Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Klíčová událost pro značky o značkách

Buďte pro své zákazníky víc než značka. Začněte s jejím budováním. Definováním vize nebo nakreslením loga to ale nekončí. Jak se značkou pracovat a rozvíjet ji, zazní na #Brandcz.

Prožijte Mezinárodní den žen trochu jinak. Udělejte letos něco pro svoji značku a zavítejte 8. března na konferenci BRANDstorming do kulturního prostoru Royal na Praze 2. Pokud věříte, že dobře nastavená značka dokáže přinést byznysové výsledky, nesmíte tam chybět. A jaká témata pro vás letos pořadatelé TUESDAY Business Network a Lovebrand připravili?

Jak vás výzkum mezi zákazníky dovede k lepší značce

Myslíte si, že provést výzkum není velká věda? Víte, podle čeho zvolit ideální typ výzkumu, na co všechno se ptát a co udělat proto, aby jeho závěry nezůstaly jen na papíře? Konkrétní dopady z realizovaných výzkumů vám ukáže Matez Jindra z Lovebrand.

Pět lekcí z výměny dresu, aneb z externího konzultanta interním brand manažerem

Ze strany dodavatele přešel na stranu klienta. David Šimák z Idealisti, s.r.o. tím změnil pohled na Brand Management. Ve své přednášce se zaměří na běžné chyby při přechodu řízení značky do každodenní rutiny. Poradí vám zároveň, jak se jim vyvarovat.

Syndrom mrtvého PDF a jak mu zabránit

Lukáš Krčil a Roman Zámečník z DigitalBrain Company budou mluvit o tom, jak se od strategického myšlení nejrychleji přesunout ke strategickému jednání. Poradí vám, jak správně briefovat a jak zvládnout přetváření značky v jasnou a dlouhodobou komunikaci.

Rebranding RWE na Innogy

Své logo i jméno měnila vloni na podzim společnost RWE. Od Tomáše Mrkvičky z YOUNG & RUBICAM se dozvíte, jak to celé probíhalo a jak lze úspěšně převést aktiva značky v rámci změny názvu i cílového positioningu.

Nejen přednášky, ale také dvě panelové diskuze vám otevřou oči a ukážou dveře pro ten správný směr za dosažením cíle být „víc než značka“. Vybraní řečníci budou diskutovat o tom, co je vlastně definice značky a zda klienti vědí, co všechno obnáší proces jejího budování. Nebo jak měřit značku a kdy je ten správný čas pro rebranding.

Podívejte se na program konference a staňte se i vy součástí klíčové události pro značky.

Partnerem konference je BrandCloud, mediálně ji podporují Marketing Journal a MediaGuru.cz. Akci organizují konzultantská firma Lovebrand a TUESDAY Business Network v produkci vydavatelství Internet Info.