Hlavní navigace

Jak získat pozornost potenciálních zákazníků? Poradí konference o PR

Uslyšíte konkrétní příklady úspěšných PR kampaní, dozvíte se, jak na krizovou komunikaci i jak komunikovat s novináři.
29. 8. 2017

Sdílet

Má vaše firma skvělý produkt nebo službu, která mění svět, ale pořád se jí nedostává tolik pozornosti, kolik by si zasloužila? Dát o sobě vědět v dnešním 24/7 digitálním světě není legrace. Zákazníci mají e-mailové schránky přeplněné newslettery. Používají sociální sítě, které vy třeba ještě ani neznáte. Čtou média, o jejichž přízeň bojují PR manažeři mnohem větších firem, než je ta vaše.

Jak tedy získat pozornost? Pokud chcete, aby byla vaše firma úspěšná, musíte dostat komunikaci do své DNA. Tipy, jak na to, získáte od řečníků na konferenci PR v digitální éře.

Celodenní konferencí vás bude provádět Vladimír Rejlek z Wunderman. Program, který vás 20. září čeká, si můžete prohlédnout na internetových stránkách. Malou ochutnávku pro vás máme už teď.

Internetový publicista Daniel Dočekal se zaměří na firmu Uber, která je podle něj učebnicovým příkladem věcí a aktivit, které vás buď vymrští do hvězdných výšin, nebo přivedou k nezdárnému konci. Nechce vám nikdo otisknout tiskové zprávy? Možná děláte úplně banální chyby. Filip Rožánek z Marketing & Media vám odhalí 20 chyb, které vám zavřou dveře do médií.

Pohled na spolupráci značek s influencery a youtubery nabídne dvojice Tomáš Pflanzer z Nielsen Admosphere a Jonáš Čumrik z BookinAgency.  Jak taková spolupráce vypadá a čeho by se měly firmy vyvarovat? Markéta Kaclová a Ivo Minařík z AC&C Public Relations vám dále ukážou dvě případovky (T-Systems Slovakia a LMC), které letos získaly řadu cen. Jak integrovat sociální média do komunikace, zazní od Jakuba Hrabovského z Jollor.

Kdy: ve středu 20. září od 9 hodin

Kde: v konferenčním centru OKsystem na Praze 4

REGISTRACE

Organizátorem konference je TUESDAY Business Network. Produkčně akci zajišťuje vydavatelství Internet Info a mediálně ji podporují servery Marketing Journal a MediaGuru.cz.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).