Hlavní navigace

Názor k článku Heureka.cz poslala na provozovatele malého eshopu právníky kvůli sporu o recenze od Petr Latoň - majitel e-shopu - Smyslem tohoto uveřejnění bylo zrušení služby (registrace a...

  • Článek je starý, nové názory již nelze přidávat.
  • 11. 8. 2013 9:38

    Petr Latoň - majitel e-shopu (neregistrovaný)

    Smyslem tohoto uveřejnění bylo zrušení služby (registrace a všeho) Heureka.cz. Jelikož heureka.cz mi doteď nevyhověla, neozvali se, ozvali se pouze právním zastoupením, což bylo po měsíci a půl, co jsem poslal písemnou žádost na zrušení služby. Na e-maily málokdy reagují. Beru to jako dost nestandardní chování, místo aby reagoval někdo ze služby, ozve se právní zastoupení. Mám jej k dispozici ve scanu a klidně Vám jej pošlu, nestydím se za to a můžete si udělat přesnější obrázek.

    Chtěl jsem informovat ostatní podnikatele, že mají dobře zvážit vstup do systému heureka.cz. Udělal jsem si tu práci, dle objednávek jsem vypočítal, že z hodnocení se vrací pouze 1,5 %. Tzn. že hodnotí zhruba 2 zákazníci ze 100. Poté si můžete udělat obrázek, jak systém funguje nebo nefunguje, a zda je takové hodnocení objektivní, nebo jen masíruje podnikatele nad každou negativní zkušeností. Jako zákazník chápu, že pro zákazníka je lepší, když se zobrazí jen špatné zkušenosti, ale takový systém by ztrácel smysl. Ale podle toho se jako zákazník rozhodnout nelze.

    Uživatelé systému heureka.cz vůbec neví, kolik těch recenzí a žádostí vlastně je, kolik zákazníků vám ji udělí. Kdyby věděli, že to jsou 2 ze 100, a umí napočítat do 10, tak zjistí, že takové hodnocení nemá smysl a ztratilo smysl i pro mě.

    Pokud něco nefunguje a 1,5% vrácených hodnocení tomu odpovídá, tak mám právo snad službu zrušit, ne ji pouze zmrazit, jak to heureka.cz provedla. To, že tam hodnocení zůstanou, to mi nevadí. Bohužel registraci zrušit nelze, nebo zatím se tak nestalo.

    To, že nejste podnikatel, tak tomu evidentně moc nerozumíte, Vaše zkušenost bude v tomto dost slabá a všechny řeči kolem je jen Váš dojem, ne zkušenost. Držte se prosím toho, co děláte, pokud to nejsou takto blbé názory s prominutím. To, že ode mne nic nekoupíte beru jako plus, protože takováto skupina zákazníků je vůbec nejhorší, narovinu.

    Myslete si o mě, co chcete, ale evidentně jste nepochopil smysl tohoto článku. Nikoho k nákupům nenutím, můžete nakupovat, kde chcete.

Upozorníme vás na články, které by vám neměly uniknout (maximálně 2x týdně).