Hlavní navigace

Názor k článku 13 praktických rad pro obchodníky na obranu před vychytralými zákazníky od xf - Právo na reklamaci zboží a vrácení zboží bez...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 6. 1. 2017 14:45

    xf (neregistrovaný) ---.cheapernet.cz

    Právo na reklamaci zboží a vrácení zboží bez udání důvodu jsou dvě odlišné věci jen teoreticky.

    Příklad z praxe: Doma po vybalení zákazník zjistí, že je zboží vadné. Vada je zcela zjevná, "není co řešit". Přesto obchodník odmítne zboží reklamovat výměnou, ač má stejné skladem. Vymíní si na reklamaci 30 dní.

    Co teď s tím? Čekat zcela zbytečně 30 dní nikdo nechce, tak sepíše reklamační protokol a zároveň protokol o odstoupení od smlouvy. A jde si koupit zboží ke konkurenci. Peníze dostane zpět za 30+14 dní.

    A poenta: Co udělá zákazník příště v podobném případě?

    Obchodníkovi tím komplikuje život, jenže jak se říkalo na vojně: "jak vy k my, tak my k vy".

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).