Články v rubrice Obchod a marketing

Podnikání s rawfood ukazuje, jak vybudovat nový obor od nuly [FOTOGALERIE]

Domácí raw trh není obrovský, ale podle všeho získává na síle. Navíc je rawfood český vývozní artikl. A ukazuje, jak lze za deset let vybudovat obor z ničeho.

Obáváte se EET? Proměňte povinnost ve výhodu (MarketVoice)

Čím dál víc podnikatelů nečeká na zavedení EET a evidují platby elektronicky už nyní. Kromě vyšší efektivity sází i na náskok před konkurencí.

Co mají čeští podnikatelé čekat od #brexit? Třeba setrvání kurzových intervencí

Brexit se sice asi dotkne exportérů, podnikatelé však věří, že výrazněji na ně nedopadne. Některé důsledky ale mohou nastat, například ponechání intervencí ČNB.

Souboj přepravních aplikací. Jaké novinky mají Uber, Taxify a Liftago?

Cíl mají stejný. Motivovat lidi, aby více využívali služeb řidičů aut. Jak se snaží zákazníky nalákat a jaké nástrahy jsou v aplikacích?

Uber v ČR nabízí partnerskou smlouvu. Firmy řidiče zaměstnávají. Je to taxi?

Od letošního února mohou společnosti s aplikací Uber uzavřít smlouvu o poskytování služeb, řidiči tak mohou být i zaměstnanci. Stále to není taxislužba?

10 myšlenek Steva Jobse, které motivují i inspirují nejen podnikatele

Steve Jobs se bezesporu zapsal zlatým písmem do dějin podnikání. Vybrali jsme 10 jeho inspirujících citátů, které jen tak nepozbudou platnosti.

Letní „okurkové“ sezóny se netřeba bát. Víme, čím a jak nabudit zákazníky

Před letní „okurkou“ vás mohou zachránit slevové portály. Čtěte, co se na nich v době prázdnin a dovolených prodává nejlépe.

Polovinu peněz na marketing už dnes podnikatelé tratit nemusí. Přesto tratí

Dá se dnes marketing dělat efektivněji než v dobách jeho prvních pionýrů, kteří podle jednoho z nich polovinu investice vždycky ztratili? Zeptali jsme se.

10 citátů Billa Gatese, které rozhodně stojí za přečtení

Bill Gates, jeden z nejslavnějších podnikatelů současnosti, oslavil před rokem už své 60. narozeniny. Přečtěte si jeho 10 inspirujících myšlenek.

Jsou marketéři jako Ferda Mravenec? Skutečně zvládnou zakázky všeho druhu?

Existují podnikatelé, kteří se bojí investovat do reklamy v případě, že by ji měla dělat agentura bez zkušeností v jejich oboru. Takové obavy jsou ale zbytečné.

Jak je u značky důležitý ambasador a influencer. Čtěte velký speciál

Začtěte se do základních pojmů, které se týkají obchodního brandu. Pomůžou vám ve startu vašeho podnikání, ale i v jeho dalším rozvoji.

KFC – proklatě drahý rozvoz zdarma, aneb jak opravdu nepropagovat novou službu

KFC přišlo se službou rozvozu. Propagovalo ji sice jako „rozvoz zdarma“, jídla ale stála o třetinu více. Kolaps marketingu a P.R. v přímém přenosu. [KOMENTÁŘ]

10 citátů Tomáše Bati, které by si zasloužily vytesání do kamene

Tomáš Baťa patří bezesporu mezi nejvýzamnější podnikatele tuzemské historie. Od jeho smrti sice uplynulo již 84 let, jeho myšlenky a úvahy ale žijí dodnes.

Dovážkový byznys se rozrůstá. Nově se do něj zapojil fast food

Už i fastfoodové řetězce objevují výhody dovážkového servisu. Službu zajišťující jídlo až pod nos, stejně jako například projekt DámeJídlo, nově zavádí KFC.

Také jste si hráli se stavebnicí Seva? Podívejte se na její proměny v čase

Modrá a bílá nejsou typickými barvami jen pro Šmouly, ale také pro českou stavebnici Seva. Ta se vyrábí od roku 1979 až do dnešních dní. (FOTOGALERIE)

Další průšvih Lidlu s masem. Prodával šizený hovězí guláš

Šizený guláš je druhým prohřeškem Lidlu, který se týká masa. V prvním případě prodával vepřové mleté s bakterií salmonella. Vroubek má i Tesco a Kaufland.

Sexy nejde jen po povrchu, důležitější je u něj hloubka a kvalita

Dnes může být sexy prakticky cokoli. Třeba pračka nebo kartáček na zuby. Nevěříte? Ano, i tyto předměty denní potřeby musí být v jistém slova smyslu sexy.

Přechod z OSVČ na firmu vám způsobí šok… Šok větší, než si myslíte

Zvyšují freelanceři úmrtnost malých firem přímo v jejich zárodku? Vznik a etablování seriózní malé firmy je totiž náročnější, než si leckdo představuje.

Podívejte se, jak se ve své více než 100leté historii měnila lahev Coca – Coly

Na tuzemský trh se vrací řada ikonických lahví Coca – Coly o velikosti 200 ml. Podívejte se, jak se lahve Coca – Coly měnily v průběhu času. (FOTOGALERIE)

5 tipů, jak se zbavit problému s nedostatkem času

Den každého člověka má 24 hodin, a to platí bez výjimky pro všechny. Více než 1440 minut času denně nedostanete. Máme 5 tipů, jak drahocenný čas neplýtvat.

Myslíte si, že vaši značku spasí marketing? Máte se co učit, začněte u práva

Necháváte tvorbu značky na jiných? Pak byste ve své zadávací dokumentaci měli vedle marketingového potenciálu vyžadovat hlavně soulad s právními předpisy.

Kdy už se ten propad zastaví? Počet OSVČ hlavních se opět snížil

Na konci března roku 2009 v Česku působilo 687 tisíc OSVČ hlavních, ke konci března roku 2016 se jejich počet snížil o více než 115 tisíc.

Mateřská dovolená je nejlepší kurz time managementu

O osmihodinové pracovní době si mohu nechat jenom zdát. Ne že by se mi nechtělo, ale díky dětem a potřebě spánku musím práci omezovat.

#EET vzbuzuje mezi malými obchodníky obavy, bojí se hlavně vysokých nákladů

Většina malých a středně velkých obchodníků se elektronické evidence tržeb obává. Bojí se hlavně nákladů, které jim vzniknou při pořizování pokladního systému.

Pokud bude #EET (ne)fungovat jako kontrolní hlášení, pánbůh chraň podnikatele

Místo výzev telefonáty, místo pár kliknutí požadavky na dodání dokumentů. I takové jsou zkušenosti s kontrolním hlášením. Co čeká podnikatele u EET? [KOMENTÁŘ]

Nabízí vám zaručeně funkční řešení #EET? Nesmysl, s nákupem ještě počkejte

Také už jste se setkali s nabídkou zaručeného řešení EET? Odborníci radí s nákupem počkat. Není totiž ještě zveřejněna technická dokumentace k EET.

Víc hlav víc ví aneb Proč poslouchat názory jiných a dát jim možnost se projevit

Krachem jsou nejvíce ohroženy firmy, které vlastní jedna fyzická osoba. Důvodem je to, že si podnikatelé nenechají do ničeho mluvit. Lépe je být otevřený.

Za online marketing nerozhazujte, rozmyslete i změřte, co se vám vyplácí

Netlačte hned na prodej. Lidé o vás potřebují vědět a uvažovat. A prodáte‑li, znáte opravdu, co k prodeji přispělo? Data sama často svádějí k mylným závěrům.

Pozor na virtuální adresy, na některých je většina plátců DPH nespolehlivých

Zatímco z celkových počtů plátců DPH jsou nespolehliví v řádu jednotek procent, u některých virtuálních adres jde o desítky procent a někde dokonce o většinu.

Ovládněte základy byznys etikety. Pomohou vám dostat se na vrchol

Etiketa je předpokladem úspěchu nejen v osobním a společenském, ale zejména v profesním životě. S hulváty nikdo jednat nebude. Vsaďte na slušnost a úroveň.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+