Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Produkt nebo služba: Dokážete říct, v čem je vaše firma nejlepší?

Význam značky už je jasný. Cestu, jak si stanovit poslání byznysu, už také znáte. Podíváme se nyní na zoubek vašemu produktu, případně službě.

Podepsaný papír nebo slovo? Proč je pro mě podání ruky víc než smlouva

Papír nebo slovo, podpis nebo pevný stisk. Kdy riskovat, kdy se raději pojistit a co to znamená, když i vyhraný soudní spor představuje pro firmu prohru?

Máte čich na zákazníky? Skvělé. A co oni na vás?

Víte, jak chytit zákazníky? Přímo za nos. Vyzkoušejte to v jakémkoli prostoru a uvidíte ty výsledky. Inspirujte se zkušenostmi ze světa.

Chcete zefektivnit vaše podnikání? Vyzkoušejte myšlenkové mapy

Fyzická vizualizace patří mezi velmi silné nástroje pro přemýšlení nad nápady či problémy. Vyzkoušejte proto myšlenkové mapy, které vám mohou pomoci uspět.

7 důvodů, které vás přesvědčí, že má smysl začít makat na svojí značce

Podtrhněte své podnikání značkou. V rámci seriálu o budování brandu nabízíme praktické rady, jak na své značce začít pracovat.

Vydělejte si. Finanční správa vypsala zakázku na kreativní kampaň pro #EET

Na více než milion korun si může přijít agentura, která vyhraje veřejnou zakázku malého rozsahu, v níž Finanční správa hledá kreativu pro chystané e-tržby.

Dobročinnost českých firem? Tak třeba včelaření. Přečtěte si příběhy z praxe

Dobročinnost českých firem stále roste. Zjišťovali jsme, jaké to má důvody. Jsou v tom peníze?

Jančura: Taxíky Tick Tack mi ukázaly fungování socialismu a kapitalismu v praxi

100 řidičů – OSVČ nám teď dělá stejný obrat jako 300 řidičů zaměstnanců dříve. To je důkaz o fungování kapitalismu a socialismu, říká podnikatel Radim Jančura.

3 hlavní důvody, proč k firemní identitě vytvořit osobní značku šéfa

Osobní značka šéfa může být propojena s firemní identitou. Pomáhá to lidštějšímu náhledu na vaši společnost, navíc i osobní značka se dá budovat profesionálně.

Jak dopadá řecká krize na české podnikatele? Problémy mohou mít jen exportéři

Problémy Řecka se české ekonomiky bezprostředně nedotýkají. Problémy ovšem mohou mít exportéři, kteří mají v Řecku pohledávky za více než miliardu korun.

Nalaďte své výlohy na letní tóny. Přinášíme vám obrazovou inspiraci

Kdo ještě neupravil svoji výlohu do letních tónů, má již na čase. Naberte s námi inspiraci a vymazlete svoji výkladní skříň. (FOTOGALERIE)

Kdybych nezaložil STUDENT AGENCY, možná bych vozil lidi na pivo, říká Jančura

Radim Jančura podnikal už na vysoké. Pronajal kulturák, Ikarusy a vozil studenty na party. Nebýt STUDENT AGENCY, možná bych vozil lidi na pivo, říká Jančura.

7 názorů, proč je léto v podnikání mrtvá sezóna a jak toho naopak využít

Čas prázdnin a dovolených znamená žně pro cestovky či zmrzlináře. Zajímalo nás, jak se vytoužené léto podepíše na výsledcích jiných podnikatelů.

Retro značky slaví úspěch, v Praze otevřela první prodejna značky Pedro

Češi socialistickým retro značkám fandí a řadě z nich se tak daří prosadit. Například značka Pedro má nyní vlastní prodejnu v Praze v Letňanech.

Restaurační zahrádky, z kterých vám bude přecházet zrak. Inspirujte se

Máte restauraci? Tržby vám může zvýšit restaurační zahrádka. Pokud máte možnost si ji pořídit, neváhejte ani minutu. A v této galerii se můžete inspirovat.

4 věci, kterým by se měl podnikatel v létě vyhnout

Děláte si plány na léto? Buďte s námi v obraze a zapomeňte na některé věci, které by se vám mohly vymstít.

Nabízíte letní slevy? A víte, co dělat, aby vám zafungovaly?

Vypuklo období letních výprodejů. Nabídnout slevu už téměř patří k dobrým mravům a navíc se v letních měsících může vyplatit. Čtěte proč.

Už se zase nevejdeme. Sklady, místo, logistika. Co s tím?

Jsou to přesně 2 měsíce, co jsme si pronajali kanceláře v patře nad naším skladem, zdvojnásobili velikost skladu a už teď máme pocit, že se zase nevejdeme.

Design není umění, je to marketingový nástroj. Už jste to pochopili?

Špatně se prodávají nejen ošklivé věci, ale i ty působící zastarale. Design výrobku je dnes důležitý dokonce i ve strojírenství a podobných oborech.

Co dělat s tím, když se vám na pozici programátora hlásí uklízečka?

Už se vám stalo, že na dveře vaší firmy zaklepal s prosíkem o práci někdo, koho byste nečekali? Anebo vám přišel životopis jak z jiného světa? Inu, nám ano…

Proč nelze zjistit, proč klesá počet OSVČ hlavních? A zajímá to vůbec někoho?

Faktem je, že už čtvrtý rok po sobě klesá počet OSVČ hlavních. Detailnější data však nejsou schopny úřady poskytnout a politiky to netrápí. (KOMENTÁŘ)

Kupte si reklamu v regionální televizi. Argumenty pro jsou víc než silné

Televizní reklama už dávno není jen pro nadnárodní řetězce a velké značky. Profitovat z ní může i obyčejný živnostník nebo malá firma. A to za slušné peníze.

FOTOGALERIE: Do čeho obléci svého zaměstnance? Tady jsou naše tipy

Prohlédněte si velkou fotogalerii, v níž můžete nalézt inspiraci pro vaši firemní uniformu. Máte restauraci, malou pekárnu? Zkuste šatník zaměstnanců obměnit.

Poctivost, zaklínadlo úspěchu mnoha českých firem

S poctivostí se prý nejdál dojde. To je důvod, proč se některé firmy pyšní výrazem „poctivý“ i ve svém názvu? A jsou skutečně příkladné?

Jak jsem byla v Maroku: rozkvétající byznys, který je nově v hledáčku teroristů

Čeští podnikatelé hledají nové trhy a obchodní příležitosti. Ty se rýsují i v severozápadní Africe, v Maroku. Jenže to je nyní zřejmě cílem teroristů.

O evidenci tržeb aneb Jak se podvádí v restauratérství

Rozruch připravovaného zákona o EET neunikl nikomu. Čtěte pohled z možná trochu neobvyklého konce.

I vložky se dají propagovat originálně. Inspirujte se reklamami desetiletí

V oblasti propagace a marketingu vyhrává originalita a nápad. To vše splňuje pětice reklam, která si zasloužila přívlastek reklama desetiletí. Inspirujte se.

Zákaz kouření nepostihne jen hospody, potopí i řadu čajoven s vodními dýmkami

Zákaz kouření nezpůsobí problémy jen hospodám, nýbrž tvrdě dopadne i na další podnikatele. Konkrétně se jedná o čajovny s vodními dýmkami, které novinka potopí.

Chcete mít v obchodě výdejní místo pro e-shopy? Čtěte, co musíte splňovat

Obchodníci s kamennými prodejnami si mohou přivydělat tím, že se stanou výdejním místem e-shopů. Zjistili jsme podmínky a zeptali se na zkušenosti obchodníků.

10 nejhodnotnějších značek světa: Na výsluní se opět dostal Apple

Apple je opět nejhodnotnější značkou světa. Aktuálně činí hodnota značky 247 miliard dolarů. Na druhé místo se propadl Google a třetí pozici zaujal Microsoft.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+
Ušetřete