Ušetřete
Už jen dní zbývá na podání přiznání k dani z příjmů. Poradíme vám, jak na to!

Články v rubrice Obchod a marketing

Reklama v místním tisku má obrovské přednosti. Vyzkoušejte ji

Inzerce v lokálních plátcích je levná a má velký vliv na vaše potenciální zákazníky. Už jste ji vyzkoušeli?

Pravidelný zákazník utrácí víc a víc peněz. Jak ho poznat a získat?

Opakované prodeje a udržení stávajícího zákazníka, to je tajemství úspěchu. Poradíme, jak rozpoznat ty „pravé“ zákazníky.

„Jsem stálý zákazník, dej sem slevu.“ Má na to obchodník slyšet?

Nakupují u vás často a chtějí za to bonusy. Třeba právě v podobě slev. Vyslyšet, nebo nevyslyšet? Toť otázka.

Trochu mě mrzí, že jsme neinvestovali do Socialbakers, říká Ondřej Bartoš

Vlastně mě trochu mrzí, že jsme nezainvestovali do Socialbakers. Nešlo ale o svévolné a bezdůvodné rozhodnutí, říká v rozhovoru investor Ondřej Bartoš.

10 vizuálních reklam, které vás dostanou svoji kreativitou

Kreativní reklama vám může do velké míry napomoci k úspěchu. Vybrali jsme pro inspiraci 10 vizuálních reklam, které zaujmou buď obsahem nebo umístěním.

Posílat nevyžádané obchodní sdělení se vám nemusí vyplatit. Přijdete o miliony

Obchodní sdělení do schránky všem bez rozdílu, ať už o to stojí nebo ne, není vůbec chytrý způsob propagace. Mohl by vás vyjít hodně draho. Ve hře jsou miliony.

Spolupráce se slevovým portálem? Už ani za nic

Jedni na nich vydělávají, druzí se spálili a ke spolupráci s nimi už by je nikdo nedonutil. Jak je to se slevovými servery a vyplatí se na nich ještě inzerovat?

Inspirujte se výlohami obchodů v Pařížské, jedné z nejdražších českých ulic

Pařížská ulice v Praze je synonynem pro luxus. Inspirujte se proto výlohami tamních obchodů. Připravili jsme pro vás rozsáhlou fotogalerii.

3 tipy, jak získat nové kontakty na vaše zákazníky

Pro úspěšný email marketing je zapotřebí mít kvalitní databázi kontaktů, tedy lidí, kteří chtějí být informováni o novinkách a akcích. Jak získat jejich emaily?

Navštívili jsme pekárnu, kde se s těstem nejprve „mazlí“, než putuje na pult

Rodinná pekárna sází na tradici a kvalitu. Nikde se zbytečně nepřidává ani neubírá. Pojďte se společně s námi podívat, jak to vypadá v zázemí pekárny Kabát.

Reklamu můžete mít i na pečivu. Inspirujte se ve fotogalerii

Láska prochází žaludkem. Ta k vaší firmě může stejně tak. Dejte o sobě zákazníkům vědět skrze chléb, anebo vánočku. I tady se nabízí skvělý prostor pro reklamu.

Vyzkoušejte aroma marketing. Váš úspěch je ve vzduchu

Vůně si člověk pamatuje nejlépe a nejdéle ze všech smyslových vjemů. Z toho důvodu se právě s vůněmi dá skvěle nastartovat obchod. Vyzkoušejte aroma marketing.

Pozor na čínské podvodníky, oklamali již desítky českých podnikatelů

Čeští podnikatelé by se měli mít na pozoru před čínskými podvodníky. Přečtěte si 5 nejčastějších způsobů, kterými se snaží okrást tuzemské firmy.

Je při restartu předchozí bankrot stigma, nebo spíše výhoda? 5 matadorů odpovídá

Podle některých uspěje v podnikání spíše ten, kdo dříve zkrachoval, jelikož si už prošel některými chybami. Podle jiných „to“ však mají bankrotáři v sobě.

Vaše firma může být vidět na každém rohu. Vyzkoušejte polepy (FOTOGALERIE)

Když už investujete do propagace, vždy sáhnete po takové, která zaručí, že budete vidět. Způsobů je několik. Například polepy vozů. Nechte se inspirovat.

5 videoreklam, které vás zaujmou a pobaví. Inspirujte se

Vytvořit reklamu, která zaujme a pobaví, se nemusí vždy povést. Vybrali jsme pro vás 5 videoreklam, kterým se to podařilo.

Počet OSVČ hlavních klesá už třetí rok v řadě. Může za to nepřátelská atmosféra?

[VÍME PRVNÍ] Počet OSVČ hlavních se třetí rok po sobě snížil. Naopak roste množství OSVČ vedlejších, tedy těch, kteří si podnikáním jen přivydělávají.

Jak se hlídá kvalita hodnocení podnikatelů na internetu? Čtěte pohled zevnitř

Zjišťovali jsme, jak se dá bránit negativním komentářům v internetových hodnoceních. Má vůbec podnikatel šanci bránit se lžím a cílené likvidaci?

Jak na internetový marketing, jestliže nesoutěžíte cenou

Zákazníky si můžete získat například příběhem o tom, oč se snažíte, ale pouze v případě, že to právě vaši cílovou skupinu zajímá.

Geolokační reklama na Facebooku pomůže hlavně malým podnikům. Jak funguje?

Letos by měl Facebook nabídnout možnosti geolokační reklamy i v Evropě. Prý je výhodná hlavně pro lokální podniky, tak se na Local Awareness připravte.

Peníze jsou v crowdfundingu až druhotné. Postavte si na něm marketing

Podnikatelské projekty bude možné financovat crowdfundingem. V Česku už kvůli tomu vzniká speciální platforma.

Až o třetinu větší tržby. Češi chtějí na svátek zamilovaných utrácet

Ač se v Čechách láska oslavuje až v květnu, 14. únor nezůstane bez odezvy. Obchodníci, chystejte se, na Sv. Valentýna Češi hodlají utrácet.

Letáková reklama na kandelábrech funguje. Může ale poškodit vaše renomé

Jak fungují letáčky, kterými řemeslníci i různé firmy oblepují sloupy veřejného osvětlení a další plochy? Prý velmi dobře, ale mají háček. Jaký?

Další mrtvé koťátko: SEO optimalizace znovu v akci

Je už českým folklórem, že se tu věci dělají trochu po svém. Platí to i v online marketingu. Vy, jako potenciální klienti, si dávejte na podobné nabídky pozor.

Jak zaujmout pozornost kolemjdoucích? Pořiďte si chodícího firemního maskota

Chodící maskoti firem nejsou v Česku až tolik populární, přesto dokážou na ulici přitáhnout pozornost kolemjdoucích. Podívejte se na fotogalerii.

Hledáte zákazníky? Oslovte je pomocí kinoreklamy, není jen pro velké firmy

Máme pro vaše podnikání několik tipů – vyzkoušejte některou z méně tradičních forem reklamy. Třeba právě kinoreklamu.

TopDrive.cz: Přinášíme recenzi na auto, které výrazně ušetří firemní budget

Nový Volkswagen Passat – fleetový evergreen s nízkými provozními náklady. Firma ušetří a podnikatel či manažer se blýskne. Čtěte recenzi od TopDrive.cz.

Vytěžte ze svátku zamilovaných co nejvíce. Buďte originální. Máme inspiraci

Obchodník chce vytěžit z každé příležitosti, která vytváří dobré podmínky pro prodej. V únoru se nabízí svátek Svatého Valentýna. Umíte přilákat zákazníka?

Vyplatí se ještě reklama na Facebooku? Ano, ale musíte u ní myslet

Facebook nastavuje přísnější pravidla zobrazování příspěvků, které zavání reklamním sdělením. Za propagaci na síti budeme muset víc platit. Ale vyplatí se to.

Prohlédněte si skvosty, které vznikají pod rukama šikovných řemeslníků

V Česku si stále vydělává řada šikovných řemeslníků, kteří se věnují ruční výrobě. Podívejte na galerii jejich výrobků.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+