Poptávkové systémy dokáží firmám vydělat bezpracně peníze.

Mnohé firmy mají před hlavní sezónou a ty co už jsou v oboru delší dobu, vědí, že připraveným štěstí přeje. Kde nalézt dostatek zakázek a připravit se na hlavní sezónu?


Největší přísun zakázek jsou schopny zajistit tzv. Poptávkové systémy. V porovnání s reklamou, do které sunete desetitisíce měsíčně, stojí tato služba kolem 3 000 korun na celý rok. Princip fungování poptávkových systémů je jednoduchý. Poptávkové systémy investují statisíce do reklam k získání relevantních zákazníků hledající nejrůznější zboží nebo služby. Tyto „ poptávky“ od zákazníků přeposílají firmám z daných oborů. A ono to opravdu funguje, firmy ze stavebnictví si měsíčně přijdou na více než 3 000 poptávek ze svých oborů.

Především stavebním firmám, které mají před hlavní sezónou, se může investice do poptávkových systémů vyplatit a zajistit zakázky na celou hlavní sezónu. Že je poptávkový systém pro firmy funkční, dokládá i produktová manažerka největšího poptávkového systému AAAPOPTÁVKA.CZ, Štěpánka Kovaříková. „Za poslední měsíce registrujeme více poptávek, pro toto období je to pravidlem, neboť zákazníci hledají firmu s předstihem a často si již nyní vybírají dodavatele pro stavbu domu, rekonstrukci nebo dostavbu. V podstatě k nárůstu poptávek dochází ve všech hlavních oborech, jen u stavebnictví je tento trend nyní výraznější.“ 

Do systému AAAPOPTÁVKA.CZ, se může firma jednoduše registrovat prostřednictvím registračního formuláře. Služby může využívat zdarma, vyplatí se však zainvestovat stovky korun měsíčně a nechat si zasílat poptávky na e-mail s kontaktem na poptávajícího. Bezplatná služba Vám totiž neumožnuje nahlédnutí na kontakt poptávajícího a můžete tak přijít o lukrativní zakázku. Poptávky s kontaktem lze získat již od 390 korun měsíčně.

Užitečnou službou nejen pro dodavatele k prezentaci své práce, ale zejména pro zákazníky vybírající si firmu, je možnost získání relevantních hodnocení od svých zákazníků a prezentovat toto hodnocení přímo na stránkách tohoto webu. Často je právě hodnocení dodavatele rozhodujícím klíčem při výběru firmy.

Je pak na zvážení, zda je výhodnější investovat do vlastní reklamy k získání nových obchodních příležitostí, nebo nechat investovat poptávkový systém, který bude denně zasílat zakázky na e-mail za několik stokorun měsíčně.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+