Hlavní navigace

Ovlivňuje doprava zdarma skutečně nákupní rozhodování?

E-shopy zbystřete. E-mailový marketing, segmentace, plánování rozesílek, facebookové kampaně – to vše vás čeká na specializovaném semináři E-Business Akademie.
7. 10. 2014

Sdílet

Vánoce klepou na dveře, nejsilnější prodejní sezóna začíná a vy na ní chcete vydělat co nejvíce. Přijďte si pro tipy na další z řady seminářů E-Business Akademie. Tentokrát na téma Vánoční kampaně a inspirace pro váš e-shop.

Posíláte svým zákazníkům nabídky mailem? Segmentujte. Jak na to se dozvíte od Petra Cikána z ACOMWARE. Vysvětlí vám, proč byste vůbec segmentovat zákazníky měli, jaké jsou základní zdroje segmentace, vysvětlí, jak rozesílky plánovat a také ukáže automatizované mailové kampaně.

Návody a tipy, jak si poradit s náporem na logistiku, se dozvíte od Pavla Včely z General Logistics Systems Czech Republic. Jan Pátek a Roman Šedivý z ROI Hunter zase poradí, jak zvýšíte výkon vaší facebookové kampaně.

Závěr semináře bude patřit konkrétním loňským předvánočním kampaním e-shopů. Chcete se dozvědět, jak podpořit svůj e-shop a zda doprava zdarma skutečně ovlivňuje nákupní rozhodování? Přijďte. Řekne vám to Petr Černohouz z Heureka.cz.

Na odborný seminář se registrujte ZDE.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).