Hlavní navigace

Absolutním vítězem soutěže WebTop100 je projekt agentury Creative Dock

19. 11. 2021

Sdílet

18.11. 2krát/ Radost, vítězství Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed

V letošním 20. jubilejním ročníku soutěže WebTop100 získal nejvyšší možné hodnocení projekt Finding the “social” in social distancing agentury Creative Dockkterý soutěžil v kategorii Autentická kariérní komunikace

Cílem projektu bylo udržet zdravou firemní kulturu, rozum a optimismus i v čase nekonečných lockdownů. Ve velmi krátké době se tak podařilo nastartovat mnohovrstvou interní komunikaci, jejímž prostřednictvím se dařilo propojovat všechny zaměstnance z 11 zemí, ve kterých Creative Dock v té době působil. 

Projekt Finding the “social” in social distancing od agentury Creative Dock se stal absolutním vítězem. Agentura Creative Dock se může v soutěži WebTop100 letos pyšnit i titulem Autor roku. Osobností roku 2021 se pak stává Martin „Mikýř“ Mikyska, který se svou show Mikýřova úžasná pouť internetem na televizi MALL.TV baví celé Česko. 

S projektem WebTop100 tvoříme výkladní skříň českého digitálu, do které si může každý sáhnout jak pro pozoruhodnou inspiraci, tak pro kontakt na zajímavé tvůrce projektů, uvádí k soutěži předseda odborné poroty Petr Kleiner

Soutěž WebTop100 v Čechách a na Slovensku

Do letošního ročníku soutěže WebTop100 v Čechách a na Slovensku se přihlásilo více než 200 projektů, které hodnotilo 16 expertů na jednotlivé oblasti digitálního marketingu. Kritéria hodnocení jsou ve všech oblastech individuálně stanovena jejich garanty, přičemž jednotlivé kategorie pokrývají široké spektrum digitálních činností.

Jsem moc spokojen jak s tím, že jsme v letošním ročníku zaznamenali zhruba 30% nárůst množství přihlášených projektů, tak s celkovým množstvím autorů digitálních řešení, kteří se do letošního ročníku zapojili, uvedl manažer projektu WebTop100 Michal Mládek.

Zatímco v minulém roce byla hlavním trendem reakce na aktuální události (především start pandemie COVID-19) a zapojení reálných zákazníků a jejich reakcí do kampaní, letos se od pandemických témat ustoupilo. V letošním roce byl patrný silný trend využití influencer marketingu a přirozených ambassadorů a obecně rostoucí důraz na kvalitní content marketing, uvedl garant kategorie Brandová kampaň Daniel Kafka.  

  • Aktualita je stará, nové názory již nelze přidávat.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor aktuality

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).