Hlavní navigace

Názory k článku Zákaznická zkušenost nezačíná příchodem zákazníka na web a nekončí pouze nákupem

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 22. 5. 2018 21:31

    JT (neregistrovaný) ---.utb.uh.cz

    No na takovy eshop dle těc(hto rad opravdu nezapomenu), naopak si jej budu pamatovat abych tam vice nevlez.

  • 23. 5. 2018 8:02

    Pavel (neregistrovaný) 185.24.236.---
    Co já chci od e-shopu:
    • Rychlé a snadné nalezením informací o možnostech platby a dodání/převzetí zboží před zahájením nákupu. Zjistit až při vyplňování objednávky, že zboží lze osobně převzít pouze v Zadním Prdelákově dvě hodiny v týdnu, je pozdě.
    • Rozumná kriteria pro hledání zboží. Málokde se dá vyhledávat příslušenství podle toho, k čemu je, na nic je obchod s oblečením, kde se nedá vybírat podle materiálu, ...
    • Popis způsobu zabalení zboží (to není téměř nikde), abych věděl, jestli si to můžu odnést v ruce, nebo pro to musím s kamiónem.
    • Oprostit popis zboží od marketingových žvástů. Často téměř nemožné mezi nicneříkajícími superlativy zjistit skutečné vlastnosti výrobku
    • Nevotravovat lidi s následmými e-maily, jak byli spokojeni. Informace jsou zboží s velkou hodnotou, a jestli chtějí od lidí informace o kvalitě jejich webu, tak ať cálujou. Mě například před časem pozvali z banky na diskusi o kvalitě jejich výrobku s tím, že mi dají tisícovku za hodinu diskuse.

    Prostě jak tady čtu ten seriál o tom, jak dělat dobře e-shop, tak mě každá jedna z těch rad od návštěvy takového e-shopu odradí.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).