Hlavní navigace

Názor k článku Heureka.cz poslala na provozovatele malého eshopu právníky kvůli sporu o recenze od Latoň - majitel e-shopu - Něco k objasnění: 1) platbu paypal, gopay, payu, paysec,...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 9. 8. 2013 9:24

    Latoň - majitel e-shopu (neregistrovaný)

    Něco k objasnění:
    1) platbu paypal, gopay, payu, paysec, české spořitelny mám také, víc systémů již není zapotřebí ...
    2) článek měl směřovat k tomu, že produkt hodnocení heureka.cz není objektivní. Pokud prodáte 100 položek a dejme tomu 99 je spokojených, tak výsledek je, že 9 vás ohodnotí kladně (a to ještě možná) a jeden záporně, ale je jasné, že dříve hodnotí ten záporný, má k tomu větší důvod. Masírovat někoho, ať mě ohodnotí, že mi neudělil hodnocení apod. nebudu.
    3) vzhledem k tomu, že hodnocení je zdlouhavé, tzn. zabere klidně i několik minut, ne sekund, tak se vám na to většina vykašle, a proto to byl ten důvod, proč jsem něchtěl dále službu využívat. Líbil by se mi vzor aukro.cz, kde je jen jeden řádek a pozitivní, negativní. Toto zabere pás sekund. Heureka.cz ale na to neslyší. Možná házejí dopisy rovnou do koše nebo případně právníkům. Udivilo mě, že nelze z pasti jménem heureka.cz ven, že nelze službu zrušit - jen kdybych tvořil něco protizákoně, ale heureka.cz vytvořila tzv. blokaci administrátorem, což je nic... obsluhovat službu můžete dále. Nelze zrušit ani registraci, zatím se tak nestalo, nikdo mi nevolal, nikdo nepsal, pouze jejich právník dopisem - kterému se také nedovoláte. Účelem nebylo odstranit hodnocení, ale nepoužívat a nebýt v takto nekvalitním hodnocení a produktu heureka.cz. Mě nevadí negativní hodnocení, vadí mi ty kraviny o platbách, dopravě apod., co se netýká přímo vás. Heureka.cz to nekontroluje, a tak vzniká určitá nekvalita, že tam můžete napsat cokoliv - tím je to celé nekvalitní. Kdyby to kontrolovali, tak by to možná vypadalo jinak.

    Z jejich obchodních podmínek není zřejmé, že nemůžete zrušit registraci. Vysvětlují tam něco jako, že i když s podnikáním skončíte, tak že jejich hodnocení může zůstat v systému.

    Píšou tam o tom, že nemůžete registraci zrušit? Já nic nenašel.

    A také mohu dodat, že i když jsem tvrdě reagoval na to, že bych byl rád, aby mou registraci úplně odstranili, tak se doteď od heureka.cz / ani právní nikdo neozval. Asi nemají čas a já také nemám čas to řešit.

    Vůbec to nebudu řešit soudní cestou, je to taková kravina, že mi to nestojí za ten další čas. Je smutné, že nemůžete registraci zrušit - doteď nic nenapovídá tomu, že by to bylo možné. Jiné systémy s tím problém nemají, heureka.cz ANO!

    Varuji proto ostatní prodejce, že pokud chtějí do heureka.cz vstoupit, dobře si to rozmyslete. To byl celý smysl. Dále jsem také psal, že si nic od toho neslibuji, vše mělo působit jako varování před heureka.cz a jejich obchodními praktikami. Dále zde nebylo zmíněno, že celá složka ALLEGRO, přes uložto mi dlužila přes 10 tis. (nepřišlo zrhuba 7 plateb) za dobírky přes systém uloženka.cz. Když jsem dělal vyúčtování, zjistil jsem to po měsíci a půl, protože to nekontroluji pravidelně. Až jsem se ozval, tak to začali řešit. Důvodem byla údajně změna systému (k lepšímu). Kdybych to neřešil 3 měsíce, asi by mi dlužili ještě více, sami na to nepřišli... celý koncern ALLEGRO je podivný.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).