Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

I řízení projektů může být radost

Práce Vás baví a firmě se daří. Malé projekty vystřídaly velké. Z desítek úkolů jsou stovky nebo i mnohem více, zákazníci se hlásí sami, ale Vy najednou nevíte kam skočit dříve.

Operativa nebo strategie? Uvědomujete si, že tužka, papír, diář a nalepovací barevné lístečky nestačí. Kromě toho, že nejste schopni tahat je všude s sebou, mají i další nevýhody – je těžké je aktualizovat a ještě větší problém nastane, když je chcete sdílet s kolegy, dodavateli nebo zákazníkem.

Trendem je cloud

Jak tyto problémy řešit? Žijeme naplno internetovým věkem a to sebou nese spoustu výhod. Nejskloňovanějším pojmem posledního období je „cloud“. A do cloudu se přemísťuje téměř vše. Proč? Protože je to efektivnější, pohodlnější a hlavně levnější. Na penězích záleží především. Stejné je to i s podporou řízení projektů. 

Klíčové vlastnosti cloud aplikace pro řízení projektů

To, co by měla umět kvalitní cloud aplikace pro řízení projektů se dá shrnout do 10 bodů. Aplikace by Vám měla umožnit především:

  1. Vytvářet a spravovat neomezené množství projektů.
  2. Vytvářet, přiřazovat a kontrolovat úkoly.
  3. Přiřazovat uživatelům pravomoci dle jejich pracovního zařazení.
  4. Sledovat odpracovaný čas jak u jednotlivých projektů, tak u každého uživatele zvlášť.
  5. Sledovat finanční toky. 
  6. Přehledné grafické zobrazení realizovaných úkolů.
  7. Přizpůsobit uživatelské rozhraní dle potřeb uživatele.
  8. Nahrávat a spravovat dokumenty.
  9. Export důležitých údajů do formátů jako například PDF, CSV nebo XLS.
  10. Snadnou a rychlou implementaci a správu.

V případě, že aplikace, pro kterou jste se rozhodli, neobsahuje funkci, kterou považujete za stěžejní, měl by být dodavatel schopen připravit ji pro Vás na míru. 

Easy Project je komplexní nástroj

Ze všech produktů nabízených na českém trhu je nejdále aplikace Easy Project od české společnosti Easy Software. Easy Project vznikl jako nástroj pro řešení problémů a zvyšování efektivity při řízení projektů a portfolii projektů. Easy Project byl uveden na trh v roce 2009 a dnes ho používají různorodé společnosti jak na českém, tak zahraničním trhu a jejich počet neustále roste. Důvodem, proč si Easy Project oblíbily jak malé firmy, tak velké společnosti, města, školy nebo neziskové organizace je ten, že ve svém standardním provedení pokrývá téměř všechny jejich potřeby a jeho implementace je rychlá a používaní snadné.


Obrázek – Easy Project 2012 – výřez základní obrazovky uživatele přizpůsobené jeho aktuálním potřebám s moduly kalendář, seznam aktuálních úkolů dle priority a strom řešených projektů.

Easy Project 2012 – výřez základní obrazovky uživatele přizpůsobené jeho aktuálním potřebám s moduly kalendář, seznam aktuálních úkolů dle priority a strom řešených projektů.

Easy Project má konkurenční výhody

Easy Project má proti konkurenci tři zásadní výhody:

  1. Bez výjimky splňuje všechny výše zmíněná kritéria komplexní cloud aplikace pro řízení projektů.
  2. Práce s ním je velice jednoduchá – pracovat s ním dokáže v podestě každý, kdo dokáže pracovat s emailem.
  3. Jeho pořízení je finančně nenáročné a brzy se vrátí.

Easy Project si může každý zájemce zdarma vyzkoušet po jednoduché registraci na webu www.easyprojec­t.cz. V případě zájmu je možno domluvit Skype prezentaci nebo osobní prezentaci se zástupci společnosti Easy Software.