Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Růžová není jen pro slečinky. Poradíme, jak vybrat vhodné logo i barvy

Logo není vaše značka. Logo je to, co je vidět a co pomáhá lidem si vaši značku vybavit. Nechali byste tuhle práci dělat vaši neteř nebo kluka od vedle?

Papír a tužka v podnikání: Jak klasika zlepšuje učení a nakopává tvořivost

Ač by se mohlo zdát, že technologie vytlačily v podnikání papírové diáře, není to tak. Ruční poznámky ukazují individuální styl. V jejich prospěch mluví i věda.

Nejlepší zákazník je ten stávající. A my víme, čím si ho udržet

Koupit kvalitní výrobek je důležité, neméně důležité je ale mít zaručený kvalifikovaný a kvalitní servis po celou dobu jeho životnosti.

Jak vymyslet název pro vaši značku, aby ji čas neudusil? Tady je 8 přístupů

Nad názvem vaší značky je nutné přemýšlet, a k tomu se hodí brainstorming. V dalším díle o budování značky vás naučíme, jak takový název vlastně vymyslet.

Podívejte se, jaké mobily využívají Janeček, Jančura, Babiš a další podnikatelé

Zatímco někteří podnikatelé mají nejmodernější smartphony, jiní zůstávají věrní starým tlačítkovým telefonům. Podívejte se na mobily podnikatelů a politiků.

Zkuste se propagovat přes síť Evensi. Je to efektivní a skoro zadarmo

Dorazila k nám česká mutace sociální sítě Evensi. Hodit se bude restauratérům, kavárníkům, pořadatelům kulturních akcí, majitelům klubů i obchodům.

Skvělé auto pro manažery a podnikatele. Podívejte se na Passat od VW

Jak se pochlubit před obchodními partnery? Třeba novým passatem od značky Volkswagen. Sesterský server TopDrive.cz ho otestoval. Zde je fotogalerie.

Našel jsem velmi zajímavou díru na trhu, říká Robert Vlach

Zatímco první část našeho rozhovoru se týkala hlavně podnikání na volné noze, v druhé části Robert hovoří o poradenství a také o díře na trhu, kterou našel.

Páteční koťátka už nikoho nebaví. Postavte svou značku na pevných základech

Prázdné značky jsou jako paruka. Když jednou víc foukne, jdou do háje. Pokud chcete, aby vám značka pomáhala v byznysu, potřebuje obsah.

77 fotek z kladenského závodu na Lego. Podívejte se, jak probíhá výroba

Kladenský závod společnosti Lego otevřel v letošním roce novou výrobní halu. Jak to vypadá uvnitř a jaké další novinky Lego chystá?

Zůstala sama ve své kavárně. Kde asi udělala chybu?

Otevřít si vlastní kavárnu je ten nejjednodušší způsob jak začít podnikat. Tento velký mýtus stál řadu lidí spoustu peněz i nervů. Neskončete jako oni.

Retro se veze na vlně úspěchu, v Praze se otevřel druhý obchod s „botaskami“

Na socialistické retroznačky nedají Češi dopustit. V Praze se před pár dny například otevřel již druhý obchod s „botaskami“. [FOTOGALERIE]

Aby se stát nažral a OSVČ i zaměstnanci zůstali celí, říká Robert Vlach

Svět OSVČ a zaměstnanců je spojenou nádobou. Na volnou nohu jde ale stále více lidí, chtějí totiž flexibilitu, říká Robert Vlach, provozovatel Navolnenoze.cz.

Kdo doporučuje Facebook jako jediný marketingový nástroj, je idiot, říká Bartoš

Pokud chcete mít z Facebooku zisk, je nutné pro to něco udělat. Říká odborník na Facebook Honza Bartoš, který v rozhovoru pro Podnikatel.cz uvedl zajímavé tipy.

Když na to nemáte peníze, tak to nedělejte. Jak tedy na analýzu trhu?

Jsou analýzy trhu k něčemu? Jak často sledovat konkurenci? A proč vedle toho neopomíjet také dění ve vlastní firmě? Odpovědi najdete v článku.

Alena, 29 let, ráda se opaluje nahá. Víme, jak vám pomůžou persony v podnikání

Při budování značky je důležité brát v potaz samotného zákazníka. Vaše cílová skupina by měla mít pocit, jako by produkt či služba vznikaly přímo jí.

Zkušený obchoďák je to nejdražší zboží na trhu. Nebojte se ho zaplatit

Jak najít a udržet si dobrého obchodního zástupce? Zapomeňte na provize a především na něm nešetřete.

3 důvody, proč zapomenout na Facebook. Investujte peníze a čas jinam

[KOMENTÁŘ] Začínáte byznys a necháte si radit? Jakmile uslyšíte radu, že si máte určitě zřídit stránku na Facebooku, zapomeňte na ni. Dnes už je to zbytečné.

Úspěšní podnikatelé se nechávají rozmazlovat i v letadle. Podívejte se, jak

Uzavřená sekce pouze pro vybrané, tou je první třída v letadle. Jak ve skutečnosti vypadá? A jak se mohou první třídy od sebe lišit?

Konkurence: Zjistěte si, které značky bojují o přízeň vašich zákazníků

Ve čtvrtém díle seriálu Budujeme značku se zaměříme na konkurenci. Vysvětlíme, co je positioning a proč by vás vůbec měla konkurence zajímat.

Produkt nebo služba: Dokážete říct, v čem je vaše firma nejlepší?

Význam značky už je jasný. Cestu, jak si stanovit poslání byznysu, už také znáte. Podíváme se nyní na zoubek vašemu produktu, případně službě.

Podepsaný papír nebo slovo? Proč je pro mě podání ruky víc než smlouva

Papír nebo slovo, podpis nebo pevný stisk. Kdy riskovat, kdy se raději pojistit a co to znamená, když i vyhraný soudní spor představuje pro firmu prohru?

Máte čich na zákazníky? Skvělé. A co oni na vás?

Víte, jak chytit zákazníky? Přímo za nos. Vyzkoušejte to v jakémkoli prostoru a uvidíte ty výsledky. Inspirujte se zkušenostmi ze světa.

Chcete zefektivnit vaše podnikání? Vyzkoušejte myšlenkové mapy

Fyzická vizualizace patří mezi velmi silné nástroje pro přemýšlení nad nápady či problémy. Vyzkoušejte proto myšlenkové mapy, které vám mohou pomoci uspět.

7 důvodů, které vás přesvědčí, že má smysl začít makat na svojí značce

Podtrhněte své podnikání značkou. V rámci seriálu o budování brandu nabízíme praktické rady, jak na své značce začít pracovat.

Vydělejte si. Finanční správa vypsala zakázku na kreativní kampaň pro #EET

Na více než milion korun si může přijít agentura, která vyhraje veřejnou zakázku malého rozsahu, v níž Finanční správa hledá kreativu pro chystané e-tržby.

Dobročinnost českých firem? Tak třeba včelaření. Přečtěte si příběhy z praxe

Dobročinnost českých firem stále roste. Zjišťovali jsme, jaké to má důvody. Jsou v tom peníze?

Jančura: Taxíky Tick Tack mi ukázaly fungování socialismu a kapitalismu v praxi

100 řidičů – OSVČ nám teď dělá stejný obrat jako 300 řidičů zaměstnanců dříve. To je důkaz o fungování kapitalismu a socialismu, říká podnikatel Radim Jančura.

3 hlavní důvody, proč k firemní identitě vytvořit osobní značku šéfa

Osobní značka šéfa může být propojena s firemní identitou. Pomáhá to lidštějšímu náhledu na vaši společnost, navíc i osobní značka se dá budovat profesionálně.

Jak dopadá řecká krize na české podnikatele? Problémy mohou mít jen exportéři

Problémy Řecka se české ekonomiky bezprostředně nedotýkají. Problémy ovšem mohou mít exportéři, kteří mají v Řecku pohledávky za více než miliardu korun.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+
Ušetřete