Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

5 chyb, kterých se podnikatelé dopouští při pojmenování své firmy

Pojmenování firmy často podnikatelé podceňují a neuvědomují si, že špatně zvolený název je může poškodit. Čtěte 5 častých chyb, které souvisí s výběrem názvu.

Ice Bucket Challenge se šíří i byznysem. Podívejte se, kdo se už zapojil

Ice Bucket Challenge se šíří i světem byznysu. Podívejte se, kdo všechno z podnikatelů a manažerů se už nechal polít kbelíkem studené vody.

Test 63 živnostníků, jakou kampaň připravují na začátek školy. Výsledek? Tristní

Už v pondělí se otevřou brány škol a s výjimkou vysokoškoláků začne žákům a studentům, ale i učitelům, nová sezóna. Příležitosti na tom vydělat využíváme málo.

Google AdWords přibude konkurence, Amazon připravuje vlastní PPC systém

Na trh s online reklamou brzy vtrhne nový významný hráč. S vlastním PPC systémem chce totiž brzy přijit společnost Amazon. A podle odborníků není bez šance.

Cena je jako zaklínadlo. Jen jí samotnou ale zákazníka neudržíte

Ani nejlepší ceny nejsou samy o sobě schopné udržet zákazníka dlouhodobě. Je potřeba nabídnout i něco víc. Je to zejména servis a projevení zájmu o klienta.

České firmy čelí útokům čínských podvodníků, stojí je to statisíce

Podvodníci z Číny zesilují útoky na české firmy. Nabízí lákavé zboží a žádají vysoké zálohy. Objednavatelé se pak ale nedočkají ani zboží, ani vrácení peněz.

Akvizice firem atakují rekordy. Při prodeji společnosti si ohlídejte hlavně sebe

Zatím to vypadá, že v letošním roce se prodá nejvíce firem v české historie. Podle odborníků za to může rostoucí ekonomika. Čtěte, jak lze firmu prodat.

Zakládáte e-shop? Víme, kolik peněz a do kterých forem reklamy investovat

Pokud zakládáte e-shop, součást vašeho byznys plánu by měla být marketingová strategie. Zeptali jsme se marketingových odborníků, do čeho a kolik investovat.

Ruské embargo likviduje i české autodopravce, žádají pomoc státu

Hospodářská válka Ruska a západního světa může zničit české autodopravce. Ti se proto obrací na stát s žádostí o pomoc.

Udržet si stávajícího zákazníka je desetkrát levnější než získat nového

Kolik stojí získání nového zákazníka a kolik vydáváme za udržení stávajícího? Neplatí to vždy, ale je jasné, že více úsilí i peněz si žádá nový zákazník.

Všechno je to o kontaktech. Víme, kde je sehnat

Nákup databáze kontaktů ocení začínající podnikatel i zavedená firma. Při jejím použití je ale třeba držet se pravidel. Jinak hrozí potíže se zákonem.

10 podnikatelských blogů, které se vyplatí sledovat

Řada podnikatelů nechává nahlédnout do kuchyně svého podnikání. Pokud hledáte inspiraci, rady nebo tipy, blogy úspěšných podnikatelů jsou tím pravým zdrojem.

Distribuce vašich letáků. Na kolik to vyjde a kdo takovou službu nabízí?

Jak se dostat se svou nabídkou až lidem do obýváku nebo kanceláří? Zkuste to prostřednictvím obyčejného tištěného letáku. Spočítali jsme, kolik to stojí.

Otevírací doba obchodů se má omezit. Během 7 svátků by měly mít zcela zavřeno

Pokud projde návrh senátorů ČSSD, budou muset mít obchodníci během 7 svátků zcela zavřeno. Na Štědrý den by pak mohli prodávat jen do 12 hodin.

Propojenec podnikatelských vztahů v kauze Opencard? Žádná novinka

Pracovníci magistrátu, včetně dvou posledních primátorů, čelí žalobě kvůli Opencard. Podnikatel.cz přitom o podezřelé spleti vazeb psal již v roce 2008.

Dýško placené kartou přijde restauraci pěkně draho

Kartou nebo hotově? Bezhotovostní placení v restauracích už je celkem standard. Jak se ale rozděluje a daní spropitné, pokud zákazník platí kartou?

FOTOGALERIE: Tyto výlohy zaujmou. Přinášíme letní inspiraci ze Saint-Tropez

Kuchyňské náčiní, ponožky, ubrousky a léty vyšisovaná dekorace. I tak ještě vypadají české výlohy. Je zbytečné a zcela nemoderní je plnit veškerým sortimentem.

Bojíte se Real Time Bidding? Tady je 9 nejčastějších mý­tů

RTB je prodej bannerové reklamy v aukci, která dokáže cílit v reálném čase na konkrétního uživatele. Inzerovat můžete např. jen v době, kdy se zhorší počasí.

Chystá se plošný zákaz kouření v restauracích a barech. Možná už od roku 2015

Hnutí ANO plánuje předložit novelu, která zakáže kouření ve všech restauracích a barech. Proti není ani nejsilnější vládní strana ČSSD.

Dobrý newsletter není otravný spam. Spíš milostné psaní

Posíláte svým zákazníkům pravidelně e-maily? Jak docílit toho, aby neskončily v koši nebo v antispamovém filtru?

Udělejte z popelky královnu prodeje. Posílejte SMS

Vyzkoušejte direct marketing pomocí SMS zpráv. Textová zpráva dokáže všechno, co jiné nástroje přímého marketingu. Ale nabízí také ještě něco navíc.

Většina letáků letí hned do koše. Je nutné takovou kampaň správně načasovat

Loni jsme dostali rekordní čtyři miliardy letáků. Většina z nich neměla vůbec žádný efekt. Nevyhazujte proto peníze oknem a letákovou kampaň správně načasujte.

Každého, kdo zaútočí na nejmenší podnikatele, svlékneme do trenek, říká Havlíček

Celá vláda ať zapomene na to, že se bude vozit po nejmenších podnikatelích, říká šéf Asociace malých a středních podniků ČR Karel Havlíček.

5 ukázkových příkladů, jak (ne)komunikovat na Facebooku se zákazníky

Facebook už patří mezi běžné komunikační kanály podnikatelů. Připravili jsme proto příklady správných a špatných odpovědí na připomínky zákazníků.

Aby se o vaší firmě vědělo, použijte reklamu. Ale správně

Reklama je jeden z mnoha způsobů jak propagovat firmu. Při výběru ale používejte selský rozum. Radíme, jak vybrat ten správný inzerát nebo banner.

Švarcsystém je jedna velká marketingová mantra, říká Karel Havlíček

Švarcsystém je jedna velká mantra a nikdo dodnes nedopočítal, jak rozšířený švarcsystém je, říká šéf Asociace malých a středních podniků ČR Karel Havlíček.

Anonymní akcie končí. Možností, jak je můžete přeměnit, existuje několik

Ode dneška se nemohou majitelé anonymních akcií podílet na zisku či své akcie prodat. Existuje ale několik možností, jak anonymní akcie přeměnit.

Už dvě negativní recenze odvádí zákazníky. Jednejte proto okamžitě

Negativní reklama, taky reklama. Pokud jste malá firma nebo živnostník, na tohle rčení okamžitě zapomeňte. A zajímejte se o to, co se o vás říká a píše.

3 tipy, jak zviditelnit svoji firmu zadarmo

Ne vždy musíte platit za to, abyste byli vidět. Pokud při rozjezdu firmy nemáte peníze na marketing, zkuste aktivní a personalizovanou strategii.

Dát zákazníkovi bonus k nákupu můžete, ale už ho nikdy nesmíte chtít vrátit

Dárky přidané jako bonus zákazníkům za nákup se zpátky nevracejí. Někteří obchodníci to vyžadují, ale nejsou v právu. Na darování by měl být zákazník upozorněn.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+