Výdejní místa

Osobní odběr zboží zakoupeného prostřednictvím internetu je díky cenám poštovného stále oblíbenější. Osobní odběr mohou nabídnout i provozovatelé e-shopů bez vlastní kamenné pobočky.

Lidé na internetu nakupují stále častěji i levnější zboží, u kterého může poštovné představovat poměrně vysokou částku. Z toho důvodu se jim vyplatí osobní odběr v kamenné pobočce. Tento trend si uvědomují i prodejci. Osobní odběr nakoupeného zboží mohou nabídnout i provozovatelé e-shopů, kteří nemají vlastní kamennou pobočku. A to díky stále se rozšiřujícím specializovaným službám.

Internetoví prodejci mohou využít například poboček Uloženka.cz, Zásilkovna.cz, HeurekaPointy, AukroPointy a dalších. Služba je vhodná jak pro zákazníky, kteří za zboží platí předem, tak pro zásilky zaslané na dobírku. Každý zákazník je informován e-mailem a sms o uložení zásilky. Zde si ji může vyzvednout v prodloužené otvírací době a dokonce i o víkendech. Zásilka je na výdejní pobočce po sjednanou dobu připravena k vyzvednutí. V případě nevyzvednutí či odmítnutí převzetí zákazníkem je vrácena zpět. Samozřejmě má jak zákazník, tak internetový prodejce možnost sledovat v jakém stavu se zásilka momentálně nachází (např. zda již byla vyzvednuta).  

Výhody pro provozovatelé e-shopů: 

  • poskytnutí služby osobního odběru zákazníkům
  • získání konkurenční výhody
  • neustále rozšiřující se síť odběrných míst
  • získání nových obchodních příležitostí    
  • dodávka zboží prostřednictvím specializovaných poboček je levnější než klasické poštovné. 
Podmínky kamenných poboček Tipy pro marketing a SEO        

Sledujte Podnikatel.cz

Facebook Twitter Google+