Zákazníci vás vnímají jen tak, jak se prezentujete

Znáte to, podnikáte už léta, ale stále vaše značka nemá pořádně renomé, vnímají vás jen jako malého živnostníka nebo firmu. Jak to však změnit?

V podnikání se Vám daří jen průměrně, pořád tomu něco chybí. Kladete si otázku Co dělám špatně? Ve většině případů je odpověď jednodušší než jste si mysleli. Nevíte se prodat. Nemáte žádnou, nebo jen minimální reklamu a vůbec se nevěnujete vlastnímu brandingu. Jsou to tvrdá slova ale je to tak! Zákazníci vás jako značku nebudou vnímat, dokud se tak sami nebudete prezentovat.

Podnět

Zákazníci nakupují často emotivní. Dejte jim proto podnět. Je jasné, že pokud prodáváte například stavební materiál, tak s designem produktu nic neuděláte. Věnujte se ale o to více grafice a provedení vašich vizitek, případně letáků a větším partnerem odevzdávejte cenové nabídky ve stylových pořadačích . Vzbudíte dojem profesionála a budete zákazníkovi stále na očích. Určitě si řeknete „To je sice hezké, ale stojí to hodně peněz.“ Není to však pravda. Nemusíte si dát přece vytlačit 1 000 ks. Pokud jste menší podnik, postačí vám i 50 kusů a to váš firemní rozpočet určitě nezatíží. 

Příklad: 50ks pořadačů do 15 stran – 2945,39Kč s DPH (58,90Kć na jednoho zákazníka) 

Dotyk

Není vizitka jako vizitka. Pokud si myslíte, že ušetříte pokud si vytisknete vizitky doma a pak nastříháte nůžkami, máte pravdu. Ale takto dáváte vašemu zákazníkovi najevo, že si ho nevážíte a šetříte na něm.

Pokud však potenciálnímu partnerovi předáte vkusnou vizitku a ještě i na hodnotném papíře, již při prvním dotyku bude vědět, že tak jako máte smysl pro detail při vizitkách, ho budete mít i na vámi nabízených službách. Doporučujeme vám 380g matně laminované vizitky, které jsou hladké jako samet. Nic ale nezkazíte ani standardními 350g kvalitními vizitkami.

Příklad: 100ks matně laminovaných vizitek 380g – 494,50Kč s DPH (4,95Kć na jednoho zákazníka) 

Vědomí

Pokud k vám do kanceláře chodívají často zákazníci, doporučujeme vám si dát do kanceláře na dobře viditelné místo vkusnou tabuli s hlavními benefity, které vaše firma nabízí a proč by měli nakupovat právě u vás. To v čem jste fakt dobří musí mít stále na očích. Pro tento účel však může výborně posloužit i levný rollup.

Příklad: Roll-Up Dynamic – 1 625Kč s DPH(efekt k nezaplacení)

Tečka

Když posíláte faktury poštou, nebo je předáváte zákazníkovi osobně, celou spolupráci ukončete trošku efektně. Zabalte fakturu do obálky s potiskem vaší firmy. Faktuře přidáte na vážnosti a upevníte si svou značku. Obálky s potiskem jsou v dnešní době již levná záležitost a za ten efekt to stojí.

Příklad: 100ks obálek DL s potiskem – 1491,80Kč s DPH (14,92Kč na zákazníka) 

Teď už víte jak na to. Doporučujeme vám začít s budováním vaší značky ihned. S grafikou vám rádi pomohou naši grafici zdarma. Klikněte na www.expressprint.cz.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+