Hlavní navigace

CzechInvest na Facebooku a YouTube

9. 3. 2010
Doba čtení: 1 minuta

Sdílet

Agentura pro podporu podnikání a investic CzechInvest se prezentuje veřejnosti také v sociálních sítích. Její profil mohou podnikatelé nalézt na Facebooku a také na YouTube. Zatímco na Facebooku publikuje především fotografie ze svých akcí, na YouTube si uživatelé mohou prohlédnout nejnovější videa z například z vyhlášení soutěží, které CzechInvest pořádá, a také propagační videa. Na Facebook se hodí věci, které asi na standardní internetové stránky agentury tak úplně nepatří – větší fotogalerie z akcí, odkazy na zmínky o CzechInvestu v médiích a podobně. Věci, které agenturu víc přiblíží lidem, kteří o ní mají zájem. A to samozřejmě zlepšuje obraz agentury na veřejnosti, řekl business serveru Podnikatel.cz Jiří Sochor, mluvčí CzechInvest. Podle něj bude agentura se účty v rámci sociálních sítí pracovat ještě intenzivněji: Co se týče plánů do boudoucna, počítáme s větší integrací našich emailových newsletterů a facebooku, už teď si na stránkách CzechInvestu můžete kliknout na „sdílet na facebooku“, doplnil Sochor.

Byl pro vás článek přínosný?

Autor článku

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).