WebTop100 – konference pro všechny, kdo to s internetovým podnikáním myslí vážně

Chcete zvýšit prodeje a maximalizovat zisk? Zajímá vás, jak efektivně využít internet k propagaci a potřebujete se zorientovat ve stále měnícím se světě sociálních sítí?

Odpovědi nejen na tyto otázky týkající se digitálního marketingu redesignu webu v podnikání získáte od více než 30 odborníků na 13. ročníku konference WebTop100. Čeká vás mnoho zajímavých přednášek s praktickými ukázkami a reálnými čísly, případové studie, diskuzní panely, workshopy i analýzy. To vše ve třech proudech zaměřených na e-shopy, malé, střední i velké firmy a korporace ve čtvrtek 6. listopadu v Konferenčním centru City.

Přijďte se dozvědět, jak můžete zefektivnit vaše online podnikání nebo vylepšit už dobře nastartovanou strategii. Řeč bude mimo jiné o sociálních sítích, zákaznické péči, sběru dat a jejich vyhodnocování, retargetingu, SEO a obsahové strategii, digitálním PR nebo také věrnostních programech.

Přinášíme malou ochutnávku z programu:

Facebook základem našeho marketingu – Ivan Petrův, Brašnářství Tlustý

Dozvíte se, jak se malému brašnářství na pokraji krachu podařilo přeměnit na prosperující firmu díky skvěle zpracované webové prezentaci a propagaci na Facebooku. Nyní má přes 15 fanoušků na Facebooku a prodává své výrobky do všech koutů světa.

Kupónový marketing jako významný zdroj získávání nových zákazníků – Henrich Lauko, Balík Plus 

Jak ovlivňují slevové kupóny rozhodování spotřebitele o koupi? Jaký je potenciál slevových kupónů? Jak lze snížit náklady na balení balíků a zároveň zvyšovat loajalitu zákazníků?
Odnesete si také návodný postup na 5 kroků k dobře realizované kupónové kampani.

E-shopy, prodávejte stejné zboží za různé ceny – Petr Kováčik, Skrz.cz

Zjistěte, jestli je lepší mít stejné ceny jako konkurence nebo se odlišit jinou cenou.

Zaujala vás konference a rádi byste se jí zúčastnili? Program, profily přednášejících a registrační formulář naleznete na stránkách akce zde:

http://www.tuesday.cz/akce/konference-webtop100–2014/

Generálním partnerem konference je společnost Forpsi. Hlavním partnerem je společnost MediaFactory. Partnery akce jsou Acomware, eMerite, GemiusSociomantic. Mediálně akci podporují E15.cz, Lupa.cz, Marketing&Media, MJournal, Podnikatel.cz, Strategie, Živě.cz. Produktovým partnerem je společnost STRV. Organizátorem akce je společnost Dobrý web. Produkčně akci zajišťuje Internet Info.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+