Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

MS v hokeji v marketingu využít můžete, na Boba a Bobka ale zapomeňte

Pokud nejste oficiální sponzor MS v hokeji, na symboly spojené s mistrovstvím můžete zapomenout. Přesto se dá na MS marketingově tzv. „přiživit“.

5 chyb u věrnostních programů, které zákazníky spíše odradí, než přilákají

Věrnostní program se vám hlavně musí vyplatit. Abyste jen na potkání nerozdávali plastové kartičky, dejte si pozor na 5 častých chyb, které se s programy pojí.

Přizpůsobte svůj byznys hokejovému šampionátu. Je to jistota výdělku

Hokejové mistrovství jako ideální příležitost k vyšším výdělkům. Především provozovatelé barů a restaurací by neměli nic podcenit. Čím podnik určitě vybavit?

Odhalte tajemství hlášek a sloganů. Které vám budou fungovat a které ne?

Sdělit vše podstatné o výrobku nebo značce, zaujmout a být dobře a dlouho zapamatovatelný. To vše v maximálně osmi slovech. Naučte se tvořit slogany.

Víme, kdy nejvíc vyděláte na vaší firmě

Míříte na vrchol? Pak je nejlepší čas na prodej vaší firmy. Jak firmu ocenit a získat z jejího prodeje co nejvíc? Podrobnosti v textu.

Lahůdkářství s tradicí nekončí, značka Paukert se na trh vrátí v podobě franšízy

Škraloup v podobě uzavření Lahůdkářství na Národní třídě kvůli porušení hygienických předpisů značka Paukert ustojí. Zanedlouho se na trh vrátí jako franšíza.

#Instagram. Obrázky se může skvěle prezentovat architekt i zedník

Zapomeňte na složité kampaně, vsaďte na jednoduchost. Instagram vám v propagaci pomůže jen díky zajímavým fotkám zboží nebo služeb.

5 oborů podnikání, ve kterých existuje největší riziko krachu

Před třemi lety patřilo mezi nejrizikovější odvětví zemědělství. V současnosti se ale situace změnila a nejvíce rizikové obory jsou zcela jiné.

Podívejte se, jak zchátraly dřívější chlouby československého průmyslu

Byly chloubou československého průmyslu a výroba v nich šlapala desítky let jako na běžícím pásu. Dnes z továren Pragovka a Poldovka zůstaly jen trosky.

Reklama v místním tisku má obrovské přednosti. Vyzkoušejte ji

Inzerce v lokálních plátcích je levná a má velký vliv na vaše potenciální zákazníky. Už jste ji vyzkoušeli?

Pravidelný zákazník utrácí víc a víc peněz. Jak ho poznat a získat?

Opakované prodeje a udržení stávajícího zákazníka, to je tajemství úspěchu. Poradíme, jak rozpoznat ty „pravé“ zákazníky.

„Jsem stálý zákazník, dej sem slevu.“ Má na to obchodník slyšet?

Nakupují u vás často a chtějí za to bonusy. Třeba právě v podobě slev. Vyslyšet, nebo nevyslyšet? Toť otázka.

Trochu mě mrzí, že jsme neinvestovali do Socialbakers, říká Ondřej Bartoš

Vlastně mě trochu mrzí, že jsme nezainvestovali do Socialbakers. Nešlo ale o svévolné a bezdůvodné rozhodnutí, říká v rozhovoru investor Ondřej Bartoš.

10 vizuálních reklam, které vás dostanou svoji kreativitou

Kreativní reklama vám může do velké míry napomoci k úspěchu. Vybrali jsme pro inspiraci 10 vizuálních reklam, které zaujmou buď obsahem nebo umístěním.

Posílat nevyžádané obchodní sdělení se vám nemusí vyplatit. Přijdete o miliony

Obchodní sdělení do schránky všem bez rozdílu, ať už o to stojí nebo ne, není vůbec chytrý způsob propagace. Mohl by vás vyjít hodně draho. Ve hře jsou miliony.

Spolupráce se slevovým portálem? Už ani za nic

Jedni na nich vydělávají, druzí se spálili a ke spolupráci s nimi už by je nikdo nedonutil. Jak je to se slevovými servery a vyplatí se na nich ještě inzerovat?

Inspirujte se výlohami obchodů v Pařížské, jedné z nejdražších českých ulic

Pařížská ulice v Praze je synonynem pro luxus. Inspirujte se proto výlohami tamních obchodů. Připravili jsme pro vás rozsáhlou fotogalerii.

3 tipy, jak získat nové kontakty na vaše zákazníky

Pro úspěšný email marketing je zapotřebí mít kvalitní databázi kontaktů, tedy lidí, kteří chtějí být informováni o novinkách a akcích. Jak získat jejich emaily?

Navštívili jsme pekárnu, kde se s těstem nejprve „mazlí“, než putuje na pult

Rodinná pekárna sází na tradici a kvalitu. Nikde se zbytečně nepřidává ani neubírá. Pojďte se společně s námi podívat, jak to vypadá v zázemí pekárny Kabát.

Reklamu můžete mít i na pečivu. Inspirujte se ve fotogalerii

Láska prochází žaludkem. Ta k vaší firmě může stejně tak. Dejte o sobě zákazníkům vědět skrze chléb, anebo vánočku. I tady se nabízí skvělý prostor pro reklamu.

Vyzkoušejte aroma marketing. Váš úspěch je ve vzduchu

Vůně si člověk pamatuje nejlépe a nejdéle ze všech smyslových vjemů. Z toho důvodu se právě s vůněmi dá skvěle nastartovat obchod. Vyzkoušejte aroma marketing.

Pozor na čínské podvodníky, oklamali již desítky českých podnikatelů

Čeští podnikatelé by se měli mít na pozoru před čínskými podvodníky. Přečtěte si 5 nejčastějších způsobů, kterými se snaží okrást tuzemské firmy.

Je při restartu předchozí bankrot stigma, nebo spíše výhoda? 5 matadorů odpovídá

Podle některých uspěje v podnikání spíše ten, kdo dříve zkrachoval, jelikož si už prošel některými chybami. Podle jiných „to“ však mají bankrotáři v sobě.

Vaše firma může být vidět na každém rohu. Vyzkoušejte polepy (FOTOGALERIE)

Když už investujete do propagace, vždy sáhnete po takové, která zaručí, že budete vidět. Způsobů je několik. Například polepy vozů. Nechte se inspirovat.

5 videoreklam, které vás zaujmou a pobaví. Inspirujte se

Vytvořit reklamu, která zaujme a pobaví, se nemusí vždy povést. Vybrali jsme pro vás 5 videoreklam, kterým se to podařilo.

Počet OSVČ hlavních klesá už třetí rok v řadě. Může za to nepřátelská atmosféra?

[VÍME PRVNÍ] Počet OSVČ hlavních se třetí rok po sobě snížil. Naopak roste množství OSVČ vedlejších, tedy těch, kteří si podnikáním jen přivydělávají.

Jak se hlídá kvalita hodnocení podnikatelů na internetu? Čtěte pohled zevnitř

Zjišťovali jsme, jak se dá bránit negativním komentářům v internetových hodnoceních. Má vůbec podnikatel šanci bránit se lžím a cílené likvidaci?

Jak na internetový marketing, jestliže nesoutěžíte cenou

Zákazníky si můžete získat například příběhem o tom, oč se snažíte, ale pouze v případě, že to právě vaši cílovou skupinu zajímá.

Geolokační reklama na Facebooku pomůže hlavně malým podnikům. Jak funguje?

Letos by měl Facebook nabídnout možnosti geolokační reklamy i v Evropě. Prý je výhodná hlavně pro lokální podniky, tak se na Local Awareness připravte.

Peníze jsou v crowdfundingu až druhotné. Postavte si na něm marketing

Podnikatelské projekty bude možné financovat crowdfundingem. V Česku už kvůli tomu vzniká speciální platforma.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+