Hlavní navigace
Už zbývá jen pro podání daňového přiznání. Vyřešte je s našimi chytrými formuláři a tipy na slevy.

Obchodní značka (brand)

Abyste věděli, jak nastavit a řídit svou značku

Průvodce je rozdělen do následujících částí, které svou posloupností přibližují celý proces nastavení obchodní značky. 

  1. Analýza trhu – prozkoumejte, kde je vaše místo na trhu
  2. Zákazník – poznejte chování zákazníků, vytvořte si cílové segmenty
  3. Definice značky – definujte, jaká je podstata značky
  4. Ztvárnění značky – navrhněte název, logo a další vizuální prvky
  5. Měření značky – změřte, zda značka přináší kýžený efekt

Cílem tohoto průvodce resp. slovníku je přibližit malým a středním podnikatelům téma budování značky. Nikoliv podat vyčerpávající odborný pohled na obor a podchytit všechny existující přístupy k jednotlivým částem brand buildingu. Jedině tak může tento slovník fungovat zároveň jako průvodce.

Autoři průvodce

Tohoto průvodce vytvořili konzultanti z firmy Lovebrand. Ta se svým posláním snaží ukázat podnikatelům, že má smysl budovat a řídit svou značku vědomě a systematicky už od začátku podnikání. Že to není žádná věda se můžete sami přesvědčit v tomto průvodci anebo v seriálu Budujeme značku


Matez Jindra

Honza Páv

Pomohla Vám tato stránka?

Hodnocení stránky: 4