Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů

Autor: 604154

Udrží si vyhledávače své výsadní postavení, nebo posílí pozice sociálních sítí? Jak dokonalé jsou vyhledávací algoritmy? Patří budoucnost sociálnímu, nebo lokálnímu vyhledávání?

Jak se to má s hledáním v reálném čase, vyhledáváním v multimédiích, a co umí chytré mobilní aplikace? Na tyto a další otázky bude hledat odpověď první setkání z nové série Marketing Monday.

Cílem projektu Marketing Monday je poskytnout účastníkům možnost potkat v přátelské atmosféře staré známé i nové kolegy z marketingu, médií a technologií, nabídnout jim vhled do aktuálních témat pod různými pozorovacími úhly, strhující odbornou debatu a inspirativní přednášky, od nichž se mohou odrazit dál ve své práci.

Během těchto setkání, kterých je na rok 2011 naplánováno celkem pět, budou marketingoví profesionálové, zástupci médií a mediálních agentur spolu s odborníky z internetových, telekomunikačních a obecně z technologických firem moci diskutovat například o následujících tématech:

  • poslední trendy v on-line marketingu,
  • konvergence médií a technologií,
  • nové reklamní formáty,
  • mobilní marketing,
  • uživatelsky generovaný obsah,
  • státní zásahy do mediálního trhu,
  • digitalizace „tradičních“ médií.

V pondělí 24. ledna si nenechte ujít první akci z nového seriálu Marketing Monday s podtitulem „Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů.“

Role přednášejících a panelistů se zhostí Dušan Janovský (Seznam.cz), Filip Hráček (Google Czech Republic), Marek Gizela (Seznam.cz), Josef Šlerka (Ataxo Czech), a Tomáš Řehák (konzultant). Hovořit se bude o situaci na českém i světovém trhu, technologických novinkách tradičně silných hráčů Seznam.cz a Google.cz i progresivních start-up projektů a celkově o trendech pro nejbližší budoucnost.


Marketing Monday – Kdo hledá, najde – současnost a budoucnost internetových vyhledávačů
Termín konání: 24. ledna 2011 (18:00 – 21:30 h)
Místo konání: PwC BusinessCommu­nityCenter, Kateřinská 40, Praha 2


Program:
Úvod – Petr Koubský (TUESDAY Business Network)


Vyhledávače jako hlavní vstupní brána do webu – Dušan Janovský (Seznam.cz)
Hledání v sociálních sítích a hledání v reálném čase – Josef Šlerka (Ataxo Czech)
Pohled do budoucnosti vyhledávačů – Marek Gizela (Seznam.cz)


Panelová diskuse:
Současnost a budoucnost internetových vyhledávačů:

  • Marek Gizela (Seznam.cz)
  • Dušan Janovský (Seznam.cz)
  • Tomáš Řehák (konzultant)
  • Josef Šlerka (Ataxo Czech)
  • Filip Hráček (Google Czech Republic)

Závěrečný networking