Hlavní navigace

Názor k článku Děkovný dopis. Snadná cesta, jak dát zákazníkovi najevo, že je pro vás důležitý od P2010 - Souhlasím. Daleko zajímavější je pro mne zkrátka sleva...

Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.

  • 29. 11. 2017 16:34

    P2010 (neregistrovaný) ---.net.upcbroadband.cz

    Souhlasím. Daleko zajímavější je pro mne zkrátka sleva nebo jiná služba coby již existjujícího zákazníka.

    Jeden příklad. Nakupuji CD v různých zahraničních eshopech. V jednom (z Německa) dostanete za nákup slevový kód na příští nákup. Žádné další podmínky a omezení (jako u nás: platí při nákupu nad ... je třeba využít do ... nelze použít na ...). Prostě jeden kód se slevou 3%. Asi po šesti letech jsem v tom eshopu nakupoval znovu a vzpomněl si na to. A překvapivě, stále fungoval tak, jak bylo tehdy uvedeno. Víc neočekávám.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).