Hlavní navigace

Jaká je role emocí při nakupování na internetu?

2. 5. 2016

Lákáte zákazníka hlavně na nízkou cenu vašeho zboží či služeb? Možná není od věci se zaměřit i na emoce a zážitek, který z prodeje může mít.

Co zákazníka spíše přiměje k nákupu – jsou to tvrdé parametry jako cena nebo rychlost doručení zboží? Nebo hrají roli sofistikovanější faktory jako zážitek z nakupování či emoce, které e-shop pomůže vyvolat? Může emoční dojem ovlivnit rozhodování zákazníků? Dokáže práce s emocemi zákazníka posílit prodej nebo lze díky tomu získat náskok před konkurencí? Na tyto otázky budeme hledat odpovědi na dalším odpoledním semináři E-Business Akademie, a to už 11. května.

Těšit se můžete na tato vystoupení:

Jan Koesters, Shopware: Jak můžete pozitivní zážitek z nakupování v kamenném obchodě převést do e-shopu? Maximalizujte zákazníkovu spokojenost a loajalitu, odměnou vám bude vyšší konverzní poměr.

Vilém Rubeš, nezávislý konzultant: Jak a proč zpříjemnit zákazníkům online nakupování. Jsou emoce při nakupování důležité? Dá se emoční působení při procesu online nákupu měnit, nebo dokonce řídit? A jaké emoce by si při nákupu (a po něm) přáli spotřebitelé?

Kateřina Holnová, PetCenter CZ: Jak propojit tradiční prodej s tím internetovým? A jakou roli v tom hrají, či budou hrát, sociální média a internetový marketing vůbec?

Dušan Murčo, Martinus.cz: Velké kampaně i maličkosti si děláme sami in-house. Proč jsme posedlí tím, aby byli zákazníci naší propagací nadšení?

Více o semináři i možnost registrace najdete na webových stránkách.

Generálním partner semináře je Shopware, mediálním partnerem je Podnikatel.cz. Pořadatelem a odborným garantem akce je Asociace pro elektronickou komerci. Akci za podpory Royal a organizuje TUESDAY Business Network.

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

120na80.cz: Bojíte se encefalitidy?

Bojíte se encefalitidy?

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

DigiZone.cz: TV Philips a Android verze 6.0

TV Philips a Android verze 6.0

Podnikatel.cz: Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

Přivýdělek u Airbnb nebo Uberu? Čekejte kontrolu

DigiZone.cz: Filmbox Live pro předplatitele UPC DTH

Filmbox Live pro předplatitele UPC DTH

Vitalia.cz: Fotorecept: Jak nezkazit nadýchanou omeletu

Fotorecept: Jak nezkazit nadýchanou omeletu

Vitalia.cz: Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

Znáte „černý detox“? Ani to nezkoušejte

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Měšec.cz: Jak vymáhat výživné zadarmo?

Jak vymáhat výživné zadarmo?

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

120na80.cz: 5 poporodních problémů a jejich řešení

5 poporodních problémů a jejich řešení

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Měšec.cz: Přejete si číslo účtu na přání?

Přejete si číslo účtu na přání?

Lupa.cz: Slevové šílenství je tu. Kde nakoupit na Black Friday?

Slevové šílenství je tu. Kde nakoupit na Black Friday?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

120na80.cz: Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Rakovina oka. Jak ji poznáte?

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Lupa.cz: Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR