Hlavní navigace

Význam firemního designu roste také v oblasti reklamního zboží

4. 6. 2012

Rostoucí tlak na dodržování firemního designu již není doménou jen velkých korporací – stále více středních i menších společností začíná preferovat reklamní předměty, které budou propagovat firmu a její identitu nejen obyčejným logem, ale přímo svým zpracováním – barvou, stylem, materiálem apod.

Trend rostoucí role firemní identity

Rok od roku se zvyšují nároky společností na podobu vlastních propagačních předmětů. Začíná převládat trend, který se odklání od klasických levnějších reklamních předmětů a zaměřuje se více na zboží s originálními prvky a vyšší užitnou hodnotou. Firmy více dbají na způsob, jak je komunikovaná jejich image a firemní identita. V tomto smyslu nabývají na důležitosti i věci běžné každodenní potřeby, které mají rovněž důstojně odrážet vizuální podobu společnosti.

Dobrým příkladem jsou diáře, které zůstávají velmi oblíbeným dárkem a pochopitelně každoročně stoupá požadavek na jejich kvalitu. Díky svému každodennímu využití a možnosti nést firemní sdělení, se stávají z diářů bezkonkurenční komunikační prostředky pro prezentaci firemní identity a zakotvení povědomí o dané značce. A i přes tyto jedinečné propagační možnosti bylo dosud pro marketingové pracovníky časově náročné zorientovat se v možnostech úpravy diářů na míru, či dokonce získat rychle více různých vizuálních ztvárnění s cenami pro rozhodnutí, jaký styl, barevné provedení apod. bude nejlépe vyhovovat firemní identitě a rozpočtu.

Pro usnadnění práce marketingovým pracovníkům, přináší společnost iNETPrint.cz, inovátor na českém trhu v oblasti řešení reklamního zboží, moderní on-line konfigurátor diářů na míru, který vyjde maximálně vstříc při návrhu a kalkulaci pracovních diářů ve firemním designu.

S konfigurátorem je návrh firemního diáře otázkou 1 minuty

On-line konfigurátor je praktický nástroj, který umožní v několika jednoduchých krocích navrhnout vizuální podobu diáře na míru firemnímu designu. Pomocí jednoduchého klikání na nabízené možnosti lze snadno zkoušet různé barevné variace, styly a provedení diáře. Součástí konfigurátoru je také kalkulátor, který pro navržený diář včetně všech reklamních prvků ihned zobrazí cenu. Uživatel tak výrazně ušetří svůj čas, usnadní si práci a může se rychle rozhodnout bez čekání na reakci na poptávku.

Při sestavování diářů získá zákazník požadovaný design na míru volbou ze 6 vizuálních stylů (způsobů obšití), 6 typů vnitřního kalendária, 16 druhů a barev materiálů a 6 různých designů ražby letopočtu, které lze libovolně kombinovat. Náhled sestaveného diáře se automaticky on-line zobrazuje přímo na stránce při jakékoliv změně parametrů. Sestavit si vlastní diář je opravdu zábava!

Zákazníci mohou do diáře doplňovat také další reklamní prvky, které posílí vizuální identitu firmy. Jedná se o záložku s potiskem, potisk předsádky diáře (1. a 2. strana) nebo např. vložení listů s vlastní prezentací na jakékoliv místo v diáři. Tyto diáře na míru může zákazník získat od iNETPrint.cz již od 200 kusů během 4–6 týdnů podle složitosti a množství.

Rozpočet hlídají on-line kalkulátory

Jelikož je cena v marketingových rozpočtech významným aspektem, je důležité, aby zákazník získal co nejrychleji také představu o ceně navrženého diáře. K tomu slouží integrovaný kalkulátor, který nejen, že ihned spočítá cenu, ale umožní srovnat ceny pro různé varianty kalendária a rozměru diáře a také různá množství – cena totiž s počtem kusů výrazně klesá!

Ve výsledné kalkulaci lze zjistit detailní cenový rozklad, tedy z jakých položek se výroba diáře na míru skládá a jak která ovlivňuje výslednou cenu za kus. To zákazníkům umožní se snadno rozhodnout, který z reklamních prvků stojí za to využít a který je možné vynechat, aby se výroba vešla do stanoveného rozpočtu.

Reklamní předměty a další produkty

iNETPrint na webu představuje i katalog reklamních předmětů, který nabízí na 14.000 praktických dárků. Katalog je opatřený inteligentním vyhledávačem, který usnadní nalezení vhodného dárku dle kategorie, barvy, materiálu či ceny. Reklamní předměty a jejich potisk lze rovněž on-line zkalkulovat a objednat.

Ve vylepšování, zdokonalování a modernizaci technologií a služeb si ale firma klade stále vyšší cíle. Proto se klienti mohou i nadále těšit na řadu novinek a inovací pro jednoduché nakupování produktů na míru.

Součástí služeb společnosti iNETPrint je poradenství a dohled na efektivní vyřízení objednávky. Webové zákaznické centrum umožňuje sledovat průběh objednávek i poptávek on-line, včetně podrobné historie jednotlivých kroků přípravy zakázky, uploadovat podklady, kdykoliv se vracet ke všem kalkulacím a dále s nimi pracovat.

Nejžádanější oblasti sortimentu iNETPrint:

Podnikatel.cz: Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Na poslední chvíli šokuje výjimkami v EET

Vitalia.cz: Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Chtějí si léčit kvasinky. Lék je jen v Německu

Podnikatel.cz: Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Přehledná titulka, průvodci, responzivita

Vitalia.cz: Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Nejlepší obranou při nachlazení je útok

Měšec.cz: Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

Europlatby: někde bez poplatku, jinde i 350 Kč

DigiZone.cz: ČRa DVB-T2 ověřeno má i Sharp

ČRa DVB-T2 ověřeno má i Sharp

DigiZone.cz: Filmbox Live pro předplatitele UPC DTH

Filmbox Live pro předplatitele UPC DTH

DigiZone.cz: ČRa DVB-T2 ověřeno: Hisense a Sencor

ČRa DVB-T2 ověřeno: Hisense a Sencor

Měšec.cz: Přejete si číslo účtu na přání?

Přejete si číslo účtu na přání?

Vitalia.cz: Fotorecept: Jak nezkazit nadýchanou omeletu

Fotorecept: Jak nezkazit nadýchanou omeletu

DigiZone.cz: Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Perspektivy TV v roce 1939 podle časopisu Life

Měšec.cz: Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Jak levně odeslat balík přímo z domu?

Podnikatel.cz: Udávání kvůli EET začalo

Udávání kvůli EET začalo

Vitalia.cz: I církev dnes vyrábí potraviny

I církev dnes vyrábí potraviny

Root.cz: Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Nová třída SD karet A1 s vysokým výkonem

Podnikatel.cz: Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Babiše přesvědčila 89letá podnikatelka?!

Vitalia.cz: V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

V SAPĚ našli nelegální porážku kachen

Podnikatel.cz: Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Zavře krám u #EET Malá pokladna a Teeta?

Podnikatel.cz: EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

EET: Totálně nezvládli metodologii projektu

Podnikatel.cz: Italové dělají mozzarellu z mléka z Česka

Italové dělají mozzarellu z mléka z Česka