Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Restaurace by na zákazu kouření mohly vydělat miliardy korun, tvrdí výzkum

Zákaz kouření v restauracích má stále více příznivců. Podle výzkumu by na něm restaurace navíc mohly vydělat, a to až několik miliard korun.

Reklamu v regionálním rádiu zaplatí i malá firma. A vyplatí se

Hledáte finančně dostupnou a funkční reklamu? Zkuste to v éteru. Rozhlasová reklama poslouží stejně dobře malé firmě jako velké korporaci.

Podívejte se, jak aktuálně vypadá rozpadající se zlíchovský lihovar

Ještě v devadesátých letech zlíchovský lihovar, který stojí nedaleko Smíchovského nádraží, vyráběl ocet a líh. Dnes už areál jen chátrá a doslova se rozpadá.

Církve budou fungovat spíše jako obce než jako firmy, říká ekonom arcidiecéze

Hospodaření církve se bude spíše blížit hospodaření obcí než hospodaření firem. Nechceme zisk za každou cenu, říká ekonom pražské arcidiecéze Karel Štícha.

Šaty dělají člověka a velmi často i byznys. Podnikatelé by se měli umět oblékat

Velká část lidí stále žije v mylném přesvědčení, že jejich styl nemá žádný vliv na jejich profesní úspěchy. Škoda. Nové zakázky může přinést i dobrý styl.

Buďte originální, zaujměte vaší firemní vizitkou. Tady je fotogalerie plná tipů

Zaujměte zákazníka hned na první pohled. Pořiďte si originální firemní vizitky, které zaujmou, pobaví a inspirují. Prohlédněte si galerii světových vizitek.

Na #EET se nabaluje doplňkový byznys, zuby si brousí i mobilní operátoři

Elektronická evidence tržeb otevírá možnost pro firmy, aby dotčeným subjektům nabídly vybavení a doplňkové služby. Na své si mají přijít i mobilní operátoři.

4 tipy, jak zvýšit šeptandu o vašem byznysu

Nemáte peníze na marketing? Podpořte šeptandu o svém byznysu. Přinášíme několik tipů a vysvětlení, proč je šeptanda vlastně dobrá.

Najít řemeslníky na internetu je „oříšek“. Neumí se v online světě prodat

Kdo není na internetu, jako by ani nebyl. Řemeslníci si bez něj ale zřejmě vystačí. Právě jejich propagace v online světě je jedna z nejhorších.

Američané hledají další franšízanty. Víme, jaké firmy k nám chtějí proniknout

Do Česka míří další desítky amerických firem. Prvních dvanáct chce své franšízy rozjet už v nejbližších měsících. Je to příležitost pro podnikatele.

Stotisícové pokuty pro restaurace, které nemají s ČT kvůli hokeji smlouvu

Pokutu v řádu stovek tisíc korun mohou zaplatit ty restaurace, které promítají svým zákazníkům hokej a nemají licenční smlouvu s ČT. Netýká se to ale všech.

Jak na dobrý virál? Přemýšlejte o obsahu, až poté o formě

Virální marketing může dělat i menší firma. Stačí přijít s něčím, co je pro lidi přínosné. Jak na to?

Růst firmy s sebou nese nejen radosti, ale i obtíže. Naučte se hlavně delegovat

Pokud se firmě daří a roste, nepřináší to jen radosti, ale rovněž i řadu problémů. Základem je zvládnout delegování a zefektivnit interní komunikaci.

Líbil se vám článek na Podnikatel.cz? Jeho autora můžete teď nově ocenit

Autory článků na serveru Podnikatel.cz můžete za jejich práci nově ocenit. Pokud byl příspěvek přínosný a líbilo se vám jeho zpracování, ohodnoťte jej penězi.

Podnikatelé umí z periferie udělat místo, do kterého zve i The New York Times

Stačí pár nadšených lidí a z ulice, která byla jen pro ostudu, je nové centrum. Zásluhu na tom mají zdejší podnikatelé. Pojďte se podívat do Krymské ulice.

MS v hokeji v marketingu využít můžete, na Boba a Bobka ale zapomeňte

Pokud nejste oficiální sponzor MS v hokeji, na symboly spojené s mistrovstvím můžete zapomenout. Přesto se dá na MS marketingově tzv. „přiživit“.

5 chyb u věrnostních programů, které zákazníky spíše odradí, než přilákají

Věrnostní program se vám hlavně musí vyplatit. Abyste jen na potkání nerozdávali plastové kartičky, dejte si pozor na 5 častých chyb, které se s programy pojí.

Přizpůsobte svůj byznys hokejovému šampionátu. Je to jistota výdělku

Hokejové mistrovství jako ideální příležitost k vyšším výdělkům. Především provozovatelé barů a restaurací by neměli nic podcenit. Čím podnik určitě vybavit?

Odhalte tajemství hlášek a sloganů. Které vám budou fungovat a které ne?

Sdělit vše podstatné o výrobku nebo značce, zaujmout a být dobře a dlouho zapamatovatelný. To vše v maximálně osmi slovech. Naučte se tvořit slogany.

Víme, kdy nejvíc vyděláte na vaší firmě

Míříte na vrchol? Pak je nejlepší čas na prodej vaší firmy. Jak firmu ocenit a získat z jejího prodeje co nejvíc? Podrobnosti v textu.

Lahůdkářství s tradicí nekončí, značka Paukert se na trh vrátí v podobě franšízy

Škraloup v podobě uzavření Lahůdkářství na Národní třídě kvůli porušení hygienických předpisů značka Paukert ustojí. Zanedlouho se na trh vrátí jako franšíza.

#Instagram. Obrázky se může skvěle prezentovat architekt i zedník

Zapomeňte na složité kampaně, vsaďte na jednoduchost. Instagram vám v propagaci pomůže jen díky zajímavým fotkám zboží nebo služeb.

5 oborů podnikání, ve kterých existuje největší riziko krachu

Před třemi lety patřilo mezi nejrizikovější odvětví zemědělství. V současnosti se ale situace změnila a nejvíce rizikové obory jsou zcela jiné.

Podívejte se, jak zchátraly dřívější chlouby československého průmyslu

Byly chloubou československého průmyslu a výroba v nich šlapala desítky let jako na běžícím pásu. Dnes z továren Pragovka a Poldovka zůstaly jen trosky.

Reklama v místním tisku má obrovské přednosti. Vyzkoušejte ji

Inzerce v lokálních plátcích je levná a má velký vliv na vaše potenciální zákazníky. Už jste ji vyzkoušeli?

Pravidelný zákazník utrácí víc a víc peněz. Jak ho poznat a získat?

Opakované prodeje a udržení stávajícího zákazníka, to je tajemství úspěchu. Poradíme, jak rozpoznat ty „pravé“ zákazníky.

„Jsem stálý zákazník, dej sem slevu.“ Má na to obchodník slyšet?

Nakupují u vás často a chtějí za to bonusy. Třeba právě v podobě slev. Vyslyšet, nebo nevyslyšet? Toť otázka.

Trochu mě mrzí, že jsme neinvestovali do Socialbakers, říká Ondřej Bartoš

Vlastně mě trochu mrzí, že jsme nezainvestovali do Socialbakers. Nešlo ale o svévolné a bezdůvodné rozhodnutí, říká v rozhovoru investor Ondřej Bartoš.

10 vizuálních reklam, které vás dostanou svoji kreativitou

Kreativní reklama vám může do velké míry napomoci k úspěchu. Vybrali jsme pro inspiraci 10 vizuálních reklam, které zaujmou buď obsahem nebo umístěním.

Posílat nevyžádané obchodní sdělení se vám nemusí vyplatit. Přijdete o miliony

Obchodní sdělení do schránky všem bez rozdílu, ať už o to stojí nebo ne, není vůbec chytrý způsob propagace. Mohl by vás vyjít hodně draho. Ve hře jsou miliony.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+