Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Reklamu můžete mít i na pečivu. Inspirujte se ve fotogalerii

Láska prochází žaludkem. Ta k vaší firmě může stejně tak. Dejte o sobě zákazníkům vědět skrze chléb, anebo vánočku. I tady se nabízí skvělý prostor pro reklamu.

Vyzkoušejte aroma marketing. Váš úspěch je ve vzduchu

Vůně si člověk pamatuje nejlépe a nejdéle ze všech smyslových vjemů. Z toho důvodu se právě s vůněmi dá skvěle nastartovat obchod. Vyzkoušejte aroma marketing.

Pozor na čínské podvodníky, oklamali již desítky českých podnikatelů

Čeští podnikatelé by se měli mít na pozoru před čínskými podvodníky. Přečtěte si 5 nejčastějších způsobů, kterými se snaží okrást tuzemské firmy.

Je při restartu předchozí bankrot stigma, nebo spíše výhoda? 5 matadorů odpovídá

Podle některých uspěje v podnikání spíše ten, kdo dříve zkrachoval, jelikož si už prošel některými chybami. Podle jiných „to“ však mají bankrotáři v sobě.

Vaše firma může být vidět na každém rohu. Vyzkoušejte polepy (FOTOGALERIE)

Když už investujete do propagace, vždy sáhnete po takové, která zaručí, že budete vidět. Způsobů je několik. Například polepy vozů. Nechte se inspirovat.

5 videoreklam, které vás zaujmou a pobaví. Inspirujte se

Vytvořit reklamu, která zaujme a pobaví, se nemusí vždy povést. Vybrali jsme pro vás 5 videoreklam, kterým se to podařilo.

Počet OSVČ hlavních klesá už třetí rok v řadě. Může za to nepřátelská atmosféra?

[VÍME PRVNÍ] Počet OSVČ hlavních se třetí rok po sobě snížil. Naopak roste množství OSVČ vedlejších, tedy těch, kteří si podnikáním jen přivydělávají.

Jak se hlídá kvalita hodnocení podnikatelů na internetu? Čtěte pohled zevnitř

Zjišťovali jsme, jak se dá bránit negativním komentářům v internetových hodnoceních. Má vůbec podnikatel šanci bránit se lžím a cílené likvidaci?

Jak na internetový marketing, jestliže nesoutěžíte cenou

Zákazníky si můžete získat například příběhem o tom, oč se snažíte, ale pouze v případě, že to právě vaši cílovou skupinu zajímá.

Geolokační reklama na Facebooku pomůže hlavně malým podnikům. Jak funguje?

Letos by měl Facebook nabídnout možnosti geolokační reklamy i v Evropě. Prý je výhodná hlavně pro lokální podniky, tak se na Local Awareness připravte.

Peníze jsou v crowdfundingu až druhotné. Postavte si na něm marketing

Podnikatelské projekty bude možné financovat crowdfundingem. V Česku už kvůli tomu vzniká speciální platforma.

Až o třetinu větší tržby. Češi chtějí na svátek zamilovaných utrácet

Ač se v Čechách láska oslavuje až v květnu, 14. únor nezůstane bez odezvy. Obchodníci, chystejte se, na Sv. Valentýna Češi hodlají utrácet.

Letáková reklama na kandelábrech funguje. Může ale poškodit vaše renomé

Jak fungují letáčky, kterými řemeslníci i různé firmy oblepují sloupy veřejného osvětlení a další plochy? Prý velmi dobře, ale mají háček. Jaký?

Další mrtvé koťátko: SEO optimalizace znovu v akci

Je už českým folklórem, že se tu věci dělají trochu po svém. Platí to i v online marketingu. Vy, jako potenciální klienti, si dávejte na podobné nabídky pozor.

Jak zaujmout pozornost kolemjdoucích? Pořiďte si chodícího firemního maskota

Chodící maskoti firem nejsou v Česku až tolik populární, přesto dokážou na ulici přitáhnout pozornost kolemjdoucích. Podívejte se na fotogalerii.

Hledáte zákazníky? Oslovte je pomocí kinoreklamy, není jen pro velké firmy

Máme pro vaše podnikání několik tipů – vyzkoušejte některou z méně tradičních forem reklamy. Třeba právě kinoreklamu.

TopDrive.cz: Přinášíme recenzi na auto, které výrazně ušetří firemní budget

Nový Volkswagen Passat – fleetový evergreen s nízkými provozními náklady. Firma ušetří a podnikatel či manažer se blýskne. Čtěte recenzi od TopDrive.cz.

Vytěžte ze svátku zamilovaných co nejvíce. Buďte originální. Máme inspiraci

Obchodník chce vytěžit z každé příležitosti, která vytváří dobré podmínky pro prodej. V únoru se nabízí svátek Svatého Valentýna. Umíte přilákat zákazníka?

Vyplatí se ještě reklama na Facebooku? Ano, ale musíte u ní myslet

Facebook nastavuje přísnější pravidla zobrazování příspěvků, které zavání reklamním sdělením. Za propagaci na síti budeme muset víc platit. Ale vyplatí se to.

Prohlédněte si skvosty, které vznikají pod rukama šikovných řemeslníků

V Česku si stále vydělává řada šikovných řemeslníků, kteří se věnují ruční výrobě. Podívejte na galerii jejich výrobků.

Naštvaný nebo znuděný obchodník kšefty nepřiláká. Pracujte s emocemi

Není nic horšího, než když se zpoza pultu dívá prodavačka s nepříjemným výrazem. Ta vám byznys určitě nepozvedne. Donuťte ji k úsměvu, nebo ji vyměňte.

Nebuďte „konzerva“, část investic do reklamy vsaďte na riziko

V marketingu sice platí některé osvědčené postupy, vždy byste ale podle odborníků měli vsadit pár žetonů na riziko poznání, protože risk je zisk.

Přečtěte si profil „krále šmejdů“ Jense Beckhäusera, který v ČR stále podniká

Ačkoli se už z předváděcích akcí Jens Beckhäuser stáhl, pořád v Česku podniká, i když v jiných oblastech. Provozuje například síť fitness.

Počet podnikatelů opět vzrostl, firem je poprvé v historii přes 400 tisíc

Ani v loňském roce se nezměnil trend posledních let a opět se zvýšil počet podnikatelů. Lví podíl na tom měly právnické osoby, jejichž počet překonal 400 tisíc.

Poznejte hodnotu svých zákazníků a nejslabším dejte padáka

Každá společnost má řadu ztrátových zákazníků. Kdyby se jich zbavila, dařilo by se jí po všech stránkách lépe. Jak je ale poznat?

Dostaňte hosty do svého podniku prostřednictvím rezervační aplikace

Online rezervační systémy pomáhají restauracím využít jejich kapacitu mimo špičku a navíc nabízí řadu důležitých poznatků o hostech. Vyzkoušejte je.

Podívejte se na pochoutky, které živí české cukráře a lahůdkáře

Tuzemská cukrářství a lahůdkářství se rozhodně nemají za co stydět. Podívejte se na některé chuťovky, které vyrábí a prodávají.

4 firemní databáze volně dostupné na internetu. Jaký servis nabízejí?

Zjistěte, jak jsou jednotlivé firmy propojeny, nastavte si hlídač u firmy, která vás zajímá. I takové služby nabízejí volně dostupné firemní databáze.

Kde není zákazník, není byznys. Oslovujte je efektivně

Dokud jsou zákazníci, podnikání prosperuje. Obstarejte si seznam těch potenciálních a oslovte je. Nebo efektivně využívejte firemního webu.

Firemní dárkové předměty upevňují obchodní vztahy. Jaké vybrat a proč?

Zapomeňte na cetky, řiďte se použitelností. Tak zní zlaté pravidlo při výběru reklamních předmětů. Víme, jak vybrat ty nejlepší pro vaši firmu.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+