Hlavní navigace

Názor k článku Dobrá zpráva pro e-shopy, navrhuje se, aby mohly odmítnout odstoupení do 14 dnů od Běžný spotřebitel - 1) Nahraje do karet podvodníkům. příklad Novej e-shop zašle...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 20. 4. 2018 16:07

    Běžný spotřebitel (neregistrovaný) 81.0.198.---

    1) Nahraje do karet podvodníkům. příklad
    Novej e-shop zašle šmejdy a pak to odmítne protože jste to "moc použil". Nesouhlasíte? dejte to na posouzení k soudnímu znalci (ztráta času a dalších peněz)
    Jakmile toho prodá dost a nakupí se negativní recenze vyhlásí bankrot a založí nový e-shop (prakticky nepostižitelný subjekt)

    2) Jakýkoliv solidní obchod který to udělá bude zničen v recenzích. - každému komu odmítnout vrácení zboží napíše tu nejhorší recenzi co půjde = snížení celkového obratu (pokud bych to tohle viděl u jakéhokoliv e-shopu nenakoupím tam)

    3) Jestli z toho vznikne běžná praxe začnou se lidé obracet znovu na kamené obchody - Hlavní důvody proč většina lidí nakupuje na internetu:
    a) Pohodlnost b) Velký přehled zboží mezi konkurencí c) Možnost vrátit zboží do 14 dní
    - jakmile nebude zákonem garantováno vrácení tak toho e-shopy plošně zneužijí (klasický okrádání) a bude kartel hlavních hráčů mimo VIP zákazníky pro které to nebude platit.

    Já osobně nakupuji na e-shopu jen a pouze z důvodu možností vrácení zboží. Už několikrát jsem vybral zboží které ve skutečnosti vypadalo jinak nebo nesplňovalo moje očekávání. Jakmile obchodník ví že zboží je problémové tak to hodí na zákazníka a bude mět oporu v zákoně (už teď je to známé z reklamací jaké se dělají podvody).
    Podle mě je to špatná změna zákona.

    Na druhou strany kdyby kamenné obchody nebyly jak křovácí a nabízeli třeba jen dobrovolnou 7 denní lhůtu na vrácení rozhodně bych nakupoval opět v obchodě a né na netu.

    Slušným prodejcům přeju hodně zdaru

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).