Konference o internetovém podnikání a všem kolem něj

Odborná konference Czech Internet FORUM se letos opět zaměří na bilanci těch nejzajímavějších události z oblasti internetového podnikání, médií a marketingu.

Navštivte v pořadí již 7. ročník celodenní odborné konference Czech Internet FORUM, která se uskuteční v úterý 6. listopadu v Praze v prostorách s jedinečnou atmosférou divadla Archa. Na konferenci se opět sejdou špičky českého internetu, aby zhodnotily, co se za poslední rok v této oblasti událo, jaké jsou nejnovější trendy a podělí se o názory a zkušenosti na aktuální stav trhu. 

Těšit se můžete na dva paralelní programové proudy, jejichž obsahem budou přednášky předních odborníků zabývajících se tištěnými nebo online médii, telekomunikací, marketingem, podnikáním na internetu, reklamou a dalším souvisejícím tématům. Budou pro vás dále připraveny diskusní panely s přednášejícími, rozhovory, workshopy a v neposlední řadě také praktický networking. 

Pokud chcete držet krok s vývojem a zajímají vás nejnovější trendy výše zmíněných oborů, nezáleží na tom, jestli jste v tomto směru nováčkem či zkušeným matadorem. Na konferenci si každý najde to své téma a zároveň dostává možnost získat nové kontakty, načerpat inspiraci a také motivaci pro svou práci. 

Z programu pro vás vybíráme následující témata:

  • Linus Olsson (Flattr): Jak přimějete fanoušky, aby vám zaplatili nové Mini

Nabízíte na webu nějaký zajímavý obsah? Zkuste Flattr. Spoluzakladatel a výkonný ředitel Flattru Linus Olsson vám poradí jak podporu fanoušků přetavit ve skutečnou finanční podporu. Jak jeden z nejzajímavějších startupů v oblasti placeného obsahu a e-commerce funguje se dozvíte na této přednášce.

  • Miroslav Motejlek (Motejlek.com): Rozložení sil na českém internetu

Ekonomický novinář, provozovatel a majitel projektu Motejlek.com vám ve své přednášce představí svůj pohled na české internetové prostředí. Prozradí např. kdo stojí za největšími internetovými hráči a co všechno drží v rukou.

  • Michal Heisig (Seznam.cz): Co obnáší prodávat reklamu na Seznamu

Obchodní ředitel společnosti Seznam.cz, nejnavštěvovanějšího českého internetového portálu, vám poskytne inspiraci a zajímavé informace v oblasti prodeje reklamy na internetu.

Z programu by vás také mohli zaujmout např. přednášející Martin Jaroš (T-Mobile), Matěj Novák (Centrum Holdings), Rostislav Kocman (mBank), Robert Záruba (Česká televize), David Špinar (H1.cz), Petr Zapletal (Publero.com), Petr Šimůnek (Forbes) a mnoho dalších.

Informace o chystané konferenci spolu s programem a seznamem přednášejících naleznete na www.tuesday.cz. Zájemci o účast se mohou registrovat prostřednictvím online formuláře.

Konferenci Czech Internet FORUM pořádá server Lupa.cz ve spolupráci s nezávislou podnikatelskou sítí TUESDAY Business Network. Generálním partnerem akce je společnost Seznam.cz a hlavním partnerem společnost AllegroGroup. Dalšími partnery jsou Active 24, AdForm, Gemius, GoPay, H1.cz, IBM, MojeID, NetAffiliation, T-Mobile a VisualUnity. Mediálně akci podporují E15.cz, MarketingJournal.cz, MediaGuru.cz, MobilMania.cz, Živě.cz. Mezi produktové partnery patří dále Bageterie Boulevard, ProEvent a UlikeiT.

Internet Info poskytuje obsah s přidanou hodnotou. Nabízí odbornost na webu, konferencích, seminářích a školeních. Nastoluje unikátní témata, přináší souvislosti, staví na osobitosti osobností a objektivitě informací s přesným zásahem. Právě proto čte zpravodajské servery společnosti Internet Info více než 1,8 milionu lidí měsíčně.Internet Info vydává specializované servery o IT, internetu, telekomunikacích, nových technologiích, podnikání, financích, daních, digitálním vysílání a životním stylu. Pořádá desítky vzdělávacích akcí a provozuje TUESDAY Business Network, sociální síť v reálném světě pro firmy a profesionály.

Lupa.cz je již 14 let průvodcem internetových profesionálů i fanoušků online technologií. Zatímco dříve měřila hlavně rychlost připojení, dnes poměřuje úspěchy internetových projektů, tepe nešvary, analyzuje nové příležitosti a málo viditelné souvislosti. Internet se mění před očima, ale jedna jistota zůstává: články na Lupě vydávané o půl sedmé, za kterými hrdě stojí spol.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+