Články v rubrice Obchod a marketing

Vyrábí boty, které se musíte nejprve naučit nazout a pak se v nich naučit chodit

FOTOGALERIE: Bosá bota není určena jen pro “sluníčkáře”. Na své nohy je nazouvá stále více lidí. Nejprve se však musí naučit v takové botě chodit.

Lidé z vesnic utrácí na internetu za dražší a značkové zboží víc než měšťáci

Život lidí z vesnic a měst se pořád liší. Venkovské prostředí ovlivňuje i nákupní zvyklosti obyvatel vsí a malých měst. I s tím musí prodejci počítat.

Čechům nevoní práce kovodělníků ani švadlen, firmy je nahradí Ukrajinci

Ukrajinci začnou v českých firmách obsazovat místa, které Češi odmítají. Firmy by jinak nestíhaly plnit zakázky.

Podnikají v Česku, ale pod kůži se jim zadřelo Japonsko

V podnikání vsadili na Japonsko. Pohybují se v různých oborech, ale ať už dovážejí nože či potraviny, shodují se, že se lze v byznyse od Japonců ledacos naučit.

Jak na obchodní značku? Důležitými pilíři je 5 základních bodů. Nastudujte si je

Obchodní značka se v některých případech nemusí potkat se zájmy vašich zákazníků. V čem jste udělali chybu a jak to napravit? Poradíme v 5 základních bodech.

Čauky mňauky není u nás pozdrav, ale často vyhledávaným výrazem pro café

Rejstřík na Podnikatel.cz obsahuje perličky, především v nejvyhledávanějších výrazech názvů firem. V první trojce se umístila kavárna Čauky Mňauky Cafe.

Česká pošta vycouvala ze služby ČP Cloud, ta o spolupráci s poštou stále mluví

Služba ČP Cloud tvrdí, že je poskytována ve spolupráci s Českou poštou. To ale již není pravda. Česká pošta totiž ukončila smlouvy a na ČP Cloud se už nepodílí.

Lidl prodával mleté maso z Polska se salmonelou. Problém v polské kvalitě nevidí

Obchodní řetězec Lidl má další problém s masem a salmonelou a opět se jedná o dovozové maso z Polska. V polské kvalitě obecně Lidl problém nevidí.

Zajímavý paradox: Nejlíp se vašemu obchodu bude dařit vedle konkurence

Otevřít hned vedle konkurence, nebo co nejdál od ní? Velmi často je lepší vsadit na první možnost. Čtěte proč.

Pozor na web, který imituje službu spojenou s Českou poštou

To, že nějaký web využívá logo České pošty a odkazuje se na ní, ještě neznamená, že s ní má něco společného.

7 způsobů, jak využít instinkty zákazníka proti němu

Naprostou většinu rozhodnutí děláme podvědomě a instinktivně. Nebojte se tak využít zákazníkovy instinkty ve svůj vlastní prospěch. Čtěte 7 způsobů, jak na to.

Youtubeři – komplikovaní umělci, kteří za 15 tisíc do firmy pracovat nepůjdou

YouTube marketing se zcela vymyká všemu, s čím se zadavatelé reklamy až dosud setkávali. Na specifika takové spolupráce je potřeba se připravit.

3 opatření, kterými se vyhnete nevědomému zatažení do karuselového podvodu

Aby se společnost vyhnula odpovědnosti za daňové podvody na DPH, měla by přijmout zejména 3 důležité kroky.

5 tipů, jak dosáhnout zvýšení prodeje módy a oblečení. Inspirujte se

Módní poradenství zajišťované stylistou i moderními technologiemi, to jsou trendy, které dnes v maloobchodě s oblečením letí. Vyzkoušejte jejich přínos i vy.

Obchod s módou Marks & Spencer otevře v Česku samostatné prodejny s jídlem

Sázka na potraviny se řetězci Marks & Spencer v Česku vyplatila. Ředitel české pobočky naznačil, že obchod s módou teď otevře samostatné prodejny s jídlem.

Olomoucké syrečky už vám místnost “neprovoní”, může za to EU

FOTOGALERIE: Jedni je milují, druzí se nad nimi kření. Olomoucké tvarůžky vás už ale svým specifickým odérem tolik “nepotěší”.

Jesenka se v Hlinsku vyrábí již skoro 50 let, podívejte se na historické obrázky

Slazená zahuštěná smetana Jesenka patří mezi tradiční české výrobky. Přečtěte si o jejím vzniku a podívejte se na fotogalerii.

Vajíčková aféra: připomeňte si i další 3 průšvihy obchodních řetězců

[3 FOTOGALERIE] Ministerstvo zemědělství upozornilo na dovoz polských vajec za dumpingové ceny. Jenže obchodní řetězce mají za sebou i další velké prohřešky.

Kaufland a Albert prodávají polská vajíčka. Řetězce se záměrně vyhýbají českým

Maloobchodní řetězce obcházejí tuzemskou produkci vajíček. Prodávají polská s nejasným původem. Hříšníky jsou podle ministra zemědělství Kaufland a Albert.

Jak bude vypadat podnikání v budoucnosti? Prozkoumali jsme předpovídané trendy

Kdo nechce věštit z křišťálové koule, může zkoumat společenské, kulturní, ekonomické a další trendy. V nich mohou klíčit jak příležitosti, tak i budoucí změny.

Zavřeno o svátcích? Tohle skončí ústavní stížností, říká Hospodářská komora

Poslanci v úterý schválili zákon, který nařizuje velkým obchodům, aby měly ve vybraných svátcích zavřeno. Proti tomu se ostře ohradila Hospodářská komora ČR.

Podnikání s rawfood ukazuje, jak vybudovat nový obor od nuly [FOTOGALERIE]

Domácí raw trh není obrovský, ale podle všeho získává na síle. Navíc je rawfood český vývozní artikl. A ukazuje, jak lze za deset let vybudovat obor z ničeho.

Obáváte se EET? Proměňte povinnost ve výhodu (MarketVoice)

Čím dál víc podnikatelů nečeká na zavedení EET a evidují platby elektronicky už nyní. Kromě vyšší efektivity sází i na náskok před konkurencí.

Co mají čeští podnikatelé čekat od #brexit? Třeba setrvání kurzových intervencí

Brexit se sice asi dotkne exportérů, podnikatelé však věří, že výrazněji na ně nedopadne. Některé důsledky ale mohou nastat, například ponechání intervencí ČNB.

Souboj přepravních aplikací. Jaké novinky mají Uber, Taxify a Liftago?

Cíl mají stejný. Motivovat lidi, aby více využívali služeb řidičů aut. Jak se snaží zákazníky nalákat a jaké nástrahy jsou v aplikacích?

Uber v ČR nabízí partnerskou smlouvu. Firmy řidiče zaměstnávají. Je to taxi?

Od letošního února mohou společnosti s aplikací Uber uzavřít smlouvu o poskytování služeb, řidiči tak mohou být i zaměstnanci. Stále to není taxislužba?

10 myšlenek Steva Jobse, které motivují i inspirují nejen podnikatele

Steve Jobs se bezesporu zapsal zlatým písmem do dějin podnikání. Vybrali jsme 10 jeho inspirujících citátů, které jen tak nepozbudou platnosti.

Letní „okurkové“ sezóny se netřeba bát. Víme, čím a jak nabudit zákazníky

Před letní „okurkou“ vás mohou zachránit slevové portály. Čtěte, co se na nich v době prázdnin a dovolených prodává nejlépe.

Polovinu peněz na marketing už dnes podnikatelé tratit nemusí. Přesto tratí

Dá se dnes marketing dělat efektivněji než v dobách jeho prvních pionýrů, kteří podle jednoho z nich polovinu investice vždycky ztratili? Zeptali jsme se.

10 citátů Billa Gatese, které rozhodně stojí za přečtení

Bill Gates, jeden z nejslavnějších podnikatelů současnosti, oslavil před rokem už své 60. narozeniny. Přečtěte si jeho 10 inspirujících myšlenek.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+