Seriál Budujeme značku

Letní obsahový speciál o budování značky ve spolupráci s Lovebrand.cz.

Jak dostat nově nadefinovanou značku ke kolegům i zákazníkům?

Prošli jsme celým postupem strategie značky. Co je potřeba promyslet, abyste ji teď skutečně uvedli do života, namísto toho, aby zůstala jen založena v šuplíku?

I WC může budovat značku. Zjistěte, kde všude se potkává značka a váš zákazník

Někteří mají pocit, že značku potřebujete, abyste měli lepší kampaně či víc lajků na Facebooku. Analýza touchpointů vás ale přesvědčí, že branding sahá dále.

„Vážený kliente, to bude f poho.“ Nastavte si tonalitu komunikace značky

„Kliente, to bude f poho“, nebo „Děkujeme Vám za Váš zájem“? Při budování značky je zásadní zvolit i tonalitu komunikace, tedy to, jak značka mluví.

Růžová není jen pro slečinky. Poradíme, jak vybrat vhodné logo i barvy

Logo není vaše značka. Logo je to, co je vidět a co pomáhá lidem si vaši značku vybavit. Nechali byste tuhle práci dělat vaši neteř nebo kluka od vedle?

Jak vymyslet název pro vaši značku, aby ji čas neudusil? Tady je 8 přístupů

Nad názvem vaší značky je nutné přemýšlet, a k tomu se hodí brainstorming. V dalším díle o budování značky vás naučíme, jak takový název vlastně vymyslet.

Páteční koťátka už nikoho nebaví. Postavte svou značku na pevných základech

Prázdné značky jsou jako paruka. Když jednou víc foukne, jdou do háje. Pokud chcete, aby vám značka pomáhala v byznysu, potřebuje obsah.

Alena, 29 let, ráda se opaluje nahá. Víme, jak vám pomůžou persony v podnikání

Při budování značky je důležité brát v potaz samotného zákazníka. Vaše cílová skupina by měla mít pocit, jako by produkt či služba vznikaly přímo jí.

Konkurence: Zjistěte si, které značky bojují o přízeň vašich zákazníků

Ve čtvrtém díle seriálu Budujeme značku se zaměříme na konkurenci. Vysvětlíme, co je positioning a proč by vás vůbec měla konkurence zajímat.

Produkt nebo služba: Dokážete říct, v čem je vaše firma nejlepší?

Význam značky už je jasný. Cestu, jak si stanovit poslání byznysu, už také znáte. Podíváme se nyní na zoubek vašemu produktu, případně službě.

Poslání firmy: Všichni by měli vědět, co vás ráno vytáhne z postele

V dalším článku seriálu Budujeme značku se zaměříme na poslání firmy. Ukažte svým zákazníkům, proč ráno vstáváte a jdete do práce. Lidi to zajímá.

7 důvodů, které vás přesvědčí, že má smysl začít makat na svojí značce

Podtrhněte své podnikání značkou. V rámci seriálu o budování brandu nabízíme praktické rady, jak na své značce začít pracovat.

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+