Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

WebTop100 poradí firmám, jak na digitální marketing

Facebook metriky, hodnota zákazníka, GDPR, influenceři, redesign webu. Lákavá témata konference WebTop100 zazní už 15. listopadu v Praze.

Zajímá vás, jaké jsou trendy současného i budoucího digitálu? Jaká témata se aktuálně řeší ve firmách? Jaké jsou nejlepší digitální projekty tohoto roku? Pak přijďte ve středu 15. listopadu na konferenci WebTop100. Opět vám nabídneme ty nejlepší případové studie, expertní analýzy, inspirativní řešení a nevšední přístupy, jak z digitálního marketingu vytěžit maximum. To vše v největším možném detailu. Na své si přijde každý.

V programu konference se totiž objeví osobnosti digitálního marketingu nejen z korporací, ale i ze startupů. A co vás v něm čeká? Pohlédneme do budoucnosti sociálních sítí a digitálu, posvítíme si na řízení webových projektů, změříme neměřitelné a načerpáme inspiraci nejen od startupů.

V roli zahraničního spíkra vystoupí Mariia Bocheva z OWOX. Většina firem má k dispozici nepřeberné množství dat, ale neumí z nich vyčíst ty správné informace. Mariia vám proto představí 4 řešení, která nevyžadují přehršle peněžních a časových prostředků, a přesto skvěle fungují.

Zdeněk Kučera z Kinstellar vám zprostředkuje pohled na 10 klíčových výzev, které nás kvůli GDPR a ePrivacy čekají. Prakticky a bez paragrafů. Bohumil Pokštefl z Kontentino vám dále řekne, na co si dát pozor při vyhodnocování kampaní na Facebooku a jak chápat jednotlivé metriky.

Jana Florentýna Zatloukalová založila blog Kucharkaprodceru.cz. Uslyšíte levný recept na digitální obsah, na kterém si pochutnává přes 500 000 lidí za měsíc a který v podstatě sám prodává knížky, které napsala.

Luboš Plotěný z agentury Dobrý web vám nabídne konkrétní příklady, jak české brandy díky využití UX metod dokázaly znásobit efektivitu svého digitálního marketingu. Filip Dřímalka z Digiskills.cz se pak zaměří na dopady digitálních inovací na to, jak člověk bude v nejbližší budoucnosti využívat technologie a jak to ovlivní (nejen) weby budoucnosti.

Martin Pejša z Creative Dock se s vámi podělí o své zkušenosti s budováním a testováním propozice startupu. Jan Tichý z Medio Interactive vám na konkrétních příkladech ukáže, jak předejít problémům Cross-channel marketingu a poradí, jak z jeho výzev vytěžit maximum pro vlastní byznys.

Pokud vás kromě zajímavých přednášek lákají také networking s profesionály z různých oborů a vzájemné sdílení know-how, tahle konference je ideálním místem. Přijďte i vy 15. listopadu do Národního domu na Vinohradech a zažijte den plný inspirace pro digitální marketing vaší firmy.

Hlavními partnery konference jsou společnosti Forpsi a Hypoteční banka. Partnerem akce jsou OWOX a SiteOne. Mediálně akci podporují Lupa.cz, Marketing Journal a Podnikatel.cz. Produktovými partnery jsou Ackee, Audioteka.cz, ChargeBox, lenošíme.cz a STRV. Organizátorem akce je konzultační agentura Dobrý web, produkčně ji zajišťuje Internet Info.