Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Nalaďte své výlohy na letní tóny. Přinášíme vám obrazovou inspiraci

Kdo ještě neupravil svoji výlohu do letních tónů, má již na čase. Naberte s námi inspiraci a vymazlete svoji výkladní skříň. (FOTOGALERIE)

Kdybych nezaložil STUDENT AGENCY, možná bych vozil lidi na pivo, říká Jančura

Radim Jančura podnikal už na vysoké. Pronajal kulturák, Ikarusy a vozil studenty na party. Nebýt STUDENT AGENCY, možná bych vozil lidi na pivo, říká Jančura.

7 názorů, proč je léto v podnikání mrtvá sezóna a jak toho naopak využít

Čas prázdnin a dovolených znamená žně pro cestovky či zmrzlináře. Zajímalo nás, jak se vytoužené léto podepíše na výsledcích jiných podnikatelů.

Retro značky slaví úspěch, v Praze otevřela první prodejna značky Pedro

Češi socialistickým retro značkám fandí a řadě z nich se tak daří prosadit. Například značka Pedro má nyní vlastní prodejnu v Praze v Letňanech.

Restaurační zahrádky, z kterých vám bude přecházet zrak. Inspirujte se

Máte restauraci? Tržby vám může zvýšit restaurační zahrádka. Pokud máte možnost si ji pořídit, neváhejte ani minutu. A v této galerii se můžete inspirovat.

4 věci, kterým by se měl podnikatel v létě vyhnout

Děláte si plány na léto? Buďte s námi v obraze a zapomeňte na některé věci, které by se vám mohly vymstít.

Nabízíte letní slevy? A víte, co dělat, aby vám zafungovaly?

Vypuklo období letních výprodejů. Nabídnout slevu už téměř patří k dobrým mravům a navíc se v letních měsících může vyplatit. Čtěte proč.

Už se zase nevejdeme. Sklady, místo, logistika. Co s tím?

Jsou to přesně 2 měsíce, co jsme si pronajali kanceláře v patře nad naším skladem, zdvojnásobili velikost skladu a už teď máme pocit, že se zase nevejdeme.

Design není umění, je to marketingový nástroj. Už jste to pochopili?

Špatně se prodávají nejen ošklivé věci, ale i ty působící zastarale. Design výrobku je dnes důležitý dokonce i ve strojírenství a podobných oborech.

Co dělat s tím, když se vám na pozici programátora hlásí uklízečka?

Už se vám stalo, že na dveře vaší firmy zaklepal s prosíkem o práci někdo, koho byste nečekali? Anebo vám přišel životopis jak z jiného světa? Inu, nám ano…

Proč nelze zjistit, proč klesá počet OSVČ hlavních? A zajímá to vůbec někoho?

Faktem je, že už čtvrtý rok po sobě klesá počet OSVČ hlavních. Detailnější data však nejsou schopny úřady poskytnout a politiky to netrápí. (KOMENTÁŘ)

Kupte si reklamu v regionální televizi. Argumenty pro jsou víc než silné

Televizní reklama už dávno není jen pro nadnárodní řetězce a velké značky. Profitovat z ní může i obyčejný živnostník nebo malá firma. A to za slušné peníze.

FOTOGALERIE: Do čeho obléci svého zaměstnance? Tady jsou naše tipy

Prohlédněte si velkou fotogalerii, v níž můžete nalézt inspiraci pro vaši firemní uniformu. Máte restauraci, malou pekárnu? Zkuste šatník zaměstnanců obměnit.

Poctivost, zaklínadlo úspěchu mnoha českých firem

S poctivostí se prý nejdál dojde. To je důvod, proč se některé firmy pyšní výrazem „poctivý“ i ve svém názvu? A jsou skutečně příkladné?

Jak jsem byla v Maroku: rozkvétající byznys, který je nově v hledáčku teroristů

Čeští podnikatelé hledají nové trhy a obchodní příležitosti. Ty se rýsují i v severozápadní Africe, v Maroku. Jenže to je nyní zřejmě cílem teroristů.

O evidenci tržeb aneb Jak se podvádí v restauratérství

Rozruch připravovaného zákona o EET neunikl nikomu. Čtěte pohled z možná trochu neobvyklého konce.

I vložky se dají propagovat originálně. Inspirujte se reklamami desetiletí

V oblasti propagace a marketingu vyhrává originalita a nápad. To vše splňuje pětice reklam, která si zasloužila přívlastek reklama desetiletí. Inspirujte se.

Zákaz kouření nepostihne jen hospody, potopí i řadu čajoven s vodními dýmkami

Zákaz kouření nezpůsobí problémy jen hospodám, nýbrž tvrdě dopadne i na další podnikatele. Konkrétně se jedná o čajovny s vodními dýmkami, které novinka potopí.

Chcete mít v obchodě výdejní místo pro e-shopy? Čtěte, co musíte splňovat

Obchodníci s kamennými prodejnami si mohou přivydělat tím, že se stanou výdejním místem e-shopů. Zjistili jsme podmínky a zeptali se na zkušenosti obchodníků.

10 nejhodnotnějších značek světa: Na výsluní se opět dostal Apple

Apple je opět nejhodnotnější značkou světa. Aktuálně činí hodnota značky 247 miliard dolarů. Na druhé místo se propadl Google a třetí pozici zaujal Microsoft.

Inspirujte se vývěsními štíty a poutači z Paříže

Nepodceňujte tradiční reklamní nosiče. Kvalitní a vašemu obchodu odpovídající vývěsní štít nebo výstrč se mohou významně podílet na zisku i vašem dobrém jménu.

Stane se z OSVČ ohrožený druh? Připomeňte si, co je v posledních letech postihlo

Počet OSVČ hlavních už několikátý rok po sobě klesá. Výjimkou není ani rok 2015. Jedním z důvodů jsou i opatření a zákony, které na OSVČ míří.

Alarmující trend pokračuje, počet OSVČ hlavních letos klesl skoro o 10 tisíc

Také v letošním roce zatím pokračuje trend z posledních let, kdy každoročně klesá počet OSVČ hlavních. Za první čtvrtletí roku 2015 jich ubylo skoro 10 tisíc.

Ocenění z podnikatelské soutěže – hloupost nebo výhoda?

Vyhýbáte se podnikatelským soutěžím? Škoda. Pokud si ocenění zasloužíte a bude vám uděleno, otevře vám cestu do dalších sfér.

7 nedostatků ve výlohách, kterými vyháníte zákazníky ke konkurenci

Mnoho obchodníků nad výlohou příliš nepřemýšlí a dají do ní, co je právě napadne. Výloha kamenných obchodů je však stavebním kamenem úspěchu. Víme, jak na ní.

Jste nervózní při obchodní prezentaci? Představte si publikum ve spodním prádle

Sami jsme se přesvědčili, že obchodní prezentace tvoří jeden z pilířů úspěchu. Vytvořit poutavou prezentaci a navíc ji dokázat „prodat“ ale není jednoduché.

Restaurace by na zákazu kouření mohly vydělat miliardy korun, tvrdí výzkum

Zákaz kouření v restauracích má stále více příznivců. Podle výzkumu by na něm restaurace navíc mohly vydělat, a to až několik miliard korun.

Reklamu v regionálním rádiu zaplatí i malá firma. A vyplatí se

Hledáte finančně dostupnou a funkční reklamu? Zkuste to v éteru. Rozhlasová reklama poslouží stejně dobře malé firmě jako velké korporaci.

Podívejte se, jak aktuálně vypadá rozpadající se zlíchovský lihovar

Ještě v devadesátých letech zlíchovský lihovar, který stojí nedaleko Smíchovského nádraží, vyráběl ocet a líh. Dnes už areál jen chátrá a doslova se rozpadá.

Církve budou fungovat spíše jako obce než jako firmy, říká ekonom arcidiecéze

Hospodaření církve se bude spíše blížit hospodaření obcí než hospodaření firem. Nechceme zisk za každou cenu, říká ekonom pražské arcidiecéze Karel Štícha.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+
Ušetřete