Na jaké nástroje online marketingu se v podnikání zaměřit?

Navštivte konferenci WebTop100 a dozvíte se, do jakých nástrojů online marketingu se vyplatí investovat čas i peníze a do jakých ne a proč.

Zveme vás do Konferenčního centra City v Praze, kde se 7. listopadu uskuteční 12. ročník konference o online marketingu WebTop100. Nezáleží na tom, jak je vaše firma velká. Na své si přijdou jak majitelé a provozovatelé e-shopů, tak šéfové malých a středních firem i velkých korporací.

Dozvíte se, jakou hodnotu má loajální zákazník, jak měřit retenci zákazníků, jak používat data, která máte k dispozici, zda a jak byste měli využívat sociální média, jak optimalizovat váš web pro mobilní zařízení a mnoho dalších užitečných informací. 

Konference si dala za cíl inspirovat, vzdělávat a propojovat zajímavé lidi v oblasti digitálního marketingu. Nabídne zajímavý a užitečný obsah jak pro malé a střední firmy, e-shopy, tak i pro velké korporace. V některých tématech se tyto cílové skupiny překrývají, v některých se navzájem mohou inspirovat, některá témata jsou hodně specifická pouze pro někoho. Proto má letošní již 12. ročník konference 3 programové proudy, ve kterých se o své zkušenosti podělí více než 30 odborníků, uvádí Luboš Plotěný, ředitel konzultační agentury Dobrý web, která konferenci pořádá.

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili? Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce zde:

http://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100–2013/ 

Generálním partnerem je společnost Forpsi a partnery jsou Gemius, Seznam.czSiteOne. Mediálně akci podporují E15.cz, HyperMedia, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal, Podnikatel.cz, Strategie, TyInternety, Živě.cz. Produktovými partnery jsou Brand Embassy, ExpressPrint, ULikeIt, XtremeHostessService. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+