Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Podrobný manuál, jak si vytvořit produktovou fotku. Pomůže vám navýšit zisk

Prodej na internetu silně ovlivňuje i to, jak je nabízené zboží prezentováno. Škoda, že mnoho internetových obchodníků opomíjí kvalitní produktové fotografie.

Heslo „Národ sobě“ znovu ožívá. Zákazníci jdou po českém tovaru

Pokud zakládáte nový obchod, zkuste vsadit na domácí produkty. Právě ty podle posledních zjištění hrají mezi českými zákazníky prim.

Dva měsíce do Vánoc. Je nejvyšší čas spustit kampaň

Období, kdy jde zboží na dračku, je za dveřmi. Lidé s nakupováním vánočních dárků začínají už v listopadu. Chystejte vánoční akce.

S těmi, kdo už zbankrotovali, opatrně. Mají vyšší pravděpodobnost dalšího krachu

To, že někdo zbankrotoval, ještě neznamená, že zkrachuje znovu. Statistiky ale ukazují, že ten, kdo už negativní událost prodělal, má větší šanci ji zopakovat.

6 podnikatelských matadorů radí: Jak si proklepnout své nové obchodní partnery

Obchodovat s někým, o němž nic nevíte, se nemusí vyplatit. Zeptali jsme se zkušených podnikatelů, jak prověřují solventnost potenciálních obchodních partnerů.

Neřešte, kolik stojí reklama, ale co má přinést

V dalším dílu testovacího seriálu jsme si vzali na mušku reklamní agentury. Je pro ně menší podnikatel klientem, kterému poradí?

Ovlivní výsledky komunálních voleb podnikání? Zeptali jsme se podnikatelů

Zástupcům podnikatelů i samotným podnikatelům jsme položili anketní otázku, zda podle nich ovlivní výsledky komunálních voleb podnikatelské prostředí v Česku.

Kdo není vidět, jako by nebyl. Vyzkoušejte polepy firemních vozů (fotogalerie)

Když chce být firma vidět, nemusí si platit jen reklamu na internetu, v tisku a tak dále. Funkční jsou polepy firemního vozového parku. Nevěříte?

Ukradli jste logo nebo fotku pro firemní účely? Autorovi zaplatíte dvojnásobek

Vzít si inspiraci z cizího loga nebo vizitky se nemusí vůbec vyplatit. Porušíte autorská práva a budete platit.

1500 za den, to je cena malého stánku v obchodním centru. Vyplatí se to?

Začíná období, kdy lidé ochotněji utrácejí peníze za dárky. Jděte za nimi tam, kde jsou – do obchodních center, na paluby dopravců nebo do ulic.

Prodáváte balené potraviny? Musíte uvádět měrné ceny, a to i v e-shopu

Už několik měsíců platí, že i drobní obchodníci musí uvádět u balených potravinářských výrobků měrné ceny. Tato povinnost se navíc týká také e-shopů.

Dovozce ovoce a zeleniny čeká nová povinnost. Budou muset hlásit, co dováží

Za pár dní nabude účinnosti nařízení, které zavádí ohlašovací povinnost pro importéry vybraného ovoce a zeleniny. Dovozy budou muset hlásit 48 hodin předem.

PR se přes web nedělá. Na PR weby proto nespoléhejte

Není vůbec jednoduché dostat k lidem tiskovou zprávu o novém výrobku, službě nebo čemkoli jiném, na čem zrovna pracujete. Proto zbytečně neplýtvejte energií.

Zapomeňte na oficiální ceníky operátorů, ceny lze srazit o desítky procent níže

Kdo přistoupí na oficiální ceník mobilních operátorů, zbytečně přeplácí. Jak potvrzují podnikatelští matadoři, ceny lze snížit až o desítky procent níže.

Doménoví podvodníci stále útočí, podnikatelé se bohužel stále nachytávají

Přestože jsou praktiky doménových podvodníků ze společnosti REGID známé již několik let, neustále přibývají podnikatelé, kteří si předražené domény koupí.

Zákon omezující otevírací dobu obchodů patří do koše. Důvodů existuje několik

Návrh senátorů, aby měly obchody během 7 svátků zcela zavřeno, patří do propadliště dějin. Důvodů pro zamítnutí lze najít hned několik. (KOMENTÁŘ)

Pište řediteli. Železného model stále funguje

Obraťte se přímo na vedení a napište řediteli. Tuto informaci můžeme číst v obchodech i na webech mnoha firem. Jak ale páni ředitelé reagují? A proč vůbec?

Do Česka vstupuje nová americká franšíza, má pomáhat podnikatelům

Franšízou nemusí být pouze fast food. Na českém trhu se rozšiřuje americká značka TAB Board, která pomáhá podnikatelům dosahovat větší ziskovosti.

IKEA s virálem zabodovala, shodují se odborníci. V čem se od ní inspirovat?

(VIDEO) Společnost IKEA přišla s reklamou, která není v ničem nová. Je jen pojatá s lehkostí a nadsázkou. A zřejmě bude i velmi funkční. Inspirujte se.

Marketingové oddělení nemá výsledky? Třeba jen nechápete jeho účel

Marketing neprochází krizí, to je jen špatně chápán. Byla by škoda se od něj odvracet a šetřit na něm, když je dnes základní esencí celého byznysu.

Recenze, fotky i videa. To všechno vám přivede zákazníka

Obsahový marketing má zbraně, kterými nemůžete zákazníka minout. Naučte je psát dobré recenze, oslňujte fotkami a šokujte videem. Už se vás nepustí.

5 podnikatelských matadorů radí: Jak snížit množství neproplacených fak­tur

Neproplacené faktury se mohou negativně promítnout do hospodaření firmy. Zeptali jsme se proto zkušených podnikatelů, jakým způsobem jejich množství eliminují.

Psychologie barev v podnikání. Co o sobě barvou řeknete?

Až budete pro svoji firmu vymýšlet barevné logo, nenechte rozhodnutí na své manželce. Podstatné by mělo být, co o sobě zákazníkům chcete říci.

5 chyb, kterých se podnikatelé dopouští při pojmenování své firmy

Pojmenování firmy často podnikatelé podceňují a neuvědomují si, že špatně zvolený název je může poškodit. Čtěte 5 častých chyb, které souvisí s výběrem názvu.

Ice Bucket Challenge se šíří i byznysem. Podívejte se, kdo se už zapojil

Ice Bucket Challenge se šíří i světem byznysu. Podívejte se, kdo všechno z podnikatelů a manažerů se už nechal polít kbelíkem studené vody.

Test 63 živnostníků, jakou kampaň připravují na začátek školy. Výsledek? Tristní

Už v pondělí se otevřou brány škol a s výjimkou vysokoškoláků začne žákům a studentům, ale i učitelům, nová sezóna. Příležitosti na tom vydělat využíváme málo.

Google AdWords přibude konkurence, Amazon připravuje vlastní PPC systém

Na trh s online reklamou brzy vtrhne nový významný hráč. S vlastním PPC systémem chce totiž brzy přijit společnost Amazon. A podle odborníků není bez šance.

Cena je jako zaklínadlo. Jen jí samotnou ale zákazníka neudržíte

Ani nejlepší ceny nejsou samy o sobě schopné udržet zákazníka dlouhodobě. Je potřeba nabídnout i něco víc. Je to zejména servis a projevení zájmu o klienta.

České firmy čelí útokům čínských podvodníků, stojí je to statisíce

Podvodníci z Číny zesilují útoky na české firmy. Nabízí lákavé zboží a žádají vysoké zálohy. Objednavatelé se pak ale nedočkají ani zboží, ani vrácení peněz.

Akvizice firem atakují rekordy. Při prodeji společnosti si ohlídejte hlavně sebe

Zatím to vypadá, že v letošním roce se prodá nejvíce firem v české historie. Podle odborníků za to může rostoucí ekonomika. Čtěte, jak lze firmu prodat.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+