Hlavní navigace

Ověřeno: Kdo má spokojené zákazníky, vyhrává

Změňte vaše návštěvníky v zákazníky, poptávky v objednávky a marketing v byznys. Zapojte do vaší firmy User experience, posuňte své podnikání kupředu a zařaďte se před konkurenci.
22. 4. 2014

Sdílet

User experience, volně přeloženo do češtiny jako uživatelský prožitek, je obor zabývající se potřebami a požadavky člověka v souvislosti s využíváním webu, služby nebo produktu. Konkrétně znamená, jaké v něm vzbuzují emoce, jak je vnímá a jak na něj v důsledku působí. Konkurenční boj mezi firmami je velký a cenové rozdíly nabízeného zboží či služeb už nejsou tak velké jako dřív. Na internetu stačí jedno špatné kliknutí a zákazník nakoupí jinde. K odlišení od konkurence je potřeba zvolit jiné účinné zbraně.

User experience – podpora podnikatelských aktivit firmy

Jednou z účinných zbraní pro vás může být zavedení User experience (UX) právě do vaší firmy. Využijte metod UX ke zlepšení spokojenosti vašich zákazníků a zvýšení tržeb. Protože jen spokojení zákazníci se k vám budou často a rádi vracet. Zjistěte, jak uživatelský přístup trvale prosazovat a zlepšovat. Odhalte skryté potřeby vašich zákazníků, probuďte v nich ty správné emoce a překonávejte jejich očekávání.

Proč se vlastně vyplatí User experience dělat a jak jej integrovat do procesů firmy?

Navštivte UX konferenci, jednu z největších akcí zaměřených na User experience (UX) a dozvíte se, jak dělat UX, proč, jak jej napojit na váš web, produkt či službu. A především jak z něj vytěžit maximum a mít spokojené zákazníky.

O své zkušenosti, tipy a praktické rady se s vámi podělí zástupci řady úspěšných společností Internet Mall, Česká spořitelna, Kentico Software, Česká televize, AVG Technologies, Dobrý web a další.

KDY: 21. května 2014
KDE: OK System, Praha

Více informací o konferenci, program, profily přednášejících a registrační formulář najdete na stránkách konference>>

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).