Bez loajálních zákazníků úspěšný e-shop nevybudujete

20 % zákazníků uvádí, že při nakupování na internetu volí nejčastěji ten e-shop, který zná a se kterým má dobrou zkušenost.

Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky.Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy? A je lepší zaměřit se na ty stávající, nebo získávat nové? Jak se vztah se zákazníkem buduje?

Na letošní konferenci E-Business Forum 2016, která se koná 27. září v Praze, se právě na loajalitu zaměříme nejvíce. Zjistíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál.  

Těšit se můžete na přednášky Tomáše Bravermana z Heureky, Michala Bilky ze Slevomatu, Tomáše Haškovce z e-shopu SpokojenyPes.cz, Vojtěcha Drahoráda z Člověka v tísni nebo Davida Šišky z Bonami.cz.

„E-Business Forum je pro mě nejdůležitější akcí roku, kde se potkávám s nejvýznamnějšími osobnostmi z e-commerce. Už teď se těším, jak se budeme letos vzájemně inspirovat prostřednictvím přednášek, diskuzí a workshopů plných praktických rad, vizí či aktuality z domácí i světové scény,“ uvádí Jan Vetyška, výkonný ředitel pořádající Asociace pro elektronickou komerci (APEK).

Přijďte si pro trochu inspirace a nových nápadů i vy. Do konce června se můžete registrovat za zvýhodněnou cenu.  

Generálním partnerem konference je Heureka. Pro APEK ji produkuje Internet Info.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+