Hlavní navigace

Únorové veletrhy Styl a Kabo: přehlídka kvalitní módy

 Autor: 518993
22. 2. 2011

Minulý týden skončily tradiční módní veletrhy Styl a Kabo, které probíhaly od úterý 15. února na brněnském výstavišti.

Návštěvníci si mohli prohlédnout aktuální kolekce více než šesti set oděvních, obuvnických a kožedělných značek na celkové výstavní ploše o rozloze více jak deset tisíc metrů čtverečních. Veletrhů se zúčastnili nejen čeští, ale i zahraniční vystavovatelé. Jejich celkový podíl byl zhruba 26 %, přičemž největší zastoupení měli slovenští vystavovatelé.

Ve všech třech pavilonech, P, V i F, bylo rušno, i když sami vystavovatelé zaznamenali úbytek návštěvníků. Příčinou muže být i to, že STYL a KABO jsou nyní čistě kontraktační veletrhy a tak se na módních veletrzích neobjevila veřejnost, ale pouze obchodníci a odborníci. To mnozí vystavovatelé uvítali. Na veletrzích jsme myslím počtvrté a jsme spokojenější než minule. Hlavně proto, že letos je Styl a Kabo B2B. Můžeme se tak soustředit plně na obchodní partnery, navazování kontaktů a uzavírání obchodů, což je pro nás důležité, řekli zástupci firmy DAMAKO, kteří na veletrzích představovali kolekci košil FREDERICK.

Kromě stálých vystavovatelů se Jedním z nováčků, kteří se na veletrzích Styl a Kabo objevili, je i značka Lego Wear. Brand manager značky, Jarmila Janíková, ocenila nejvíce vysokou profesionalitu módních přehlídek: Módní přehlídky považuji za velkou přednost veletrhů. Jde vidět, že zde působí opravdoví profesionálové, přehlídky jsou skvěle připravené, od nasvícení přes choreografii. I díky tomu naše oblečení vypadá na dětech skvěle a výborně se prezentuje. Nováčky a zároveň zástupci zahraničních firem byly značky ONE-O-ONE Paris se svou kolekcí oblečení pro podzim/zima 2011 v nadměrných velikostech a značka BUTKA FUR se svou kolekcí kožichů a bund. Veletrhy Styl a Kabo se nám velmi líbí, kolekce, kterou tu představujeme, má široké rozpětí konfekčních velikostí a má zde velký úspěch. Máme skvělou příležitost, jak získat kontakty, ale také uzavřít kontrakty, uvedla zástupkyně firmy ONE-O-ONE Paris. Spokojeni byli i vystavovatelé z Rakouska, kteří pod značkou BUTKA FUR přivezli dvě kolekce, kvalitní kožichy, kožešinové výrobky a módní oděvy a kolekci určenou speciálně pro mladé pod značkou COOL. Chválili zvláště organizaci celých veletrhů Styl a Kabo, přiznali však, že je pro ně velmi těžké se prosadit kvůli vysokým cenám svých oděvů.

Právě finance hýbaly módními veletrhy Styl a Kabo nejvíce. Mnozí vystavovatelé si povšimli, že ubývá tradičních českých značek. Hodně se diskutovalo o hospodářské krizi, která textilní průmysl zasáhla poměrně citelně. Iveta Lužná, zástupkyně tradiční české značky MODĚVA si posteskla, že je český trh je zahlcený levnými oděvy z Číny a tradiční kvalitní české modely se nemají moc šancí prosadit. To potvrdila i Alena Šustrová ze značky PLEAS: Hledají se levnější, bohužel také méně kvalitní, možnosti. Spodní prádlo primárně nevidíte, stejně tak nevidíte, kdo doma spává v kvalitním pyžamu. Příliv čínského zboží tomu jen nahrává. I my jsme šli s cenami dolů, i přes rostoucí cenu bavlny, ale s kvalitou nikoli. Budeme rádi, když to zákazníci ocení.

Celkově však vystavovatelé považují módní veletrhy Styl a Kabo za skvělou příležitost, jak navázat kontakty a uskutečnit obchody. Naše značka se rozvíjí a veletrhy jsou pro nás úspěšné co se týče navázání spolupráce, výměny kontaktů a uzavírání obchodu, byla potěšena Tereza Gajdošová, zástupkyně značky GEOX. Pro značku NOVESTA byly veletrhy Styl a Kabo v letošním roce místem, kde tato znovuobnovená značka navazovala nové i oživila starší kontakty. Naše značka teď uskutečnila velký návrat na trh. Náš stánek zde na Kabo je hlavně z důvodu představení znovuobnovené značky Novesta a oživení podvědomí o značce Novesta. Velmi se nám tu líbí a pokud se chceme dostat zpět do povědomí českého trhu, veletrhy Styl a Kabo jsou jedinečnou příležitostí, jak tomu pomoci, řekl Luboš Zálešák. Stejně tak nováček, značka Sorel, považuje veletrhy Styl a Kabo za mimořádnou příležitost, jak uvedla Radka Hromadová Šabatková: Na veletrzích vystavujeme poprvé, naše účast tady plní účel, za kterým jsme přijeli, a to je představit značku Sorel českým obchodníkům. Kolekce, kterou jsme přivezli, spojuje funkčnost a design. Primární cíl pro nás byl získat kontakty, což se podařilo. Navázání nových kontaktů, ale i utužení těch již uskutečněných jsou také jedním ze smyslů veletrhů Styl a Kabo.

Příští, již 38. mezinárodní veletrhy módy a obuvi Styl a Kabo se uskuteční v nových výstavních dnech neděle až úterý v termínu od 21. do 23. srpna 2011.

Styl a Kabo velký
120na80.cz: Vitaminová abeceda

Vitaminová abeceda

DigiZone.cz: Sat novinky: Fransat UHD Demo

Sat novinky: Fransat UHD Demo

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Měšec.cz: Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Zdravotní a sociální pojištění 2017: Připlatíte

Vitalia.cz: 9 největších mýtů o mase

9 největších mýtů o mase

Lupa.cz: Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Insolvenční řízení kvůli cookies? Vítejte v ČR

Vitalia.cz: V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

Vitalia.cz: To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

To není kašel! Správná diagnóza zachrání život

Vitalia.cz: Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

Naučí vás péct kváskový chléb bez lepku i s lepkem

DigiZone.cz: Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

Digi CZ výrazně zlevnila balíček HBO

DigiZone.cz: ČRa DVB-T2 ověřeno: Hisense a Sencor

ČRa DVB-T2 ověřeno: Hisense a Sencor

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Vitalia.cz: Manželka je bio, ale na sex moc není

Manželka je bio, ale na sex moc není

DigiZone.cz: ČRa DVB-T2 ověřeno má i Sharp

ČRa DVB-T2 ověřeno má i Sharp

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

DigiZone.cz: HD programy ČT i v UPC Horizon

HD programy ČT i v UPC Horizon

Lupa.cz: UX přestává pro firmy být magie

UX přestává pro firmy být magie