Hlavní navigace

Kolem hospodaření Brašnářství Tlustý začínají kolovat pochybnosti

8. 8. 2024

Sdílet

8.8.24 6*/ Smutek, deprese, konec, bankrot, krach Autor: Depositphotos.com, podle licence: Rights Managed
Ilustrační obrázek

Brašnářství Tlustý a spol., které nabízí kožené zboží, přiznalo, že má problémy. Na facebookovém profilu vyzvalo své zákazníky, aby si koupili nějaký z jejich produktů a tím podniku pomohli. 

Novější článek ⬇️

Nejsme bankrotáři. Dejte nám teď v létě práci, otočilo Brašnářství Tlustý Přečtěte si také:

Nejsme bankrotáři. Dejte nám teď v létě práci, otočilo Brašnářství Tlustý

Pražskému výrobci koženého zboží, který je na trhu 11 let, hrozí insolvence. Bez prodeje není výroby. I když makáme ze všech sil, dáváme lidem nejlepší, co dovedeme, nedokážeme ufinancovat provoz. Je to kritické. Máme nyní pár dnů, než na nás dopadne Damoklův meč. Obstavení účtů. Insolvence. Konec. Nechceme to vzdát. Nejsme bankrotáři. Chceme zabojovat. Poprat se o život, uvádí podnik ve výzvě. V té také zmínil, že se nebrání možnému investorovi. 

Výzva Brašnářství Tlustý a spol. na Facebooku

Autor: Facebook, podle licence: Rights Managed
Stále více firem v insolvenci. Letošní červenec byl nejhorší od roku 2021 Přečtěte si také:

Stále více firem v insolvenci. Letošní červenec byl nejhorší od roku 2021

Na výzvu mnozí sledující reagují slovy údivu, nepochopení, ale také podpory. Jednorázová podpora od lidí neřeší dlouhodobý problém. Nerozumím tomu, jak jste to mohli nechat zajít tak daleko. Je třeba celková restrukturalizace businessu. To vám aktuální volání o pomoc dlouhodobě nevyřeší. Držím pěsti, reaguje jedna ze sledujících. Objevují se ale také kritiky, které prozrazují aktuální běh e-shopu. Již dva měsíce čekám na vaše výrobky na objednávku a teď tohle. To snad ani není možné. Takže v červnu, když mě měřil váš zaměstnanec boty, tak jste již věděli, že je nedodáte. Stránky nefungují a dovolat se nelze. Co si má zákazník asi myslet? reaguje další ze sledujících. 

O hospodaření Brašnářství Tlustý se rovněž začínají objevovat pochybnosti. Jak vyplývá z výkazu zisku a ztrát ke dni 31. 12. 2023, jenž byl zveřejněn v polovině července letošního roku, osobní náklady společnosti se například vyšplhaly na 710 tisíc korun a služby na více než 24 milionů korun. Brašnářství Tlustý přitom už na konci roku 2023 skončilo v červených číslech. Takže buď ukázkovej švarc (švarcystém, pozn. redakce), nebo pro ně šijou externí dodavatelé, takže vlastně celá pohádka padá, komentoval situaci další z uživatelů sociální sítě X.

Nekrachujeme, jen potřebujeme práci

Poté, co spustila výzva na sociálních sítích vlnu pochybností, objevil se na facebookovém profilu podniku další status, který uvádí věc na pravou míru. Zřejmě byl jen použit marketingový tah, který má přimět zákazníky více nakupovat. 

Děkujeme všem za důvěru. Nejsme bankrotáři, nežádáme milodary, jen jsme poprosili – dejte nám více práce. To, co zažíváme my, zažívají jistě desítky a stovky malých firem bez silného kapitálu, uvádí Brašnářství Tlustý v posledním statusu. 

Z reklamky k úspěšnému byznysu s kůží. Kam Honzu dostala zničená peněženka? Přečtěte si také:

Z reklamky k úspěšnému byznysu s kůží. Kam Honzu dostala zničená peněženka?

Zákazníci ale pro podobný marketingový trik nemají úplně pochopení a v komentářích si neberou servítky: Originál čecháčci. Nevyrobil jsem ještě zakázky visící rok zpět, prachy jsem lidem nevrátil, přesto naberu zakázky na tři roky dopředu. Mně to přijde jako poslední šance se napakovat a vytunelovat firmu ještě víc, než přijde žlutá nálepka.

Dokonce v reakcích někteří vyhrožují trestním oznámením.: Jdu na vás podat trestní oznámení. Objednáno a zaplaceno v prosinci, do května nedodáno. Nulová komunikace. Na odstoupení od smlouvy žádná reakce. Na předžalobní výzvu žádná reakce. Na pokus o mimosoudní řešení přes ČOI žádná reakce. Lživý slib, že vrátíte peníze.

Nedávno podobnou kampaň použil řetězec Okay, který avizoval, že zavírá některé prodejny. Nakonec se zjistilo, že šlo jen o marketingový tah. 

Podpořili byste podnik před insolvencí nákupem některého z jeho produktů?

Autor aktuality

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).