Když zákazníci opouští nákupní košík, bývá problém v nákupním procesu

Přemýšleli jste někdy o tom, jaké důvody vedou vaše zákazníky k tomu, aby naplnili nákupní košík a pak nákup nedokončili? Není to náhodou vaše chyba?

Zdeněk Vesecký

5. 6. 2017 0:00

Zapomeňte na nové domény, český web musí mít doménu CZ

Nenechte se zblbnout marketingovou masáží registrátorů domén. Pro český web potřebujete koncovku CZ a ne bike, cars, cafe, shop a podobné.

Tomáš Krause

23. 5. 2017 0:00
| 2

Chcete web? Dobře nastavená smlouva je stejně důležitá jako samotná realizace

Chystáte-li se utratit za své nové webovky nemalý finanční obnos, správně nastavená smlouva o dílo je stejně důležitá jako samotný výsledek práce.

Petra Dolejšová

9. 5. 2017 0:00

Bidování může prospět i malým e-shopům. Čtěte rady odborníků

Aukce reklamního prostoru jsou běžnou součástí online obchodu. A netýkají se jen PPC reklamy. Dražit můžete i pozice ve zbožových srovnávačích. Vyplatí se to?

Zdeněk Vesecký

26. 4. 2017 0:00

5 důvodů, proč postavit firemní web na WordPressu

Když WordPress používá každý čtvrtý web na světě, je dost málo pravděpodobné, že zrovna pro vaši firmu by bylo lepší hledat jiné řešení.

Tomáš Krause

18. 4. 2017 0:00
| 6

5 rad pro e-shopy, jak se vyvarovat nejčastějších právních přešlapů

Nepodceňujte právní stránku svého online podnikání. Každý e-shop musí splnit několik náležitostí, které ukládají různé zákony.

Petra Dolejšová

28. 3. 2017 0:00

Konverzní poměr zvýší landing page – dobře optimalizovaná landing page

Stále ještě nerozlišujete mezi homepage a landing page? Pak se okrádáte o konverze a poškozujete svou značku. Zkuste to co nejdříve napravit.

Zdeněk Vesecký

21. 12. 2016 0:00
| 2

10 tipů, které vám pomohou obsadit restauraci

Majitelé restaurací si někdy neví rady s tím, jak do svých podniků dostat hosty. Pokud mezi ně patříte, máme pro vás několik osvědčených tipů.

Zdeněk Vesecký

23. 11. 2016 0:00
| 2

Homepage ztrácí na důležitosti, zaměřte se víc i na samotné prodejní stránky

Spousta prodejců stále klade větší důraz na domovské stránky než na podstránky svého internetového obchodu. Možná i proto tolik neprodají.

Zdeněk Vesecký

2. 11. 2016 0:00

Specialisté radí: Na co se zaměřit, aby byl váš mobilní nákupní košík perfektní?

České e-shopy jdou vstříc trendu mobilního nakupování. Provozovatelé internetových obchodů si ovšem musí uvědomit, že tento proces musí být snadný.

Zdeněk Vesecký

5. 10. 2016 0:00

ČOIka si posvítila na e-shopy. Kontroly dopadly špatně

Obliba nákupu přes internet v Česku roste, Česká obchodní ispekce se proto zaměřila na e-shopy. Zkontrolovala, zda plní zákonné povinnosti.

Michael Hovorka

26. 9. 2016 13:26
| 6

Vytváříme si firemní web sami a za pár korun (3): Jak na redakční systém Tumblr

Pokračujeme v našem miniseriálu, na kterém si ukazujeme, jak lze vytvořit firemní web za pár korun. Dnes se podrobněji podíváme na práci s redakčním systémem.

Michael Hovorka

15. 9. 2016 0:00
| 2

Tvůrci webů si ze zákazníků mohou udělat nevolníky. Jak se tomu vyhnout?

Při zadávání výroby nových webových stránek nebo i online marketingových kampaní pozor na obsah smlouvy. Stránky a kampaně vám mohou patřit jen z části.

Zdeněk Vesecký

2. 9. 2016 0:00
| 1

Vytváříme si firemní web sami a za pár korun (2): Výběr designu a jeho nastavení

Pokračujeme v našem mini seriálu, ve kterém vám ukážeme jednoduchou možnost, jak si vyrobit vlastní firemní web téměř zadarmo.

Michael Hovorka

29. 8. 2016 0:00
| 2

Vytváříme si firemní web sami a za pár korun (1): Doména a redakční systém

Zapomeňte na drahé vývojáře či firmy, které vám vytvoří firemní prezentaci na klíč. Zvládnete to sami, stačí jen vědět, jak přesně na to. Poradíme.

Michael Hovorka

26. 8. 2016 0:00
| 2

Když k podnikání motivuje batole. Malý syn dal firmě i jméno

Inspirací pro podnikání se mohou stát i mateřské povinnosti. Maminka si svým nápadem ulehčila práci s dítětem a našla se v novém oboru.

Zdeněk Vesecký

8. 8. 2016 0:00

Jak udělat úspěšnou mobilní reklamu? Z bannerů je nejefektivnější formát 300×250

Proč se zabývat nastavením kampaně pro mobilní telefony? Protože mnoho lidí už používá mobil k přístupu na internet a mladí i k nákupům.

Zdeněk Vesecký

1. 8. 2016 0:00

7 chyb, které od firemních webů odrazují zákazníky

Kvalita firemních webových stránek neustále roste. Někteří na nich ale mají pořád stejné chyby, které umí dokonale odradit potenciální zákazníky. Které to jsou?

Zdeněk Vesecký

29. 7. 2016 0:00
| 2

Marketingová automatizace: Nastartujte své obchody pomocí Velkého bratra

Sníte o tom, že dokážete odhadnout potřeby potenciálních klientů a budete s nimi schopni komunikovat ve správnou dobu? Pak vyzkoušejte automatický marketing.

Zdeněk Vesecký

18. 7. 2016 0:00

ČOIka si posvítila na e-shopy. Za klamání spotřebitele padaly pokuty

Online byznys v hledáčku kontrol České obchodní inspekce. Více jak 80 procent kontrolovaných e-shopů nepošlo. V čem chybovaly?

Jana Knížková

22. 6. 2016 13:03
| 1

Internetový byznys v ohrožení? Senát zřejmě schválí blokování webů

Blokování stránek s nepovoleným hazardem je obsaženo v zákonu o hazardních hrách. O jeho schválení se rozhodne zítra. Očekává se, že Senátem projde.

Jana Knížková

25. 5. 2016 13:50

Microsites. Malé weby, které vás zviditelní víc než ty běžné

Vyzkoušejte microsites. Je to elegantní a jednoduché řešení ve chvíli, kdy se potřebujete rychle a jasně zviditelnit.

Zdeněk Vesecký

20. 5. 2016 0:00
| 1

Google PageRank zmizel. Týká se to i vaší firemní stránky

Ukončení veřejného zobrazování Google PageRank bylo oznámeno v březnu tohoto roku. Minulý týden se tak stalo skutečností. V čem byl super a v čem k ničemu?

Ivan (Drago) Sárközi

21. 4. 2016 10:45
| 1

Upozorněte na sebe zpětnými odkazy. V základu to je zadarmo

Linkbuilding se dá dělat i s minimem peněz. Mnohem důležitější než finance je u něj přemýšlet a spojit se s kvalitními a tématicky sladěnými stránkami.

Zdeněk Vesecký

9. 3. 2016 0:00

Webová analytika není jen Google. Sáhněte po lepších nástrojích

Google Analytics není všechno. Víme, kdy se vyplatí vyzkoušet jiné nástroje webové analytiky, které vám přinesou více informací a lepší cílení.

Zdeněk Vesecký

2. 3. 2016 0:00

5 důvodů, proč nepoužívat obrázky z free fotobank

Využíváte na svém webu či ve svém e-shopu fotky z free fotobank? Pokud ano, tak vám bohužel musím oznámit, že to zrovna není nejlepší nápad. Tady máte 5 důvodů.

Petr Václavek

2. 2. 2016 0:00
| 9

Nezahrávejte si s autorským zákonem, obrázky pro firemní web nebo blog kupujte

Vylepšovat si své webové stránky kradenými obrázky z internetu se nevyplácí. Raději sáhněte po autorsky ošetřených fotkách z nabídky fotobank.

Zdeněk Vesecký

29. 1. 2016 0:00
| 3

Dobrý hospodář se bez UTM parametrů neobejde. Analyzujte

Pokud investujete do online reklamy, měli byste ji také umět správně vyhodnocovat. K tomu vám pomohou UTM parametry a vy se díky nim vyhnete zbytečným výdajům.

Zdeněk Vesecký

18. 1. 2016 0:00