Hlavní navigace

Konference WebTop100 – To nejlepší z digitálního marketingu pro byznys

Podnikáte na internetu nebo provozujete e-shop? Zajímáte se o digitální marketing nebo redesign webu? Zjistěte něco nového a přiučte se od těch nejpovolanějších a nejzkušenějších.
7. 10. 2015

Sdílet

Celodenní konference WebTop100 zaměřená na všechny oblasti digitálního marketingu návštěvníkům nabídne množství užitečných případových studií, analýz chování návštěvníků, nových nápadů pro vaši praxi i možnost navázání nových kontaktů s profesionály z vašeho oboru. Mají nějaký osvědčený recept na to, jak uspět v digitálním prostředí?

Na jednom pódiu se tu vystřídá přes 30 řečníků, včetně několika zahraniční hostů. Jmenujeme například Milan Janecký, Pavlína Louženská, Tomáš Pflanzer, Frank Strzyzewski, Gerry McGovern, Roman Appeltauer a další. A jaká témata vás na konferenci čekají?

Nutriklub.cz: když databáze uživatelů není jen adresář kontaktů
Jak buduje Nutricia vztahy se zákazníkem a získává si jeho loajalitu? Ještě před jeho prvním nákupem. Jak pracovat s databází uživatelů k získávání marketingových insightů a jaké metriky si hlídat? To vám ve své prezentaci ukáže Tereza RoučkováDanone a.s.

Věrného zákazníka si musíme zasloužit
Také se v online marketingu zaměřujete především na zvyšování efektivity akvizičních kampaní? Pokud nemáte vytvořený ucelený koncept komunikace se zákazníky, je vaše snažení předem odsouzeno k neúspěchu. Jak uvažuje marketér, který myslí hlavně na zákazníka? Linda Hlaváčová ze Slevomat.cz vám představí 3 minipřípadovky, které můžete hned aplikovat na váš e-shop.

Videoobsah online – za víc práce… čím dál tím víc muziky
Současná mladá generace, a zároveň vaši budoucí zákazníci, už nevědí, co jsou „klasická“ masová média. Jakými kanály šíříte svůj obsah? Chcete zjistit, kde hledat tento typ zákazníků a co je potřeba jim nabídnout? Jan JirsaLEGO se s vámi podělí o své zkušenosti, jak změřit efekt videoobsahu a prozradí, jak je nejmladší generací konzumován.

Generování profitu v on-line je otázka rozhodnutí!
Díky digitálním médiím jsme získali mnohem lepší měřitelnost a možnost vyhodnocování. Umíme ovšem tato data skutečně správně využívat? Martin PtáčekCross Masters vám ukáže, jak naplno využít marketingový rozpočet v e-commerce k dosažení maximálního profitu či obratu.

Zúčastněte se v řadě již 14. ročníku konference WebTop100 ve středu 11. listopadu v Kongresovém centru U Hájků, Na Poříčí 42 v Praze a získejte jedinečnou příležitost rozšířit si obzory v oblasti digitálního marketingu. Podívejte se na PROGRAM konference WebTop100, který je stále doplňován o nové zajímavé přednášky.

Generálním partnerem konference je společnost Forpsi. Hlavním partnerem je společnost Trask solutions. Partnerem akce je XQueue GmbH. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.czMarketing Journal, Podnikatel.cz, Tyinternety.cz a Živě.cz. Produktovými partnery jsou společnosti POF GROUP S.R.O., Shutterstock a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně zajišťuje Internet Info.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).