Hlavní navigace

Seriál Budujeme značku

Letní obsahový speciál o budování značky ve spolupráci s Lovebrand.cz.

Jak dostat nově nadefinovanou značku ke kolegům i zákazníkům?

Prošli jsme celým postupem strategie značky. Co je potřeba promyslet, abyste ji teď skutečně uvedli do života, namísto toho, aby zůstala jen založena v šuplíku?

Honza Páv , Matez Jindra

22. 9. 2015 0:00

I WC může budovat značku. Zjistěte, kde všude se potkává značka a váš zákazník

Někteří mají pocit, že značku potřebujete, abyste měli lepší kampaně či víc lajků na Facebooku. Analýza touchpointů vás ale přesvědčí, že branding sahá dále.

Honza Páv , Matez Jindra

15. 9. 2015 0:00

„Vážený kliente, to bude f poho.“ Nastavte si tonalitu komunikace značky

„Kliente, to bude f poho“, nebo „Děkujeme Vám za Váš zájem“? Při budování značky je zásadní zvolit i tonalitu komunikace, tedy to, jak značka mluví.

Honza Páv , Matez Jindra

8. 9. 2015 0:00

Růžová není jen pro slečinky. Poradíme, jak vybrat vhodné logo i barvy

Logo není vaše značka. Logo je to, co je vidět a co pomáhá lidem si vaši značku vybavit. Nechali byste tuhle práci dělat vaši neteř nebo kluka od vedle?

Matez Jindra , Honza Páv

1. 9. 2015 0:00

Jak vymyslet název pro vaši značku, aby ji čas neudusil? Tady je 8 přístupů

Nad názvem vaší značky je nutné přemýšlet, a k tomu se hodí brainstorming. V dalším díle o budování značky vás naučíme, jak takový název vlastně vymyslet.

Honza Páv , Matez Jindra

25. 8. 2015 0:00
| 5

Páteční koťátka už nikoho nebaví. Postavte svou značku na pevných základech

Prázdné značky jsou jako paruka. Když jednou víc foukne, jdou do háje. Pokud chcete, aby vám značka pomáhala v byznysu, potřebuje obsah.

Honza Páv , Matez Jindra

18. 8. 2015 0:00

Alena, 29 let, ráda se opaluje nahá. Víme, jak vám pomůžou persony v podnikání

Při budování značky je důležité brát v potaz samotného zákazníka. Vaše cílová skupina by měla mít pocit, jako by produkt či služba vznikaly přímo jí.

Máša Dudziaková , Matez Jindra

11. 8. 2015 0:00
| 2

Konkurence: Zjistěte si, které značky bojují o přízeň vašich zákazníků

Ve čtvrtém díle seriálu Budujeme značku se zaměříme na konkurenci. Vysvětlíme, co je positioning a proč by vás vůbec měla konkurence zajímat.

Honza Páv , Matez Jindra

4. 8. 2015 0:00
| 2

Produkt nebo služba: Dokážete říct, v čem je vaše firma nejlepší?

Význam značky už je jasný. Cestu, jak si stanovit poslání byznysu, už také znáte. Podíváme se nyní na zoubek vašemu produktu, případně službě.

Honza Páv , Matez Jindra

28. 7. 2015 0:00

Poslání firmy: Všichni by měli vědět, co vás ráno vytáhne z postele

V dalším článku seriálu Budujeme značku se zaměříme na poslání firmy. Ukažte svým zákazníkům, proč ráno vstáváte a jdete do práce. Lidi to zajímá.

Matez Jindra , Honza Páv

21. 7. 2015 0:00

7 důvodů, které vás přesvědčí, že má smysl začít makat na svojí značce

Podtrhněte své podnikání značkou. V rámci seriálu o budování brandu nabízíme praktické rady, jak na své značce začít pracovat.

Honza Páv , Matez Jindra

14. 7. 2015 0:00