Hlavní navigace

Ministr Stanjura chyběl na tiskovce, raději šel na představení

29. 6. 2023

Sdílet

5.2.24 /4x/ Zbyněk Stanjura Autor: Úřad vlády ČR
Ministr Zbyněk Stanjura na tiskové konferenci po jednání vlády (24. 8. 2022)

Ministr financí Zbyněk Stanjura si s obhajobou konsolidačního balíčku, který dopadne na každého občana, těžkou hlavu nedělá. Ve středu večer probíhala tisková konference vlády, kde vládní představitelé potvrdili schválení balíčku.

Jak píšou Novinky.cz, ministr však na tiskové konferenci chyběl. Místo toho se bavil na Shakespearovských slavnostech. Stanjura opět našel zastání u premiéra Petra Fialy, který v tom nevidí problém. Ministr prý byl u všech bodů, které se na vládě projednávali, a na tiskovce ho zastoupil náměstek. 

Ministr financí sedí v první řadě

Vláda tak pokračuje v nesmyslném stylu komunikace, na kterou již dříve server Podnikatel.cz upozornil. Podle námi oslovených odborníků by se komunikace vlády dala shrnout třemi slovy: chaos, neinformovanost a nejistota.

Když sebekvalitnější informaci odprezentujeme amatérsky, nejenže nevyužijeme její potenciál, ale před příjemci ji degradujeme. Význam efektivní a transparentní komunikace je klíčový pro úspěšné fungování vlády a udržení důvěry veřejnosti, komentoval představení konsolidačního balíčku Petr Lesenský, Founder & Owner LESENSKY.CZ.

O chaosu v komunikaci ostatně vypovídá i samotné pojmenování konsolidačního balíčku. Nejdříve se totiž hovořilo o úsporném balíčku, poté o konsolidačním balíčku, nejnověji používá vláda pro toto označení pojem ozdravný balíček. Podle námi oslovených marketérů je to opět nepovedený marketingový trik vlády, která se tímto stylem snaží v občanech vyvolat falešnou důvěru. 

Chaos, neinformovanost a nejistota: Taková je podle odborníků komunikace vlády Přečtěte si také:

Chaos, neinformovanost a nejistota: Taková je podle odborníků komunikace vlády

Ohodnoťte komunikaci ministrů Fialovy vlády jako ve škole.

Autor aktuality

Michael je šéfredaktorem Podnikatel.cz a BusinessCenter.cz a jeho doménou jsou rozhovory. Zajímá se o marketing, e-commerce a nové technologie.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).