Hlavní navigace

Češi rádi tráví svůj volný čas v supermarketech. Sledujte další zprávy

Podle průzkumů jsou Češi přeborníky v návštěvách hypermarketů, potraviny převážně v nich nakupuje skoro 40 procent českých domácností.
Redakce 30. 5. 2013
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Ženy ve statutárních orgánech firem

Dvě třetiny českých firem nemají ve svých statutárních orgánech žádné ženy. Jenom u 27 procent společností se pak nachází ve statutárních orgánech alespoň dvě pětiny žen. Vyplynulo to z analýzy dat dostupných v aplikaci Cribis.

Firmy s výhradně ženskými statutárními orgány fungují nejčastěji v odvětví ubytování a stravování, u podnikatelských aktivit spojených s nemovitostmi a v obchodu.Nejméně žen působí naopak ve stavebnictví, kde existuje skoro 80 % společností s výlučně mužským obsazením statutárních orgánů.

Souhlas s místem podnikání

Bez souhlasu vlastníka nemovitosti si žádná firma nemůže na jeho adresu zapsat místo podnikání.Pokud se společnosti přesto podaří obelstít živnostenský úřad a podvodem zaevidovat provoz činnosti na cizí adrese, jde mimo jiné o trestný čin a majitel prostor by se měl bránit. Radí to Exekutorská komora.

Češi jsou v supermarketech jako doma

Podle průzkumů jsou Češi přeborníky v návštěvách hypermarketů, potraviny převážně v nich nakupuje skoro 40 procent českých domácností.

Content_temata

Potěšitelný je však zároveň i fakt, že se zvedá počet těch, kteří si hlavně pro zeleninu zajdou na farmářské trhy. Vyplývá to z analýzy serveru Vitalia.cz

Jak doplnila společnost GfK, tento typ obchodů k nákupu potravin využívají především lidé do padesáti let. Farmářské trhy se stávají významným místem nákupu potravin především ve městech nad 20 000 obyvatel.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).