Články v rubrice Obchod a marketing

Babišovy firmy získaly tendr za 43 milionů Kč, ale i příspěvek od úřadu práce

Několik desítek smluv a obchody s nemocnicemi, školami, televizí nebo Správou hmotných rezerv. To jsou dle registru smluv výsledky Babišových firem během léta.

Tvář a jméno jako záruka kvality. Proslul tím už zakladatel KFC

Podnikatel by na trh neměl vstupovat anonymně. Když své vlastní jméno a tvář spojí s firmou, dává tím najevo svůj zodpovědný přístup k podnikání.

6. prodejna v Česku. Britský řetězec Iceland se rychle rozrůstá [FOTOGALERIE]

Prodejna britských potravin získává v Česku na popularitě. Otevřela svou již šestou prodejnu. Kromě britských specialit nabízí i potraviny od českých farmářů.

Bez využití dat už neroznášejte ani letáky. Dobré informace snižují náklady

Česká republika je letákovou velmocí. Ročně se u nás roznese přibližně 4,1 miliardy letáků a jejich pozitivní efekt je i v 21. století stále nezanedbatelný.

A je to tady, Vánoce přicházejí. Kaufland začal nabízet vánoční zboží

[FOTO] Kaufland hraje opět roli startéra vánočního zboží na pultech supermarketů. V jeho regálech se už objevili čokoládoví mikulášové i adventní kalendáře.

Nabídka rozvozu jídel je už standard. A vyplatí se i v sólo provedení

Na rozvozu jídla z restaurací nemusí vydělávat jen nejznámější služby. Tato součást servisu může přinést nezanedbatelné tržby i jednotlivým restauracím.

Rohlik.cz testoval roboty pro rozvážku potravin. Podívejte se

[FOTO] Online supermarket Rohlik.cz bude po Praze rozvážet potraviny pomocí malých robotů. Obslouží tak klienty, kteří chtějí pouze malé objednávky.

Jak si přivydělat snadno a rychle i v zapadákově? Otevřete ParcelShop

Jak si bez většího úsilí vydělat na účty za elektřinu, na nájem a k tomu ještě hezkých pár korun ušetřit? Řešením jsou partnerské výdejny.

Podnikáte v částech Prahy, kde se zavedly modré zóny? Připravte si desetitisíce

Rozšíření modrých zón nepotěšilo podnikatele, kteří v daných částech Prahy sídlí či mají provozovnu. Nově totiž za parkování zaplatí desetitisíce korun.

7 kroků, kterými zlepšíte své služby tak, že si je vaši zákazníci zamilují

Za 1 měsíc jsme zvýšili spokojenost zákazníků ze 74 % na 92 %. Navíc bez externích nákladů. Mrkněte se, jak probíhal redesign služeb podle Human Centred Design.

Vyrábí boty, které se musíte nejprve naučit nazout a pak se v nich naučit chodit

FOTOGALERIE: Bosá bota není určena jen pro “sluníčkáře”. Na své nohy je nazouvá stále více lidí. Nejprve se však musí naučit v takové botě chodit.

Lidé z vesnic utrácí na internetu za dražší a značkové zboží víc než měšťáci

Život lidí z vesnic a měst se pořád liší. Venkovské prostředí ovlivňuje i nákupní zvyklosti obyvatel vsí a malých měst. I s tím musí prodejci počítat.

Čechům nevoní práce kovodělníků ani švadlen, firmy je nahradí Ukrajinci

Ukrajinci začnou v českých firmách obsazovat místa, které Češi odmítají. Firmy by jinak nestíhaly plnit zakázky.

Podnikají v Česku, ale pod kůži se jim zadřelo Japonsko

V podnikání vsadili na Japonsko. Pohybují se v různých oborech, ale ať už dovážejí nože či potraviny, shodují se, že se lze v byznyse od Japonců ledacos naučit.

Jak na obchodní značku? Důležitými pilíři je 5 základních bodů. Nastudujte si je

Obchodní značka se v některých případech nemusí potkat se zájmy vašich zákazníků. V čem jste udělali chybu a jak to napravit? Poradíme v 5 základních bodech.

Čauky mňauky není u nás pozdrav, ale často vyhledávaným výrazem pro café

Rejstřík na Podnikatel.cz obsahuje perličky, především v nejvyhledávanějších výrazech názvů firem. V první trojce se umístila kavárna Čauky Mňauky Cafe.

Česká pošta vycouvala ze služby ČP Cloud, ta o spolupráci s poštou stále mluví

Služba ČP Cloud tvrdí, že je poskytována ve spolupráci s Českou poštou. To ale již není pravda. Česká pošta totiž ukončila smlouvy a na ČP Cloud se už nepodílí.

Lidl prodával mleté maso z Polska se salmonelou. Problém v polské kvalitě nevidí

Obchodní řetězec Lidl má další problém s masem a salmonelou a opět se jedná o dovozové maso z Polska. V polské kvalitě obecně Lidl problém nevidí.

Zajímavý paradox: Nejlíp se vašemu obchodu bude dařit vedle konkurence

Otevřít hned vedle konkurence, nebo co nejdál od ní? Velmi často je lepší vsadit na první možnost. Čtěte proč.

Pozor na web, který imituje službu spojenou s Českou poštou

To, že nějaký web využívá logo České pošty a odkazuje se na ní, ještě neznamená, že s ní má něco společného.

7 způsobů, jak využít instinkty zákazníka proti němu

Naprostou většinu rozhodnutí děláme podvědomě a instinktivně. Nebojte se tak využít zákazníkovy instinkty ve svůj vlastní prospěch. Čtěte 7 způsobů, jak na to.

Youtubeři – komplikovaní umělci, kteří za 15 tisíc do firmy pracovat nepůjdou

YouTube marketing se zcela vymyká všemu, s čím se zadavatelé reklamy až dosud setkávali. Na specifika takové spolupráce je potřeba se připravit.

3 opatření, kterými se vyhnete nevědomému zatažení do karuselového podvodu

Aby se společnost vyhnula odpovědnosti za daňové podvody na DPH, měla by přijmout zejména 3 důležité kroky.

5 tipů, jak dosáhnout zvýšení prodeje módy a oblečení. Inspirujte se

Módní poradenství zajišťované stylistou i moderními technologiemi, to jsou trendy, které dnes v maloobchodě s oblečením letí. Vyzkoušejte jejich přínos i vy.

Obchod s módou Marks & Spencer otevře v Česku samostatné prodejny s jídlem

Sázka na potraviny se řetězci Marks & Spencer v Česku vyplatila. Ředitel české pobočky naznačil, že obchod s módou teď otevře samostatné prodejny s jídlem.

Olomoucké syrečky už vám místnost “neprovoní”, může za to EU

FOTOGALERIE: Jedni je milují, druzí se nad nimi kření. Olomoucké tvarůžky vás už ale svým specifickým odérem tolik “nepotěší”.

Jesenka se v Hlinsku vyrábí již skoro 50 let, podívejte se na historické obrázky

Slazená zahuštěná smetana Jesenka patří mezi tradiční české výrobky. Přečtěte si o jejím vzniku a podívejte se na fotogalerii.

Vajíčková aféra: připomeňte si i další 3 průšvihy obchodních řetězců

[3 FOTOGALERIE] Ministerstvo zemědělství upozornilo na dovoz polských vajec za dumpingové ceny. Jenže obchodní řetězce mají za sebou i další velké prohřešky.

Kaufland a Albert prodávají polská vajíčka. Řetězce se záměrně vyhýbají českým

Maloobchodní řetězce obcházejí tuzemskou produkci vajíček. Prodávají polská s nejasným původem. Hříšníky jsou podle ministra zemědělství Kaufland a Albert.

Jak bude vypadat podnikání v budoucnosti? Prozkoumali jsme předpovídané trendy

Kdo nechce věštit z křišťálové koule, může zkoumat společenské, kulturní, ekonomické a další trendy. V nich mohou klíčit jak příležitosti, tak i budoucí změny.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+