Hlavní navigace

Úspěšný e-shop = loajální zákazníci

Úspěšný e-shop potřebuje loajální zákazníky. Ale co vlastně taková loajalita obnáší? Vyplatí se dávat zákazníkům slevy, dárky a bonusy?

78 % spotřebitelů připouští, že nejsou loajální. 46 % lidí přejde k nové značce, jen aby získali nějakou odměnu. A 29 % spotřebitelů mění značky jednoduše pro větší rozmanitost a novost. Existuje zkrátka příliš mnoho možností, aby zůstali věrní jedné jediné.

Na konferenci E-Business Forum se letos zaměříme právě na loajalitu. Zjistíte, jak se o zákazníky nejlépe starat i jak si jejich zájem udržet. Jak získat zákazníky, kteří nejen že se k vám budou vracet, ale budou vás i doporučovat dál.

A na co konkrétně se můžete těšit?

Zákazník má dnes tolik možností jako nikdy předtím. Nabídku jednotlivých e-shopů si porovná v několika vteřinách. Jaké faktory přitom ovlivňují jeho rozhodovací proces? Lze ho nějak řídit a ovlivnit? Lze dosáhnout alespoň jisté míry věrnosti? Dozvíte se od specialistky na strategii značek a analýzu zákaznického chování Jany Lelovičové z KNOWLIMITS Group. 

Zakladatelka Sushiqueen Bára Rektorová rozebere, jak si získat a udržet loajální zákazníky pomocí jednoduchých a levných technik a strategií, na které se často zapomíná.

Tomáš Haškovec, ředitel marketingu SpokojenyPes.cz je přesvědčen, že zákazníka nejspíše udržíte zážitkem a osobním přístupem. Ve své přednášce prozradí základní mantru pro obchod, logistiku, support i marketing. 

Radek Hrachovec z Pricewise, který už skoro dvacet let zkoumá loajalitu zákazníků, přichází se špatnou zprávou: Žádná opravdová loajalita zákazníků neexistuje. Tvrdí, že lidé jsou nejvíce věrní z pohodlnosti, proto nabádá k rozdávání, a ukáže, jak využívat odměny v obchodním vztahu.

Na konferenci dále vystoupí například ředitel Heureky Tomáš Braverman, CEO Mall Group Jakub Havrlant, Michal Bilka ze Slevomatu, zakladatel Slevomatu a DameJidlo.cz Tomáš Čupr nebo CEO Bonami David Šiška. 

Konference E-Business Forum se koná 27. září v Praze. Podrobnosti z programu i možnost registrace najdete zde.

Generálním partnerem konference je Heureka. Pro APEK ji produkuje Internet Info

Podnikatel.cz: K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

K EET. Štamgast už peníze na stole nenechá

Podnikatel.cz: Změny v cestovních náhradách 2017

Změny v cestovních náhradách 2017

120na80.cz: Rovnátka, která nejsou vidět

Rovnátka, která nejsou vidět

Podnikatel.cz: 3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

3, 2, 1..EET startuje. Na co nezapomenout?

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Vitalia.cz: Jedlé kaštany jsou trpké, je třeba je tepelně upravit

Jedlé kaštany jsou trpké, je třeba je tepelně upravit

Podnikatel.cz: Podnikatelům dorazí varování od BSA

Podnikatelům dorazí varování od BSA

Root.cz: Certifikáty zadarmo jsou horší než za peníze?

Certifikáty zadarmo jsou horší než za peníze?

Root.cz: Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Firefox hodí za rok přes palubu stará rozšíření

Vitalia.cz: Paštiky plné masa ho zatím neuživí

Paštiky plné masa ho zatím neuživí

Lupa.cz: Proč Stream netočí jen Kancelář Blaník?

Proč Stream netočí jen Kancelář Blaník?

DigiZone.cz: „Black Friday 2016“: závěrečné zhodnocení

„Black Friday 2016“: závěrečné zhodnocení

120na80.cz: Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Na ucho teplý, nebo studený obklad?

Root.cz: 250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

250 Mbit/s po telefonní lince, když máte štěstí

Podnikatel.cz: Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

Informovat o EET musí i e-shopy, nebo zaplatí

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Podnikatel.cz: Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Dva doklady netřeba, dejte to na účtenku k EET

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Vitalia.cz: Perníčky: na uležení i hned měkké

Perníčky: na uležení i hned měkké

Lupa.cz: Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky

Proč firmy málo chrání data? Chovají se logicky