Sadu kancelářských aplikací Office si teď můžete i pronajmout

Firmy, které chtějí uspořit investiční náklady, mají od 1. října k dispozici nové možnosti, jak pořídit kancelářský software. Předplatné služby Office 365 Business mění pravidla!

Bez sady kancelářských aplikací Office, stejně jako bez e-mailu či možnosti řešit pracovní záležitosti přes chat, se dnes žádná moderní firma neobejde. Nákup licencí byl dříve obtížnější – jakmile přišel nový zaměstnanec, bylo nutné znovu složitě řešit nákup nových licencí. Při jeho odchodu naopak licence přebývaly. Aplikace Office je nyní možné nově zakoupit formou předplatného a nainstalovat až na 5 zařízení, včetně tabletů iPad či chytrých telefonů. Spolu s tím získává uživatel navíc prostor o velikosti 1TB pro ukládání souborů. Díky tomu k nim pak má přístup nejen ze svého počítače, ale také z tabletu či telefonu. Jednoduše řečeno je má vždy po ruce.

Nechte své zaměstnance pracovat

Přikoupit nebo naopak ukončit licenci je dnes více než snadné. Například u nové služby Office 365 Business, která je určená pro firmy s až 300 zaměstnanci a která obsahuje předplatné plných verzí Office aplikací, jako je Outlook, Word, Excel, PowerPoint, OneNote a Publisher, pohybuje na úrovni 250 korun za jednoho zaměstnance měsíčně. To znamená, že majitel firmy může své investice do IT jednoduše rozložit v čase a velmi přesně plánovat. Za tuto cenu přitom získáte nejen balík kancelářských aplikací Microsoft Office vždy v aktuální verzi, ale také 1 TB prostoru pro každého uživatele navíc na online úložišti OneDrive pro firmy.

Pronájem přitom neznamená, že byste museli aplikace používat jen online. Můžete si je nainstalovat na svůj počítač nebo Mac, stejně jak jste byli doposud zvyklí. Uživatel služby Office 365 si může aplikace nainstalovat až na pět svých zařízení, včetně tabletu iPad a chytrých telefonů všech platforem. To umožní vám i vašim zaměstnancům bez problémů pracovat nejen v kanceláři, ale i kdykoli na cestách. Automatická synchronizace souborů uložených na OneDrive vám zaručí, že všechna firemní data ve své aktuální podobě budete mít kdykoli při ruce a neustále zálohovaná. Nezáleží přitom, jestli sedíte u svého stolu nebo třeba na obchodní schůzce.

Jednoduchý způsob přidávání a ubírání licencí otevírá majitelům firem prostor pro zajímavý bonus pro jejich zaměstnance. Mohou jim totiž s relativně malými náklady poskytnout legální kancelářský software a další nástroje i na jejich domácí počítač. V případě odchodu zaměstnance se licence jednoduše ubere.

Profesionální řešení pro e-mail

Omezit se nemusíte jen na tradiční kancelářské aplikace. V případě, že Office již máte, je tu pro vás Office 365 Business Essentials, díky kterému získá každý uživatel vlastní e-mailovou schránku s kapacitou 50 GB, možnost vzdálené komunikace s kolegy a obchodními partnery přes chat či formou videokonference a sdílené úložiště pro efektivní projektové řízení. Nebo své potřeby na IT vyřešte kompletně s Office 365 Business Premium obsahující výhody obou balíčků služeb.

Více informací získáte na www.office365.cz.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+