Hlavní navigace

Franšízantům nabízíme „full service“ koncept

Autor: 604154

Společnost Telefónica provozuje v České republice více než 55 franšízových O2 Prodejen. S touto formou prodeje má dlouholeté pozitivní zkušenosti. Jak se stát frašízantem a získat pomoc silného partnera v začátcích podnikání nám přiblížil Marek Kiša, ředitel pro řízení externích partnerů společnosti Telefónica Czech Republic.

Jaké jsou nároky na člověka, který chce u vaší společnosti s franšízingem za­čít?

Typický úspěšný kandidát je člověk, který má obchodní zkušenosti a umí rozvíjet a řídit své prodejní týmy. Jejich počet je dán velikostí a vytížeností prodejny, typicky jde o dva až pět zaměstnanců. Je nezbytné, aby se partner naplno věnoval jen této činnosti, měl vynikající obchodní myšlení a hledal příležitosti za hranicemi, kde běžný obchodník končí.

O2_foto podnikatel

Co na oplátku nabídnete vy jemu?

Našim partnerům nabízíme stejnou úroveň podpory značky O2, marketingu, tréninku a systémů, jakou dostávají naše vlastní O2 Prodejny. Při rozjezdu podnikání získají tzv. „full service“, který zahrnuje například pomoc při hledání nejvhodnějšího místa v dané lokalitě, asistenci při přípravě architektonického projektu, zaškolení personálu, marketingovou podporu a další. Podílíme se také na vstupních nákladech. O partnera se pak staráme i v průběhu fungování franšízy, kdy nabízíme nepřetržitou pomoc při běžném provozu. Pokud k tomu všemu přidají partneři vlastní tvrdou práci, je jejich oceněním nadstandardní příjem, který se u těch nejlepších pohybuje v násobcích průměrného měsíčního platu.

Pokud by někoho tento způsob podnikání zajímal, co pro to má udělat?

Rozvoj naší prodejní sítě je prakticky neustálý, právě nyní se chystáme zvýšit počet nově otvíraných franšíz. Chceme navázat spolupráci s novými partnery, kteří splní požadovaná kritéria, projdou výběrovým řízením a úspěšně absolvují připravený tréninkový program. Postup, jak se do programu přihlásit naleznou zájemci na našich webových stránkách (www.telefoni­ca.cz/fransizin­g).