Hlavní navigace

Allegro si mne ruce: Češi slyší na rychlé doručení, nízké ceny i široký výběr

18. 4. 2024

Sdílet

18. 4. 24 / 1x / e-shop, muž, objednávky, radost Autor: Podnikatel.cz s využitím DALL-E, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

Marketplace Allegro působí na tuzemském trhu necelý rok a velmi rychle roste. Zákazníci mají o nákupy velký zájem a tržiště pozitivně hodnotí. 

Jak píše Euro.cz, na český trh vstoupilo tržiště Allegro loni v květnu, přičemž koncem prosince už na něm aktivně nakupovalo zhruba 1,6 milionu zdejších spotřebitelů. Ti si podle recenzí na srovnávači Heureka, kde prodejce aktuálně doporučuje 94 procent zákazníků, nejvíce cení rychlého doručení, nízkých cen i širokého výběru zboží.

Počet aktivních nakupujících, který jsme zaznamenali v loňském roce, ukazuje, že mají Češi o nakupování na Allegro.cz zájem. Zákazníci nás zároveň po necelém roce fungování hodnotí pozitivně a naše služby se jim dle jejich zpětné vazby líbí, uvádí pro Euro.cz šéf marketingu a finančních služeb ve společnosti Allegro Wojciech Bogdan s tím, že oproti třetímu čtvrtletí byla zákaznická základna v Česku na konci roku dvojnásobná. To nás přibližuje standardu největších a nejznámějších hráčů na českém trhu, dodává. 

Na další tuzemské zákazníky chce platforma cílit třeba „bezkonkurenčním výběrem, atraktivními cenami i rozmanitým způsobem doručení“. Zaměřit se hodlá také na bezpečné a pohodlné nakupování. Nyní pracujeme i na zkrácení doby dodání z Polska, protože víme, že pro české zákazníky je důležité, aby zboží obdrželi co nejrychleji, ideálně do druhého dne, říká Bogdan a doplňuje, že jelikož většina zásilek zakoupených na Allegru pochází právě z Polska, může být toto o něco složitější než v jiných případech. 

Z našich dat vyplývá, že si čeští spotřebitelé nejčastěji vybírají doručení domů, ale registrujeme také oblibu doručovacích boxů – s tím chceme pracovat, míní a podotýká, že i za tímto účelem firma již v Česku odstartovala výsev vlastních výdejních boxů pod označením One Box. 

Po kampani „většíVĚTŠÍ“, se kterou Allegro vstupovalo na tuzemský trh a zároveň chtělo navázat na odkaz známých českých značek Mall a CZC rovněž spadajících pod polskou skupinu, začalo tržiště pracovat také na nové komunikační platformě: Zajímavou novinkou je pak i to, že v dubnu vůbec poprvé organizujeme naši pravidelnou slevovou akci Allegro Days na všech třech trzích současně. (Euro.cz)

Marketplace? Pojem, který se v Česku usazuje. Začíná ale přibývat stížností Přečtěte si také:

Marketplace? Pojem, který se v Česku usazuje. Začíná ale přibývat stížností

Autor aktuality

Jana je redaktorkou Podnikatel.cz a její hlavní specializací je marketing, zajímá se také o firemní finance. Pravidelně hledá a píše nové příběhy podnikatelů.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).