Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Patří mezi 10 největších boháčů. Jak vypadá impérium Daniela Křetínského?

Daniel Křetínský se letos vyhoupl mezi 10 nejbohatších Čechů. Přečtěte si jeho dosavadní životní příběh a podívejte se, kde všude aktuálně přímo působí.

Zakládáte e-shop? Zkušení obchodníci radí, čeho se vyvarovat a čeho se držet

Internetové obchody vznikají jako houby po dešti. Pokud chcete rozšířit jejich řady, mohou pro vás být užitečné rady zaběhnutých značek.

Nedůvěra – paradoxně základní předpoklad úspěšného obchodu s Asiaty

Obchodní spolupráce s asijskými výrobci a dodavateli spočívá především v důsledné a několikafázové kontrole. Čtěte, jak na to.

FOTOGALERIE: Výlohy, které předvánoční atmosféru nepodcenily

Vstupní brána do obchodu by měla zaujmout. Před Vánoci teprve. Inspirujte se vánočními výlohami obchodů různých druhů.

7 grafických inspirací pro váš vánoční newsletter

Nenechávejte nic na poslední chvíli a připravte si již nyní newsletter s vánočními motivy. Vyrábět ho na koleně nemusíte, od toho jsou šablony.

6 podnikatelských matadorů radí, jak si poradit s agresivním zákazníkem

Asi každý se setkal se situací, kdy na něj zákazník osobně či přes telefon řve a něčeho se dožaduje. Podnikatelští matadoři radí, jak se v tu chvíli zachovat.

Obchodovat s Čínou? Proč ne, ale nevěřte na zázraky

Zadat si výrobu v některé z asijských zemí je možné i pro malé a střední firmy. Známe podmínky i rizika obchodování.

Osobní jméno podnikatele v názvu firmy dodává na důvěryhodnosti

Když podnikatel spojí své vlastní jméno s názvem své firmy, dává tím najevo svůj zodpovědný přístup k podnikání. A zákazníci na to rádi slyší.

Kvalitní produktová fotografie umí prodat. Naučte se ji udělat

Produktová fotografie není umění, ale mocný prodejní nástroj. Investujte do ní. V nejhorším stačí váš čas a píle. Ideálně ale zaplaťte profesionála.

Chcete potravinu označit jako „českou“? Budete muset splnit 3 podmínky

Ministerstvo zemědělství se rozhodlo definovat „českou potravinu“. Abyste mohli tento název použít, budete muset splnit tři podmínky.

Mějte lepší „píárko“ než prezident. Budujte si dobré jméno

O „píár“ se často mluví negativně, ale nezaslouženě. Public relations neboli vztahy s veřejností přinášejí podnikání dlouhodobé efekty. Seznamte se, jak na to.

Podrobný manuál, jak si vytvořit produktovou fotku. Pomůže vám navýšit zisk

Prodej na internetu silně ovlivňuje i to, jak je nabízené zboží prezentováno. Škoda, že mnoho internetových obchodníků opomíjí kvalitní produktové fotografie.

Heslo „Národ sobě“ znovu ožívá. Zákazníci jdou po českém tovaru

Pokud zakládáte nový obchod, zkuste vsadit na domácí produkty. Právě ty podle posledních zjištění hrají mezi českými zákazníky prim.

Dva měsíce do Vánoc. Je nejvyšší čas spustit kampaň

Období, kdy jde zboží na dračku, je za dveřmi. Lidé s nakupováním vánočních dárků začínají už v listopadu. Chystejte vánoční akce.

S těmi, kdo už zbankrotovali, opatrně. Mají vyšší pravděpodobnost dalšího krachu

To, že někdo zbankrotoval, ještě neznamená, že zkrachuje znovu. Statistiky ale ukazují, že ten, kdo už negativní událost prodělal, má větší šanci ji zopakovat.

6 podnikatelských matadorů radí: Jak si proklepnout své nové obchodní partnery

Obchodovat s někým, o němž nic nevíte, se nemusí vyplatit. Zeptali jsme se zkušených podnikatelů, jak prověřují solventnost potenciálních obchodních partnerů.

Neřešte, kolik stojí reklama, ale co má přinést

V dalším dílu testovacího seriálu jsme si vzali na mušku reklamní agentury. Je pro ně menší podnikatel klientem, kterému poradí?

Ovlivní výsledky komunálních voleb podnikání? Zeptali jsme se podnikatelů

Zástupcům podnikatelů i samotným podnikatelům jsme položili anketní otázku, zda podle nich ovlivní výsledky komunálních voleb podnikatelské prostředí v Česku.

Kdo není vidět, jako by nebyl. Vyzkoušejte polepy firemních vozů (fotogalerie)

Když chce být firma vidět, nemusí si platit jen reklamu na internetu, v tisku a tak dále. Funkční jsou polepy firemního vozového parku. Nevěříte?

Ukradli jste logo nebo fotku pro firemní účely? Autorovi zaplatíte dvojnásobek

Vzít si inspiraci z cizího loga nebo vizitky se nemusí vůbec vyplatit. Porušíte autorská práva a budete platit.

1500 za den, to je cena malého stánku v obchodním centru. Vyplatí se to?

Začíná období, kdy lidé ochotněji utrácejí peníze za dárky. Jděte za nimi tam, kde jsou – do obchodních center, na paluby dopravců nebo do ulic.

Prodáváte balené potraviny? Musíte uvádět měrné ceny, a to i v e-shopu

Už několik měsíců platí, že i drobní obchodníci musí uvádět u balených potravinářských výrobků měrné ceny. Tato povinnost se navíc týká také e-shopů.

Dovozce ovoce a zeleniny čeká nová povinnost. Budou muset hlásit, co dováží

Za pár dní nabude účinnosti nařízení, které zavádí ohlašovací povinnost pro importéry vybraného ovoce a zeleniny. Dovozy budou muset hlásit 48 hodin předem.

PR se přes web nedělá. Na PR weby proto nespoléhejte

Není vůbec jednoduché dostat k lidem tiskovou zprávu o novém výrobku, službě nebo čemkoli jiném, na čem zrovna pracujete. Proto zbytečně neplýtvejte energií.

Zapomeňte na oficiální ceníky operátorů, ceny lze srazit o desítky procent níže

Kdo přistoupí na oficiální ceník mobilních operátorů, zbytečně přeplácí. Jak potvrzují podnikatelští matadoři, ceny lze snížit až o desítky procent níže.

Doménoví podvodníci stále útočí, podnikatelé se bohužel stále nachytávají

Přestože jsou praktiky doménových podvodníků ze společnosti REGID známé již několik let, neustále přibývají podnikatelé, kteří si předražené domény koupí.

Zákon omezující otevírací dobu obchodů patří do koše. Důvodů existuje několik

Návrh senátorů, aby měly obchody během 7 svátků zcela zavřeno, patří do propadliště dějin. Důvodů pro zamítnutí lze najít hned několik. (KOMENTÁŘ)

Pište řediteli. Železného model stále funguje

Obraťte se přímo na vedení a napište řediteli. Tuto informaci můžeme číst v obchodech i na webech mnoha firem. Jak ale páni ředitelé reagují? A proč vůbec?

Do Česka vstupuje nová americká franšíza, má pomáhat podnikatelům

Franšízou nemusí být pouze fast food. Na českém trhu se rozšiřuje americká značka TAB Board, která pomáhá podnikatelům dosahovat větší ziskovosti.

IKEA s virálem zabodovala, shodují se odborníci. V čem se od ní inspirovat?

(VIDEO) Společnost IKEA přišla s reklamou, která není v ničem nová. Je jen pojatá s lehkostí a nadsázkou. A zřejmě bude i velmi funkční. Inspirujte se.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+