Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Naštvaný nebo znuděný obchodník kšefty nepřiláká. Pracujte s emocemi

Není nic horšího, než když se zpoza pultu dívá prodavačka s nepříjemným výrazem. Ta vám byznys určitě nepozvedne. Donuťte ji k úsměvu, nebo ji vyměňte.

Nebuďte „konzerva“, část investic do reklamy vsaďte na riziko

V marketingu sice platí některé osvědčené postupy, vždy byste ale podle odborníků měli vsadit pár žetonů na riziko poznání, protože risk je zisk.

Přečtěte si profil „krále šmejdů“ Jense Beckhäusera, který v ČR stále podniká

Ačkoli se už z předváděcích akcí Jens Beckhäuser stáhl, pořád v Česku podniká, i když v jiných oblastech. Provozuje například síť fitness.

Počet podnikatelů opět vzrostl, firem je poprvé v historii přes 400 tisíc

Ani v loňském roce se nezměnil trend posledních let a opět se zvýšil počet podnikatelů. Lví podíl na tom měly právnické osoby, jejichž počet překonal 400 tisíc.

Poznejte hodnotu svých zákazníků a nejslabším dejte padáka

Každá společnost má řadu ztrátových zákazníků. Kdyby se jich zbavila, dařilo by se jí po všech stránkách lépe. Jak je ale poznat?

Dostaňte hosty do svého podniku prostřednictvím rezervační aplikace

Online rezervační systémy pomáhají restauracím využít jejich kapacitu mimo špičku a navíc nabízí řadu důležitých poznatků o hostech. Vyzkoušejte je.

Podívejte se na pochoutky, které živí české cukráře a lahůdkáře

Tuzemská cukrářství a lahůdkářství se rozhodně nemají za co stydět. Podívejte se na některé chuťovky, které vyrábí a prodávají.

4 firemní databáze volně dostupné na internetu. Jaký servis nabízejí?

Zjistěte, jak jsou jednotlivé firmy propojeny, nastavte si hlídač u firmy, která vás zajímá. I takové služby nabízejí volně dostupné firemní databáze.

Kde není zákazník, není byznys. Oslovujte je efektivně

Dokud jsou zákazníci, podnikání prosperuje. Obstarejte si seznam těch potenciálních a oslovte je. Nebo efektivně využívejte firemního webu.

Firemní dárkové předměty upevňují obchodní vztahy. Jaké vybrat a proč?

Zapomeňte na cetky, řiďte se použitelností. Tak zní zlaté pravidlo při výběru reklamních předmětů. Víme, jak vybrat ty nejlepší pro vaši firmu.

Připomeňte si s námi novinky a zákony, které se v roce 2014 dotkly podnikatelů

Rok 2014 rozhodně nebyl skoupým na novinky a zákony, které se dotkly podnikatelů. Připomeňte si s námi ty nejdůležitější.

Bez emocí se v podnikání neobejdete, tvrdí podnikatelští matadoři

Emoce patří do běžného života. Jejich použivání může být mocnou zbraní i v podnikání. Je však nutné s nimi umět zacházet

Přání k Vánocům a novému roku se dá využít i marketingově

Projevte zájem o spolupráci v podnikání prostřednictvím novoročního přání. Je to nenásilná cesta k upevnění nebo znovunavázání obchodních vztahů.

Facebook nebo Twitter? Čtěte přestřelku názorů social marketérů

V čem jsou výhody a nevýhody reklamy na Facebooku a Twitteru? A proč někteří preferují Twitter, když zdaleka nemá takový dosah? Možná se bude hodit i vám.

Stane se z taxíků prodělečný byznys kvůli mobilním aplikacím?

V posledním roce vstoupily na trh taxislužeb hned dvě nové firmy. Zatímco někteří na ně nadávají, šikovnější vytáhli do boje s vlastními kampaněmi.

Na paškál se vrací prodejní doba obchodů. Během 7 svátků by nesměly otevřít

Poslanecká sněmovna by měla příští týden projednat návrh zákona, který omezuje prodejní dobu velkých obchodů. Během 7 svátků by musely mít zcela zavřeno.

Facebook mění pravidla. Bude ho vaše firma ještě potřebovat?

Tisíce fanoušků vašeho profilu na Facebooku, ale dosah propagačních příspěvků téměř nulový. Je nutné ho dále spravovat? Jaké jsou další alternativy?

Stahujte aktualizované daňové a další interaktivní formuláře

Server Podnikatel.cz má pro vás aktualizované interaktivní formuláře. Už nyní jsou vám k dispozici například pro přiznání k dani z příjmů či DPH.

Ledovka ochromila i podnikání. „Jsme v prd…,“ hlásí někteří drobní podnikatelé

Ledovka, která postihla Česko, se dotkla i řady firem a živnostníků. Jak vyplynulo z ankety server Podnikatel.cz, činnost některých podnikatelů byla ochromena.

Máte mobilní aplikace spojené jen se zábavou? Omyl, uplatňují se i ve firmách

Mobilní aplikace už neznamenají pouze zábavu či využití pro soukromé účely. Naopak se začínají čím dál více uplatňovat ve firemních procesech.

Našli jsme kamenné obchody, které dnes rovněž „slaví“ Black Friday

Český Black Friday je především pod taktovkou velkých e-shopů. Najdou se však i kamenné obchody, které dnes rovněž nabízí velké slevy.

Řiďte se heslem „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křišťálové lupy firmám

Pokud chcete uspět, musíte mít spokojeného zákazníka. Základním vaším krédem tak má být „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křištálové lupy podnikatelům.

Vánoční šílenství v plném proudu, oni začali s Valentýnem. Zbláznili se?

V období vánočního šílenství zprávy s valentýnskou nabídkou. Může to mít efekt? Ptali jsem se odborníků z oblasti marketingu.

Patří mezi 10 největších boháčů. Jak vypadá impérium Daniela Křetínského?

Daniel Křetínský se letos vyhoupl mezi 10 nejbohatších Čechů. Přečtěte si jeho dosavadní životní příběh a podívejte se, kde všude aktuálně přímo působí.

Zakládáte e-shop? Zkušení obchodníci radí, čeho se vyvarovat a čeho se držet

Internetové obchody vznikají jako houby po dešti. Pokud chcete rozšířit jejich řady, mohou pro vás být užitečné rady zaběhnutých značek.

Nedůvěra – paradoxně základní předpoklad úspěšného obchodu s Asiaty

Obchodní spolupráce s asijskými výrobci a dodavateli spočívá především v důsledné a několikafázové kontrole. Čtěte, jak na to.

FOTOGALERIE: Výlohy, které předvánoční atmosféru nepodcenily

Vstupní brána do obchodu by měla zaujmout. Před Vánoci teprve. Inspirujte se vánočními výlohami obchodů různých druhů.

7 grafických inspirací pro váš vánoční newsletter

Nenechávejte nic na poslední chvíli a připravte si již nyní newsletter s vánočními motivy. Vyrábět ho na koleně nemusíte, od toho jsou šablony.

6 podnikatelských matadorů radí, jak si poradit s agresivním zákazníkem

Asi každý se setkal se situací, kdy na něj zákazník osobně či přes telefon řve a něčeho se dožaduje. Podnikatelští matadoři radí, jak se v tu chvíli zachovat.

Obchodovat s Čínou? Proč ne, ale nevěřte na zázraky

Zadat si výrobu v některé z asijských zemí je možné i pro malé a střední firmy. Známe podmínky i rizika obchodování.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+