Hlavní navigace

Názor k článku Bez využití dat už neroznášejte ani letáky. Dobré informace snižují náklady od brk - Docela nechápu význam téhle Vaší "letákové hysterie". Když...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 25. 9. 2016 9:26

    brk

    Docela nechápu význam téhle Vaší "letákové hysterie". Když mi nepřijde jednorázový leták s nabídkou na místo řidiče, jako bylo zmíněno v článku, tak bohužel. Stejně se ani nikdy nedozvím, že přijít měl.

    A všechny takové ty klasické letáky typu Lidl, Tesco, DM drogérie, ... člověka vůbec nemusí znepokojovat. Nenapadá mě řetězec, který by nenabízel rozesílání newsletterů emailem a na svých stránkách neměl leták v elektronické podobě. Dřív jsem to využíval u obchodů, kde se často vyskytuji.

    Dnes už na to kašlu. Nezajímají mě letáky, ale konkrétní výrobky. Vím, že piji Plzeň, kupuji džem St. Dalfour, ..., tak jsem se zaregistroval na Kupi.cz, obešel jsem ledničku a koupelnu s mobilem, kde jsem si naskenoval čárové kódy výrobku, co mě zajímají a kdykoliv se něco z toho objeví v blízkém obchodě v akci, dá mi to vědět. Vidím, kolik to stojí jinde, jestli to není sleva jen na oko, vidím historii cen.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).