Hlavní navigace

Názor k článku Ekologický přístup je móda pro bohaté. Jaké další „zelené“ mýty v byznyse bují? od Pavel - Ekologický přístup je hlavně "buzzword" a předváděním svého...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 7. 2. 2019 7:51

    Pavel (neregistrovaný)

    Ekologický přístup je hlavně "buzzword" a předváděním svého ekologického přístupu firmy ve skutečnsoti životní prostředí poškozují, ale hlavně že to prodají jako strááášně ekologicky výhodné.

    Jeden příklad:

    V mém předchozím zaměstnání jednoho dne zmizely z kuchyněk všechny hrnky a skleničky a přišel nám email, že detergenty v mycích prostředcích poškozují životní prostředí a protože firmě záleží na ekologii, tak ode dneška používáme jednorázové kelímky, které budou ekologicky likvidovány. A krásně to bylo rozepsané ve výroční zprávě.
    Další rok z kuchyněk zmizely kelímky, objevily se sklenice a hrnky a nám příšel email, že používání jednorázových kelímků zatěžuje životní prostředí a proto je přestaneme používat. A zase to bylo krásně rozmázlé ve výroční zprávě, jak jsme strašně ekologičtí.
    Tipněte si, co se stalo za rok. Ano, cyklus se opakoval.

    Kdyby se firma nesnažila předvádět, že jí záleží na ekologii, tak by životnímu prostředí pomohla mnohem více.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).