Adobe Acrobat: vyšší produktivita při práci

Adobe Acrobat neslouží pouze k prohlížení dokumentů ve formátu PDF, přináší uživatelům i další funkce, jejichž smyslem je urychlení a zjednodušení každodenní práce v kanceláři.

Hlavní předností těchto nástrojů je zvýšení pracovní výkonnosti a účinnější dosahování výsledků s důrazem na ochranu citlivých dat. V následujícím textu se tak můžete dozvědět více o klíčových vlastnostech softwaru Adobe Acrobat, který je vhodný pro uživatele orientované na zvyšování efektivity pracovních postupů.

Prohlížejte PDF soubory

Software Adobe Acrobat umožňuje svým uživatelům rychlejší revizi dokumentů. Charakteristickým prvkem pro dokumenty ve formátu PDF je, že se jejich obsah zobrazí na každém počítači stejně a nelze v něm editovat obsah. Tvůrce dokumentu PDF tak může mít jistotu, že se obsah po odeslání zobrazí všem příjemcům shodně. Uživatel tak získává možnost provádět revize a schvalovat dokumenty mnohem bezpečněji a až o 95% rychleji.

Bezpečnost souborů PDF

Komunikace mezi firmami a jejich zákazníky bývá soukromého charakteru a často není žádoucí, aby se k ní dostal někdo cizí. Aplikace Adobe Acrobat tento požadavek řeší funkcemi, které pomáhají ochránit citlivé informace. Mezi tyto bezpečnostní funkce patří například opatření dokumentu certifikovaným digitálním podpisem nebo časovým razítkem. Otevření PDF souborů lze dále regulovat i pomocí hesel a oprávnění. Tyto funkce pak mají přímý vliv na způsob, jakým lze daný dokument tisknout, kopírovat nebo v něm provádět změny. Adobe Acrobat umožňuje daná hesla a oprávnění uložit jako zásady zabezpečení, které lze jednoduše aplikovat na nové PDF soubory.

Tvorba elektronických formulářů

Vyplňování formulářů je nedílnou součástí života každého člověka, ať už se jedná o dokumenty pro státní správu, jako jsou daňová přiznání, složenky a faktury, anebo o jiné tiskopisy a dotazníky. Ve firmách je však častou praxí i potřeba vytvoření vlastního formuláře, který je dále nutné rozeslat obchodním partnerům nebo i vlastním zaměstnancům. Klíčové je v tomto ohledu i následné shromáždění a vyhodnocení dokumentů. Ruční vyplňování a finální zpracování je však časově velmi náročné, a tak je v podobných situacích vhodné využít funkci integrovanou v Adobe Acrobat.

V aplikaci je tedy možné velmi jednoduše vytvářet obdobné formuláře, jaké známe v papírové formě. Jejich prostřednictvím lze jednoduše získat informace v elektronické podobě. Tvorbu formuláře značně usnadňuje i možnost naskenování již existujícího dokumentu nebo vložení dokumentu z programu Word, Excel a dalších kancelářských aplikací. Distribuci a shromažďování potom značně usnadňuje využití služeb internetových stránek Acrobat.com.

Adobe Acrobat

Software Adobe Acrobat je nyní k dispozici ve více verzích. Pro další informace o tom, jaké funkce nabízejí, navštivte adresu www.adobe.cz. Na tipy a triky, které vám pomohou s využitím jednotlivých vlastností této aplikace, se můžete podívat na webu www.jaknapdf.cz.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+