Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Přání k Vánocům a novému roku se dá využít i marketingově

Projevte zájem o spolupráci v podnikání prostřednictvím novoročního přání. Je to nenásilná cesta k upevnění nebo znovunavázání obchodních vztahů.

Facebook nebo Twitter? Čtěte přestřelku názorů social marketérů

V čem jsou výhody a nevýhody reklamy na Facebooku a Twitteru? A proč někteří preferují Twitter, když zdaleka nemá takový dosah? Možná se bude hodit i vám.

Stane se z taxíků prodělečný byznys kvůli mobilním aplikacím?

V posledním roce vstoupily na trh taxislužeb hned dvě nové firmy. Zatímco někteří na ně nadávají, šikovnější vytáhli do boje s vlastními kampaněmi.

Na paškál se vrací prodejní doba obchodů. Během 7 svátků by nesměly otevřít

Poslanecká sněmovna by měla příští týden projednat návrh zákona, který omezuje prodejní dobu velkých obchodů. Během 7 svátků by musely mít zcela zavřeno.

Facebook mění pravidla. Bude ho vaše firma ještě potřebovat?

Tisíce fanoušků vašeho profilu na Facebooku, ale dosah propagačních příspěvků téměř nulový. Je nutné ho dále spravovat? Jaké jsou další alternativy?

Stahujte aktualizované daňové a další interaktivní formuláře

Server Podnikatel.cz má pro vás aktualizované interaktivní formuláře. Už nyní jsou vám k dispozici například pro přiznání k dani z příjmů či DPH.

Ledovka ochromila i podnikání. „Jsme v prd…,“ hlásí někteří drobní podnikatelé

Ledovka, která postihla Česko, se dotkla i řady firem a živnostníků. Jak vyplynulo z ankety server Podnikatel.cz, činnost některých podnikatelů byla ochromena.

Máte mobilní aplikace spojené jen se zábavou? Omyl, uplatňují se i ve firmách

Mobilní aplikace už neznamenají pouze zábavu či využití pro soukromé účely. Naopak se začínají čím dál více uplatňovat ve firemních procesech.

Našli jsme kamenné obchody, které dnes rovněž „slaví“ Black Friday

Český Black Friday je především pod taktovkou velkých e-shopů. Najdou se však i kamenné obchody, které dnes rovněž nabízí velké slevy.

Řiďte se heslem „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křišťálové lupy firmám

Pokud chcete uspět, musíte mít spokojeného zákazníka. Základním vaším krédem tak má být „náš zákazník, náš pán“, radí vítězové Křištálové lupy podnikatelům.

Vánoční šílenství v plném proudu, oni začali s Valentýnem. Zbláznili se?

V období vánočního šílenství zprávy s valentýnskou nabídkou. Může to mít efekt? Ptali jsem se odborníků z oblasti marketingu.

Patří mezi 10 největších boháčů. Jak vypadá impérium Daniela Křetínského?

Daniel Křetínský se letos vyhoupl mezi 10 nejbohatších Čechů. Přečtěte si jeho dosavadní životní příběh a podívejte se, kde všude aktuálně přímo působí.

Zakládáte e-shop? Zkušení obchodníci radí, čeho se vyvarovat a čeho se držet

Internetové obchody vznikají jako houby po dešti. Pokud chcete rozšířit jejich řady, mohou pro vás být užitečné rady zaběhnutých značek.

Nedůvěra – paradoxně základní předpoklad úspěšného obchodu s Asiaty

Obchodní spolupráce s asijskými výrobci a dodavateli spočívá především v důsledné a několikafázové kontrole. Čtěte, jak na to.

FOTOGALERIE: Výlohy, které předvánoční atmosféru nepodcenily

Vstupní brána do obchodu by měla zaujmout. Před Vánoci teprve. Inspirujte se vánočními výlohami obchodů různých druhů.

7 grafických inspirací pro váš vánoční newsletter

Nenechávejte nic na poslední chvíli a připravte si již nyní newsletter s vánočními motivy. Vyrábět ho na koleně nemusíte, od toho jsou šablony.

6 podnikatelských matadorů radí, jak si poradit s agresivním zákazníkem

Asi každý se setkal se situací, kdy na něj zákazník osobně či přes telefon řve a něčeho se dožaduje. Podnikatelští matadoři radí, jak se v tu chvíli zachovat.

Obchodovat s Čínou? Proč ne, ale nevěřte na zázraky

Zadat si výrobu v některé z asijských zemí je možné i pro malé a střední firmy. Známe podmínky i rizika obchodování.

Osobní jméno podnikatele v názvu firmy dodává na důvěryhodnosti

Když podnikatel spojí své vlastní jméno s názvem své firmy, dává tím najevo svůj zodpovědný přístup k podnikání. A zákazníci na to rádi slyší.

Kvalitní produktová fotografie umí prodat. Naučte se ji udělat

Produktová fotografie není umění, ale mocný prodejní nástroj. Investujte do ní. V nejhorším stačí váš čas a píle. Ideálně ale zaplaťte profesionála.

Chcete potravinu označit jako „českou“? Budete muset splnit 3 podmínky

Ministerstvo zemědělství se rozhodlo definovat „českou potravinu“. Abyste mohli tento název použít, budete muset splnit tři podmínky.

Mějte lepší „píárko“ než prezident. Budujte si dobré jméno

O „píár“ se často mluví negativně, ale nezaslouženě. Public relations neboli vztahy s veřejností přinášejí podnikání dlouhodobé efekty. Seznamte se, jak na to.

Podrobný manuál, jak si vytvořit produktovou fotku. Pomůže vám navýšit zisk

Prodej na internetu silně ovlivňuje i to, jak je nabízené zboží prezentováno. Škoda, že mnoho internetových obchodníků opomíjí kvalitní produktové fotografie.

Heslo „Národ sobě“ znovu ožívá. Zákazníci jdou po českém tovaru

Pokud zakládáte nový obchod, zkuste vsadit na domácí produkty. Právě ty podle posledních zjištění hrají mezi českými zákazníky prim.

Dva měsíce do Vánoc. Je nejvyšší čas spustit kampaň

Období, kdy jde zboží na dračku, je za dveřmi. Lidé s nakupováním vánočních dárků začínají už v listopadu. Chystejte vánoční akce.

S těmi, kdo už zbankrotovali, opatrně. Mají vyšší pravděpodobnost dalšího krachu

To, že někdo zbankrotoval, ještě neznamená, že zkrachuje znovu. Statistiky ale ukazují, že ten, kdo už negativní událost prodělal, má větší šanci ji zopakovat.

6 podnikatelských matadorů radí: Jak si proklepnout své nové obchodní partnery

Obchodovat s někým, o němž nic nevíte, se nemusí vyplatit. Zeptali jsme se zkušených podnikatelů, jak prověřují solventnost potenciálních obchodních partnerů.

Neřešte, kolik stojí reklama, ale co má přinést

V dalším dílu testovacího seriálu jsme si vzali na mušku reklamní agentury. Je pro ně menší podnikatel klientem, kterému poradí?

Ovlivní výsledky komunálních voleb podnikání? Zeptali jsme se podnikatelů

Zástupcům podnikatelů i samotným podnikatelům jsme položili anketní otázku, zda podle nich ovlivní výsledky komunálních voleb podnikatelské prostředí v Česku.

Kdo není vidět, jako by nebyl. Vyzkoušejte polepy firemních vozů (fotogalerie)

Když chce být firma vidět, nemusí si platit jen reklamu na internetu, v tisku a tak dále. Funkční jsou polepy firemního vozového parku. Nevěříte?

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+